Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Citigroup adviseert klanten aandelen ALLE autofabrikanten te verkopen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Citigroup adviseert klanten aandelen ALLE autofabrikanten te verkopen

    Korting op 420shop
    Michael Ruppert, auteur van het bekende boek Crossing The Rubicon (2004) waarin hij 'peak-oil' en het einde van het Amerikaanse imperium voorspelde, heeft afgelopen vrijdag in zijn huidige functie als president van Collapse Network Inc. zijn 'ernstigste waarschuwing ooit' afgegeven. Volgens Ruppert kan zelfs een holbewoner zien dat de wereldeconomie uiterlijk in juli van dit jaar totaal zal gaan instorten, waardoor de maatschappij al in de herfst geheel zal zijn veranderd - en bepaald niet ten goede.


    'Deze noodwaarschuwing is waarschijnlijk mijn belangrijkste ooit maar ook de makkelijkste te begrijpen,' begint Ruppert. 'We hebben tot uiterlijk juli om ons voor te bereiden op een compleet economisch pandemonium dat gepaard zal gaan met de sociale onrust die nu al aan het uitbreken is, maar wat de mainstream media proberen te verbergen.'
    Tekort onderdelen uit Japan Kwartaalcijfers niet te verbergen Japan heeft wereldeconomie om zeep geholpen Over en uit NewspeakBusiness Insider heeft de zakenbank Citigroup zijn klanten aanbevolen om hun aandelen van ALLE grote autofabrikanten te verkopen (en dat terwijl in eigen land de BOVAG en de RAI de verwachte autoverkopen over 2011 naar boven hebben bijgesteld (2)). Logisch: ze gebruiken allemaal in Japan gemaakte onderdelen. Volgens Citigroup heeft de markt nog steeds niet door hoe groot de werkelijke impact van de Japanse aardbeving is.'

    Hoge olieprijs versterkt aanstaande instorting Zero Hedge: Terwijl de Amerikaanse minister van Energie zijn grote zorgen uit over de hoge olieprijzen neemt de olie export af'In de herfst niets meer over van huidige beschaving'

    'In zekere zin ben ik dankbaar voor wat er in Japan is gebeurd, omdat we nu een moment hebben waar we naar toe kunnen leven. We hebben nog tot juli om ons zo goed mogelijk voor te bereiden met voedsel, bescherming, warmte, zodat we zoveel mogelijk uit de wind kunnen blijven totdat alles weer tot rust is gekomen. Ik ben er absoluut van overtuigd dat er in deze herfst niets meer over zal zijn van onze huidige beschaving. Ik ben nog nooit zo zeker van iets geweest. Dit is een ernstige waarschuwing. We hebben nu echter een datum, een klok: het wordt niet later dan juli, aangenomen dat er voor die tijd niet nog meer zaken fout lopen. Maar het is heel duidelijk: zelfs een holbewoner kan zien dat dit gaat gebeuren.'
    http://www.thcfarmer.com/forums/search.php?searchid=3180598&photoplog_searchinfo=1

    #2
    Re: Citigroup adviseert klanten aandelen ALLE autofabrikanten te verkopen

    Peak oil werd toch voorspeld door Hubbert in de 60er jaren ? (oke dat was voor de amerikaanse olieproduktie maar toch... )

    "leuke" synchroniciteit is het wel > volgens dit bericht in juni/juli kwartaalcijferproblemen, laat nou vlak daarvoor het schuldenplafond voor amerika worden bereikt (projectiedatum 15mei)

    nou maar hopen dat het tenminste een fatsoenlijk buitenseizoen wordt dit jaar...
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: Citigroup adviseert klanten aandelen ALLE autofabrikanten te verkopen

      Mooi, dan kan ik in Juli ongestoord zomer gaan vieren.

      Comment


        #4
        Re: Citigroup adviseert klanten aandelen ALLE autofabrikanten te verkopen



        toeval of onzin??? of beide?
        Last edited by Pariaz; 13 April 2011, 02:07.

        Comment


          #5
          Re: Citigroup adviseert klanten aandelen ALLE autofabrikanten te verkopen

          In een ander topic heb ik gewag gemaakt dat in de afgelopen eeuwen zo'n 200 monetaire stelsels naar de bliksem zijn gegaan en dat het een utopie is om te geloven dat de dollar en de euro daarvoor niet in aanmerking konden komen. Monetair (bij) financieren van tekorten is dood ordinair geld bijdrukken zonder dat er goederen of diensten tegen over staan. Dus de geldvoorraad stijgt. Kijk maar wat er gebeurt in de volgende vierkant vergelijking:
          M (money/gemiddelde geldvoorraad) * V (velocity/omloopsnelheid) = P (price level/goederen- en diensten prijzen) * T (trade/handelsvoorraden)

          Zodra het vertrouwen in een monetair stelsel wegvalt is het geld nog minder waard dan het papier waarop het gedrukt is.
          Last edited by Xtreme; 14 April 2011, 14:44.

          Comment


            #6
            Last edited by SirSmokeAllot; 14 April 2011, 15:35.
            sigpic

            Comment


              #7
              Re: Citigroup adviseert klanten aandelen ALLE autofabrikanten te verkopen

              Wel via een omweggetje dan denk ik $ir, bv via commodities en in de tussentijd lekker short gaan op de T-bills (amerikaanse staatsobligaties) > zo zullen ze hopen op compensatie van het verlies op diezelfde T-bills die ze in stapels tot aan de maan hebben liggen daar. Japan heeft trouwens poen nodig dus die zullen ook wel amerikaanse waarde(loze) papieren gaan dumpen, naast een stop op verse aankoop. Bernie zet jij de pers weer even aan ?

              Ben benieuwd : stel dat boterletter Trump president wordt... zou hij proberen onderdelen van de amerikaanse overheid te verkopen ? Doe mij maar een stuk vrijheidsbeeld dan
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment

              Bezig...
              X