Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waarom we zo weinig van het verleden weten.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Technologie: Waarom we zo weinig van het verleden weten.

    Korting op 420shop
    Koolstofdatering hebben ze een paar jaar geleden verbeterd met een factor van 10.

    Het geloof heeft nog altijd een zeer grote impact op wetenschap. Copernicus was het toch die zei dat we rond de zon draaiden ipv rond de aarde, was ook beschuldigd van ketterij. Daar staan we niet ver van ondanks de evolutie we doormaakt hebben. James webb telescoop toont nu de wonderen van god volgens het vaticaan. De wonderen van god zijn ook de spaanse inquisitie en de kruistochten bv..

    Waarom de pyramides gedateerd zijn op 4500 b.c. , simpelweg omdat er voordien geen sprake was van beschaving, we sloegen gewoon wat stenen tegen elkaar, en dit deden we 3 mijoen jaar zonder enige evolutie.

    Wat als dino's konden praten, bouwen, en ruimtereizen bv was een artikel ik las overtlaatst. Absurde theorie, want er zijn geen bewijzen voor. In hun 60-100 miljoen jaar evoluerende aanwezigheid hier is er niks gebeurd buiten jagen en eten , voortplanten.

    Onze technologie dusver bv onze bouwkunsten zijn de hoover dam , grootste structuur dacht ik. Berekend op 10.000 jaar verder, zou er niks meer van overschieten.

    Ga ik terug of verder naar de theorie van de reset knop, is er 12.000 jaar een komeetimpact geweest, die de "younger dryas" periode ingeluid heeft. 99% van alles ging dood, beginnen ze nu op te merken.


    Ook wat de industriele revolutie betekend, of bv de kracht van een atoombom is, is niks vergeleken met een cataclysme. Was het de kracht van 80 of 800 miljoen hiroshima's. Grafiek van de link toont de werkelijkere opwarming of het effect wij nu hebben gemaakt en wat de natuur kan veroorzaken.

    De youtube videos van graham hancock, uncharted x , bright insight, brian forrester of foerster, ...

    De megalithische bouwwerken verspreid over de hele wereld, bolivia is puma punku, gizeh egypte, de naadloze muren met blokken die tonnen wegen in peru,japan,mexico,egypte, meestal op hoogtes niet normaal. Zijn maar enkele voorbeelden.

    De hardheid van de gebruikte steensoorten word uitgedrukt in een schaal (MoH) en is extreem hoog 8 of 9,

    In egypte hebben ze limestone willen verzagen met koper en bronzen werktuigen, die de tijdsgeest uitdrukt van toen. 2 dagen later hadden ze een oneffen groef van 14cm . Limestone is 4-5 van hardheid, en er liggen meer dan 1 miljoen blokken op de pyramide. Toch blijven ze beweren . 20 jaar met 10.000 werknemers.

    Daar en nog veel meer kan een mens toch niet bij?

    Maar wederom, geen bewijs van hoe ze gebouwd zijn , geen hyrogliefen, niks. Graftombes zonder graven. Er zijn veel theorieen en geschiedenis is een zeer tof vak, maar ze moet correct zijn he.

    We staan nog ver van alles zolang we het verleden niet kennen of erkennen.

    we vernietigen het verleden, en we vergeten nu eenmaal veel als mens ook.


    Wie is hier soms ook mee bezig, deze pseudoscience?
    Ganja always does the trick.

    #2
    Welke thee drink jij nu?

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Teveel koffie! Nog nooit bij stilgestaan of beelden van gezien van de precisiewerken uitgevoerd lang geleden?

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Ancient aliens op history chanel al eens bekeken?

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Lol ja, en mermaids of merman op national geo ook . Jij? Onderzoek alles en behoudt het ware zei er ene ooit

    #3
    Er is over de gehele linie zoveel onverklaarbare gekkigheid bezig en geweest dat ik soms denk dat het maar beter is dat we de (waarheid) niet kennen.

    Kunnen we helemaal niet aan joh in de tijd dat je gestenigd wordt voor een tekening.
    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Zoals een mier die enkel voor en achteruit gaat, plots inziet dat er nog en derde dimensie is , naar boven en beneden. We evolueren maar niet alles evolueert mee...

    #4
    Een mens is niet gemaakt om alles te weten, anders hadden we wel twee paar ogen.

    Kennis vermeerdert verdriet.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Ignorance is bliss. Maar toch ...

    #5
     

    Comment


      #6
      Vind deze ook altijd wel mooi.
      Deze guy denkt dat die Atlantis gevonden heeft
      Last edited by Nederhigh; 27 July 2022, 10:42. Reden: Verkeerde filmpje
      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

      Comment


        #7
        Pyramides ontdekt in bosniƫ, megalithische blokken van 100 ton en meer. Gedateerd dmv stalactieten van 19000 jaar , op 32000 jaar. Hoe verklaar je dit ?

        Als elk persoon 50 kg draagt en de blok is maar 4m lang.

        Ik blijf erbij dat we de waarheid vergeten of verzwijgen .

        Er was een samenleving zonder veel oorlog , die wetenschap technologie en astronomie deelde met elkaar. En wat weten we over 100.000 jaar geleden? We weten meer over dinosaurussen ondertussen dan het nabije verleden. Alles van staal verdwijnt met tijd, steen niet.

        edit : https://en.m.wikipedia.org/wiki/Bosnian_pyramid_claims

        Op wiki zeggen ze alweer stop maar van zoeken , hoax , enz .

        Jij was hier ook wel mee bezig he Takketoelli
        Last edited by Wesley pipes; 8 September 2022, 14:11.
        Ganja always does the trick.

        Comment


          #8
          Wesley pipes hier nog eentje

          Nu, hier moet ik niet van overtuigd worden. Het bewijs is er. De vraag is hoe is het gemaakt. Waar ik wel lichtjes van overtuigd durf geraken is een platte aarde. Klonk ronduit idioot voordat ik me open stelde voor de argumentering hieromtrent. En ben voorlopig nog steeds niet overtuigd. Ik hou er wel sterk rekening mee.
           

          Comment


          • Wesley pipes
            Wesley pipes commented
            Editing a comment
            Die 2e is puma punku? Als je kijkt naar het heelal en de wet van zwaartekracht is het normaal dat alle planeten bolvormig zijn. Platte aarde is iets waar ik niet in geloof. Ja rare technieken , zeer technologisch geavanceerde methodes om steen te bewerken, verdwenen in de loop der tijd .

          #9
          Alle planeten zijn volgens volgens de tumbletheorie.natuurlijk niet in het 3e dal universum,maar daar kom ik verledenweek op terug.
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

          Comment


            #10
            Graham hancock neemt doelbewust minder bekende plaatsen op de aarde. Er zijn er letterlijk 100en die het bewijs leveren voor een acient apocalyps en geavanceerde eerdere beschavingen .

            Hopelijk krijgt deze man eindelijk respect die hij verdient!

            Check it out , nu op netflix !!!!
            Journalist Graham Hancock reist de wereld rond op zoek naar bewijs van mysterieuze, verloren beschavingen die teruggaan tot de laatste ijstijd. Kijk trailers en meer
            Ganja always does the trick.

            Comment

            Bezig...
            X