Mededeling

Collapse
No announcement yet.

cbd olie voor oude hond met artrose

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

cbd olie voor oude hond met artrose

Korting op 420shop
    heeft iemand ervaring met cbd olie voor honden?
    de dierenarts kwam ermee dat het zou kunnen helpen, maar in de winkel is het wel heel erg duur.
    Heb nog wat zaadjes liggen dus misschien dat iemand een recept heeft of iets zou ik het wel willen proberen naast de ontstekingsremmers.
    thc is niet goed voor honden dus hoe het precies zou moeten kan ik ook niet echt vinden.

sigpic

Bij een bepaalde leeftijd moet jij je afvragen of je het voor de hond doet of voor jezelf.

Klein flesje doe ik een jaar mee, hoeveel heeft je hond nodig.

Al bij cannactiva gekeken voor aanbieding?

Comment

Als ik me niet vergis heeft r iemand indertijd hier n topic over kga ff zoeken.
      Ganja always does the trick.

Comment

Het was Stafford13 die hierover vroeg , was van 2023, in de topic jd huisdieren maar over lymfeklierkanker ook . Op zn fb post kwam weinig reactie maar mss heeft ie ervaring met het maken ervan en doseren.

Wat ik niet weet is of cbd via dezelfde receptoren gaat , of verminderde pijnprikkels goed zijn ook , omdat jammer genoeg de pijn juist de signalering is om niet meer te doen, vergelijkbaar met spuiten voor de rug en terug gaan werken...

Artrose op zich slijtage van gewrichten , pijnprikkels die verminderd moeten worden om levenskwaliteit te verbeteren zonder dat ze zichzelf meer pijn doen. Ik ga niet beginnen over fb zelf , want dom vb , ibogaine, joe rogan bij trump , wondrmiddel, krijg ik 2 weken later al promo van in de vorm van een verhaal geschreven door bots , vergelijkbaar met stafford zijn verhaal hier. Jammerlijk zulke dingen. Tzelfde met taurine bij katten .

Een ellenlang verhaal kom je plots op hier is de link voor de juiste taurine want alle andere is slecht. Met wat zijn we bezig.

Er moet iets zijn 100% zeker. Ik denk wat verder dan aan pseudowetenschap opnieuw, parasieten bacterien , methylatie opnieuw , iets die ondersteunend kan werken, of iets die de artrose aanstuurt kan wegpakken. Een kruid of een bepaalde vitamine of zo. Maar in die zoektocht is er zoveel geruis dat het eindeloos lijkt . Ik hou mijn ogen en oren mee open met je . Succes !
        Ganja always does the trick.

Comment

Mijn ouwe vriendje (engels steffie) heb de laatste 2 jaar op pijnkillers geleefd. Heb je dok daar niks over genoemd? waren niet zo heel duur, rond de 80eu per maand dat ik kwijt was. Weet alleen geen naam meer helaas.

Begon mank te lopen rond een jaar of 11, zoo zielig waardoor inslapen al in mijn hoofd begon te kruipen maar met die pillen van dierendok rende de baas weer als een malle en zag je hem weer genieten.

Comment

Als het mensen helpt kan het ook voor een hond nuttig zijn.

Ik heb er geen ervaring mee, maar wel een hond

En als ik haar zou kunnen helpen met bepaalde problemen via CBD dan zou ik dat doen.

Maar ze is pas 4 en zo fit als een vrouwtje. Wel heeft ze de laatste tijd een hekel gekregen aan die blagen die schreeuwend naar haar toe rennen
            Veel gestelde vragen over het forum
            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            ?
            420Shop.NL
            "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

Comment

Het mooiste is natuurlijk zelf maken.
              CBD plantjes zetten en olie maken met butaan, alcohol of iets dergelijks..

Maja dan ben je wel weer 4 maand verder...
              Is 1 goed flesje olie niet de investering waard?

Ik weet wel dat er enorm veel "slechte" cbd olie wordverkocht. Zit dan bvb maar 0,0001% cbd in en het wordt verkocht als cbd olie.

Hier op het forum zijn best wat vershillende olie recepten te vinden. Ik vond er met 1 zoekterm direct 3.

Deze van onze grote vriend Takketoelli link ik ff https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...an-takketoelli

Comment

heey fijn al die reacties.

Hij is idd 11 jaar en de artrose begint vervelend te worden.
                Tuurlijk denk ik ook aan laten inslapen maar dat vind ik nog te vroeg.
                Ook is hij hier in spanje onder behandeling met een nieuw medicijn wat maandelijks wordt ingespoten librela, puur voor de pijn blokkering en nsaid mee begonnen metacam maar mag het niet elke dag geven.
                Vandaag de eerste dosis en lijkt wel te werken, maar het is bloedje heet hier de laatste dagen dus blijft hij liever bij de airco.

De da kwam met de cbd olie als extra.
                Heb nog cbd zaadjes liggen omdat ik fan ben van indica, en kan er nog wel wat zetten gaat als een malle nu.
                Het is meer dat ik onzeker ben als ik daar olie van maak of het thc gehalte dan niet te hoog is, want dat schijnt gevaarlijk te zijn voor honden.

Ga zeker ff de links bekjiken bedankt voor de reacties!
                sigpic

Comment

• Highrider
                  Highrider commented
                  Editing a comment
                  Ik had pillen.
                  1 pil per dag, werd later een halve pil in de ochtend en een halve pil in de avond. Hopen dat je nog lang van hem mag genieten!
              Bezig...
              X