Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Poisoning the water - GasLand full documentary
Collapse
X
-
Poisoning the water - GasLand full documentary
Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nlTags: Geen
-
Re: Poisoning the water - GasLand full documentary
oke, dit doet een beetje pijn om toe te geven... ik ben gewoon misselijk na het kijken van die Gasland-film. één woord is van toepassing : ZIEK
Hoe ver willen we nou gaan met onze energiebehoefte ? Kunnen we eigenlijk wel stoppen met dit soort praktijken zonder het probleem te exporteren of het op een andere manier terug te krijgen ? Natuurlijk : eerste ingeving is : "dat is amerika, dat gebeurd hier niet" , maar waar baseren we dat geloof of die hoop op ? hoor ik een achtergrondmuziekje ? mm, zal wel "nowhere to run" zijnSociety is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment
-
zat het net te lezen toevallig mito, en ook de "rustgevende" commentaren van politici die wel geloven in de goedheid van commerciële clubjes, en de "controle"mechanismen en -instanties die ons moeten behoeden voor dergelijke misstanden. Echt hoor > dit soort aktiviteiten toont wel aan dat er een hele klasse mensen ontstaan is die inmiddels zo ziek in hun hoofd zijn dat ze de toegang tot ziekenhuizen ontzegt dienen te worden...
Gelukkig gaan ze snel lithium toevoegen aan ons drinkwater
Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment
-
Toen ik deze docu had geplaatst zat ik pas bij 30:00. Maar inderdaad, het is misselijkmakend.Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Postoke, dit doet een beetje pijn om toe te geven... ik ben gewoon misselijk na het kijken van die Gasland-film. één woord is van toepassing : ZIEKVeel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
Comment
-
trouwens wel een treffend voorbeeld van de kracht van internet > dit soort docu's halen het nooit op tv maar sinds een groot deel van de wereld aangesloten is wel -voor de geoefende surfer- bereikbaar. Vrij internet zou in de grondwet moeten komen, da's de enige realistische mogelijkheid die nog over is om msstanden aan te kaarten en mensen te mobiliseren. Herstel : de beste mogelijkheid die we sinds eeuwen hebben om tot een echte "vox populi" te komen!Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment

Comment