Wereldproblematiek -Ondergang van onze soort.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jointjedraaien
    Admin
    Admin
    • Oct 2007
    • 4362

    #16
    Re: Wereldproblematiek -Ondergang van onze soort.

    Nou dat is wel erg positief Popos
    Ik denk dat het een klein deel zou kunnen bijdragen aan het verminderen van de wereldproblematiek.
    Maar goed, eerst zien dan geloven. Het klinkt allemaal heel mooi maar voordat het zo ver is moet er nog een hoop gelobbyd worden.
    Vergeet niet dat er nu al grote financiële belangen zijn bij de exploiteurs van kernenergie, die gaan niet zomaar weg.
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment

    • moreweed
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Dec 2009
      • 5939

      #17
      Re: Wereldproblematiek -Ondergang van onze soort.

      en een berg verrijkt uranium, een kleiner bergje splijtingsprodukten als plutonium plus een aanzienlijk deel van de wereld die er inmiddels van overtuigd is dat Amerika sinterklaas heeft vermoord.
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment

      • Popos
        Retired
        • Feb 2011
        • 217

        #18
        Re: Wereldproblematiek -Ondergang van onze soort.

        Thaha inderdaad hopen dat ze met een groot project komen om aan de EU voor te stellen en de rest van de wereld eigenlijk hé dit kan ook een oplossing zijn voor armoede enzoverder . Begin er al van te dromen

        Comment

        • misto
          Advanced Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2010
          • 1011

          #19
          Re: Wereldproblematiek -Ondergang van onze soort.

          de omgeving van cherbobyl die ontzettend was aangetast na de chernobyl kernramp is extreem snel hersteld.... met alleen 1 reden. Er waren geen mensen meer die alles verjaagde en kapot maakte.
          In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

          Comment

          • Popos
            Retired
            • Feb 2011
            • 217

            #20
            Re: Wereldproblematiek -Ondergang van onze soort.

            Mito niet helemaal waar , er waren juist VEEL mensen die zich "vrijwillig" opofferde voor hun land.
            Waar er vandaag nog heel wat van leven met enorme lichamelijke schade . De overheid maakte hun
            wijs dat ze er 1000rönthgen per minuut opliepen terwijl dit rond de 10000 lag.

            Comment

            • moreweed
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Dec 2009
              • 5939

              #21
              Re: Wereldproblematiek -Ondergang van onze soort.

              da's meteen ook het verschil met fukushima nu : waar bij chernobyl letterlijk 100.000en mensen ingezet zijn om mee te helpen is dat in Japan simpelweg onmogelijk. Of het trouwens veel had uitgemaakt weet ik ook zo net nog niet > 'n beetje koelte toe laten wuiven door een menigte gaat niet werken voor een smeltende reactorkern natuurlijk. En nu gaan ze dus voor de 2e keer zwaar besmet water dumpen in de oceaan. Althans > officieel gaat het de 2e keer worden. Wat er stiekem gebeurd kan niet gezegd worden natuurlijk.
              één naschokje nu en de prblemen zijn niet meer te overzien > denk aan dat droogkokende bad vol splijtstofstaven boven reactor 4, en alle propvolle tanks met "koel"water.

              duidelijk dus > voor sushi/sashimi is de komende 1000 jaar een STRALENDE toekomst voorzien.
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment

              • Popos
                Retired
                • Feb 2011
                • 217

                #22
                Re: Wereldproblematiek -Ondergang van onze soort.

                Dan moeten we maar extreme vegetariërs worden hé

                Comment

                • moreweed
                  Exquisite Grower
                  MemberLucky Member
                  • Dec 2009
                  • 5939

                  #23
                  Re: Wereldproblematiek -Ondergang van onze soort.

                  opletten wat je binnen krijgt is wel een advies ja, maar veganist worden zal je niet vrijwaren van besmetting. Er is een hoop gedoe over "hot particles" die gewoon via de lucht verspreid worden. Ik weet niet hoe het met jou zit maar een van mijn eigen ergste verslavingen is wel "ademen" , kan er gewoon niet genoeg van krijgen
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment

                  • Popos
                    Retired
                    • Feb 2011
                    • 217

                    #24
                    Re: Wereldproblematiek -Ondergang van onze soort.

                    haha , als je die varkens enzo eens zou verwijderen zou je al heel wat beter kunnen ademen , wat als alle plekken die voor varkens gebruikt werden , nu gebruiktn worden als grote plantagevelden , co² reductie + energy saving , wat willen we nog meer?

                    Comment

                    Bezig...