Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ZEITGEIST the movie, nu een nieuw deel ZEITGEIST II addendum

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Als je dit moet geloven kun je tegen die tijd geen wiet meer roken dus
    Maar er zit wel enige kern van waarheid in de film. Je moet gewoon jezelf wezen en niet doen wat iedereen op tv doet maar gewoon jezelf zijn.
    Ik ben lekker, Kusje er op ? (K)

    Comment


      #17
      zeker kunnen wij hier iets aan doen, buiten het systeem om werken. veel zwart geld verdienen, enz enz net naast het pad wandelijn wat de hogere machten voor ons hebben uitgestippeld.
      Wel een vriend van mij heeft dat ook zo gedaan en de arbeids inspectie hebben op een gegeven moment bij zijn baas binnen gevallen en hebben gezien dat hij al jaren daar in het zwart werkte resultaat baas in de bak en hij een miljoen achterdragen aan de belastingen. Dus is hij begonnen mazout te smokkelen ook gesnapt dus weer betalen. Is dan begonnen met sigaretten naar engeland te brengen nu ja ook gesnapt. Nu werkt hij zijn kloten af en doet braafjes wat ze hem zeggen want hij is er nu 48 en kan dus niet echt veel meer permiteren.

      Dus sorry maar die levenswijze is verkeerd. gewoon je afscheiden van de samenleving is de enige manier om aan hun macht te ontkomen. De regel is zeer simpel als jij iets nodig hebt uit hun samenleving dan slaan ze hun klauwen gelijk in je vlees.

      hoe minder geld je gebruikt in de samenleving hoe onafhankelijker je wordt van de samenleving. alle das mijn persoonlijke opinie he.

      Comment


        #18
        of dan is die maat van jou niet heel handig in wat ie allemaal heeft geprobeerd

        ik weet wel dat mijn beunhazen qua geld meer opbrengt als mijn gewone werk, meer wil ik er niet over kwijt

        groet

        Comment


          #19
          nu ja je hebt waarschijnlijk gelijk hoor.

          Comment

          Bezig...
          X