Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

911 Nieuwe beelden fake om 911 truth in dicrediet te brengen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    911 Nieuwe beelden fake om 911 truth in dicrediet te brengen?

    Korting op 420shop
    New Fake Building 7 Video



    Why is this video 100% Fake?

    Important points showing us this is a fake:
    Video too short
    No source to corroborate it
    Blurry / Fuzzy / Jerky / Digitally zoomed
    The poster took another Building 7 footage, edited and mirror-inverted it. (side-by-side comparison with original footage)
    The audio explosion seems to be dubbed in, and the overall audio is of very poor quality.
    Last but not least, the poster of the video even took time to add aREAL Building 7 Video by Real Experts to Spread Around

    If you want to see real video and real evidence of controlled demolition, made by experts, then take a look at this 15-minute mini-doc by AE911Truth:

    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    #2
    Re: 911 Nieuwe beelden fake om 911 truth in dicrediet te brengen?

    Ik heb laatst die hele documentaire zitten kijken van AE911Truth (Architects & Engineers for 9/11 thruth). Een monumentaal stuk zou ik denken, niks geen vage vingerwijsdingetjes of overhaaste conclusies, maar een eigenlijk buitengewoon pijnlijke opsomming van "onmogelijkheden" en bijzondere bevindingen. Wel wat langdradig, maar goed > dat komt denk ik eerder dat de meeste materie die daarin wordt besproken inmiddels wel doorgedrongen is
    De officiele herdenkingsvideo's met de hoofdrolspelers van die tijd heb ik maar uitgezet.. niet erg goed voor de objectieve beeldvorming maar ik werd er gewoon misselijk van
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: 911 Nieuwe beelden fake om 911 truth in dicrediet te brengen?

      Elk jaar weer die 9/11 video's rond deze tijd. En dan draait ook de hele wereld om Amerika. Ooh wat erg, 3000 mensen dood. Ach wee de horror. Er sterven alleen al aan kanker 16000 mensen per dag, om het nog maar niet te hebben over de mensen die sterven aan hart en vaatziektes. Niet dat ik het niet erg vind voor de slachtoffers, integendeel zelfs. Maar er gebeuren dagelijks ergere dingen. Dingen die we niet op het nieuws zien omdat ze net niet die showfactor hebben die iedereen interessant vindt. Daar horen we over 10 jaar niets meer over.

      Comment


        #4
        Re: 911 Nieuwe beelden fake om 911 truth in dicrediet te brengen?

        Je zegt wel dat er ergere dingen gebeuren, maar er zijn de afgelopen 10 jaar niet echt incidenten geweest die een grotere impact hebben gehad op een groot deel van de wereld.
        Fukushima niet te vergetenen de olieramp bij Deep Horizon.

        911 draait niet alleen om de V.S. Kijk alleen al naar de oorlogen die daarna volgen (meer dan 1 miljoen doden).
        Vrijheden die worden ingeruild voor veiligheid, Privacy word aangetast (wetgeving rond internet providers, vinger afdrukken in paspoort).
        Zonder 911 was het er waarschijnlijk ook wel van gekomen, maar 911 is een katalysator geweest.

        Zoals moreweed zegt er zijn teveel "onmogelijkheden" in het hele 911 verhaal.

        "The price of freedom is eternal vigilance. Let the eye of vigilance never be closed."
        Thomas Jefferson
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment

        Bezig...
        X