Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ZEITGEIST the movie, nu een nieuw deel ZEITGEIST II addendum

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    ZEITGEIST the movie, nu een nieuw deel ZEITGEIST II addendum

    Korting op 420shop
    volgens mij heb ik deel 1 van zeitgeist hier al eens voorbij zien komen. dus kan zijn dat het repost is maar het is wel belangrijk. gaat in het begin over het geloof aar een stukje verder stapelen ze feit op feit dat 9/11 een voor opgezet plan was.. echt kijken als je hem nog niet gezien hebt.
    http://video.google.nl/videoplay?doc...eitgeist&hl=nl

    maargoed er is nu een nieuw deel genaamd Zeitgeist II - Addendum
    in dit deel praten ze voornamelijk over de grote banken en leggen ze uit hoe de geldcrisis (nu ook weer actueel) telkens terug blijft komen en alleen maar erger word
    tis een beetje moeilijk uit te leggen dus gewoon kijken die shit.. en nog veel meer maar daar kunnen we het dan hier nadat jullie gekeken hebben over hebben
    http://video.google.nl/videoplay?doc...HImwiALp9djvDw

    vouw een flinke fakkel en kijk het 1 of 2 keer, vouw dan nog een dikke fakkel en laat het eens goed op je inwerken.. en dan wil ik weleens weten wat jullie dan van de wereld,

    #2
    Nog meer complete mindfuck?
    Zhebben in de vorige film nog maar de grondbeginselen van ons gehele "geloof" en maatschappij de grond ingeboord

    Deze ga ik alleszinds ook nog es bekijken..
    ben eens benieuwd
    Ik ben een groot mysterie, verpakt in een raadsel met een strik van vraagstukken

    Comment


      #3
      ben hem nu aan het bekijken, moet zeggen dat de intro al veel belovend is!
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Allebei de delen gezien, heeft weer een paar uur van me tijd gekost maar heb er zeker geen spijt van!
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          Heb ze ook alletwee gezien, en vond het zeker ook interessant, maar vraag me toch af hoeveel daaruit waarheid is, en hoeveel gewoon speculatie is.
          Ik ben een groot mysterie, verpakt in een raadsel met een strik van vraagstukken

          Comment


            #6
            inderdaad, sommige dingen zijn ook moeilijk te geloven... maar er worden wel kwesties aan de kaak gesteld die je anders niet krijgt te zien
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #7
              http://video.google.com/videoplay?do...67090776624474

              Veel van de zaken die nu in de wereld gebeuren worden verklaard in deze film.

              Comment


                #8
                Thx Nosleep .

                Grtz

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Nosleep View Post
                  is groot misverstand hier op forum, origineel duurt 118 a 121 min en is met Nederlandse ondertitels te zien op video google

                  http://video.google.com/videoplay?do...67090776624474

                  Veel van de zaken die nu in de wereld gebeuren worden verklaard in deze film.
                  Gelijk heb je Nosleep, maar Zeitgeist Addendum is een later uitgebracht vervolg hierop
                  Ik ben een groot mysterie, verpakt in een raadsel met een strik van vraagstukken

                  Comment


                    #10
                    ik ben me er al een jaartje in aan het verdiepen, en er zijn gewoon veels teveel zaken die niet kloppen

                    als je er echt wat meer van af weet en hoe al die families, rockafellers bilderberg groep,enz en ook america bepalen of het goed of slecht gaat met de wereld economie en onder de noemer terrorisme nog steeds oorlog voeren en zich overal in mengen. en het hele geld probleem is gewoon een steeds maar erger wordende zaak, en ons in de media precies datgene voorspiegelen wat ons zeg maar op rails houd, en nu er internet is hebben ze die dingen niet meer in de hand, en als iedereen zich er steeds meer bewust van word wat er werkelijk aan de hand is gaat het denk ik helemaal mis..

                    ik ga in iedergeval vies knallen en doen en laten wat ik leuk vind, en vies genieten, want in minder als 20 jaar ziet de wereld er denk ik heel anders uit
                    Last edited by bobo; 24 October 2008, 17:08.

                    Comment


                      #11
                      het blijft een vicieuze cirkel. Je kan je vraagtekens stellen bij deze films. Ik bedoel: hoe komen zij aan hun informatie?

                      Comment


                        #12
                        Dit zijn mijn lievelingsfilms kheb ze al alle 2 zoveel gezien dat ik met beide handen niet toekom. Ik ben blij dat er nog mensen zijn die deze films hebben gezien.
                        Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

                        Comment


                          #13
                          Heb ze een tijdje geleden gezien en moet zeggen de eerste heb ik in bibliotheken onderzocht en het klopt wel allemaal wat ze zeggen er zijn zelfs boeken en geschriften van verschillende wetenschappers die hetzelfde zeggen en allemaal onteerd zijn door onze bekende instanties. Het tweede deel vind ik minder bewijzen van maar toch is er reden genoeg om uit te maken wat echt en zever is en dit is het pure bewijs dat sins dag en nacht er mensen zijn die al de andere uitbuiten.

                          Kunnen we er iets aan doen ? Nee helemaal niet we kunnen alleen kiezen als we er willen deel uit van maken of niet.

                          Remeber if you don't stand for something you will fall for anything.

                          Comment


                            #14
                            de typhus ermee,wat hobbyist zegt groot gelijk ik ga ook m,n eigen weg maar dit stuurt mensen hun eigen ideeen en dat is meer dan belangrijk anders blijven we een stel makke schapen.

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Orias View Post
                              dit is het pure bewijs dat sins dag en nacht er mensen zijn die al de andere uitbuiten.

                              Kunnen we er iets aan doen ? Nee helemaal niet we kunnen alleen kiezen als we er willen deel uit van maken of niet.

                              Remeber if you don't stand for something you will fall for anything.
                              zeker kunnen wij hier iets aan doen, buiten het systeem om werken. veel zwart geld verdienen, enz enz net naast het pad wandelijn wat de hogere machten voor ons hebben uitgestippeld.
                              want dat is wat ze willen, dat wij doen wat we voorgeschoteld krijgen en niet teveel links of rechts kijken..

                              groet

                              Comment

                              Bezig...
                              X