Buitenland job.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Fruitboer
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • Sep 2011
    • 412

    #1

    Buitenland job.

    Korting op 420shop
    Als jij als expat ergens zou gaan werken, voor welk land/streek/continent zou je kiezen en waarom?
    Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest
  • Fruitboer
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • Sep 2011
    • 412

    #2
    Re: Buitenland job.

    niemand met een cocktailbar op een tropisch eiland of zo....
    Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Re: Buitenland job.

      Jahoor, maar wel aan de andere kant van de bar.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • moreweed
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2009
        • 5939

        #4
        Re: Buitenland job.

        hou op zeg, ik heb al eens gewerkt in een cocktailbar op een subtropisch eiland (wat bij aankomst een nichtenbar bleek, wat wel even slikken was. Maar heb wel mn contract uitgedient, heb vet lol gehad en nog nooit zoveel meiden versierd als toen -want er komt altijd wel vrouwelijke escorte mee voor de sectie "het lamme polsje", en het was gewoon zielig om te zien hoe weinig aaandacht die kregen )

        voor de niet al te verre toekomst staat een leuk boerderijtje met fiks grond op het program, ergens hoog en droog waar je de wouten van kilometers afstand ziet aankomen (herstel : waar mn goalkeeper ze ziet aankomen ) . Plek laat ik afhangen van de gebeurtenissen die de komende 10 jaar gaan volgen...
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment

        • lange1908
          T.H.C. Master
          MemberLucky Member
          • Nov 2010
          • 543

          #5
          Re: Buitenland job.

          Zal ik seizoensarbeider spelen MW

          Comment

          • moreweed
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Dec 2009
            • 5939

            #6
            Re: Buitenland job.

            laat me raden : tijdens het rookseizoen ?
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment

            • Buizerd
              Advanced Grower
              MemberLucky Member
              • May 2008
              • 1161

              #7
              Re: Buitenland job.

              lol @ nichtenbar en slikken

              Comment

              • Ikdus
                Bong Master
                MemberLucky Member
                • Dec 2011
                • 312

                #8
                Re: Buitenland job.

                hahah buizerd.
                Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

                Comment

                Bezig...