Wat te doen met mijn blog ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • moreweed
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2009
    • 5939

    #1

    Wat te doen met mijn blog ?

    Korting op 420shop
    JD heeft me voorzien van een blog hier op het forum, maar wat zal ik er eens mee gaan doen ?

    Vanwege een acute inspiratiedip (of een teveel aan keuze, het is maar hoe je het bekijkt) leek het me wel leuk dat eens te spiegelen aan wat "het forum"er van denkt. Vraaggestuurd bezig zijn zeg maar...

    Vriendelijk verzoek : geef eens aan waar jullie graag wat over geschreven willen hebben.
    12
    Biowetenschappelijke (basis)info
    0,00%
    0
    Gekke mensen / gekke verhalen / gekke situaties
    25,00%
    3
    Geopolitiek
    16,67%
    2
    De andere kant van ....
    25,00%
    3
    Ondertussen in ...
    8,33%
    1
    Sprookjes
    16,67%
    2
    varia (graag specificeren)
    8,33%
    1
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
  • Stillborn
    Retired
    • Apr 2012
    • 195

    #2
    Re: Wat te doen met mijn blog ?

    Allerlei dingen die er enkel en alleen toe zullen leiden dat personen gebanned gaan worden.

    Tweede optie klinkt het meest entertaining.

    Comment

    • HJM
      Wicked Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2010
      • 3714

      #3
      Re: Wat te doen met mijn blog ?

      Laten we het hebben over kerk en politiek, dat levert altijd de meeste pleuris op

      Praten over wiet is zo afgezaagd.
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

      Comment

      • moreweed
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2009
        • 5939

        #4
        Re: Wat te doen met mijn blog ?

        rofl HJM, inderdaad niet erg origineel hiero

        kerk en politiek...mmmmmzzzz misschien iets breder : "religie en politiek" , kan nog wel een aardig stukje neerpennen over kashmir bv, of waziristan, saudie-arabie, de states, belgiƫ, enzocetera
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment

        • fl13r3flu1t3r
          Banned
          • Aug 2010
          • 3100

          #5
          Re: Wat te doen met mijn blog ?

          Over hoe je als koe het best een haze kan vangen..

          Comment

          • moreweed
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Dec 2009
            • 5939

            #6
            Re: Wat te doen met mijn blog ?

            Zullen we die meteen maar even behandelen Fluit ?

            Het enige wat nodig is is een subtiele hack van JanLeuri's Guerillagids > toevoegen "de beste plek voor haze is zonder twijfel in een koeienweide"
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Re: Wat te doen met mijn blog ?

              moreweed has no blog entries to display.


              Nog steeds last van creativiteitsvernauwing ?
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • EL Guerilliero
                Advanced Grower
                • Nov 2012
                • 1090

                #8
                Re: Wat te doen met mijn blog ?

                writersblog heet zoiets geloof ik ..

                mss kan je over diezelfde vernauwing gaan bloggen.

                Comment

                • moreweed
                  Exquisite Grower
                  MemberLucky Member
                  • Dec 2009
                  • 5939

                  #9
                  Re: Wat te doen met mijn blog ?

                  right, nu kan ik dus alleen met flauwe smoezen aankomen

                  ik ga er werk van maken !
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment

                  Bezig...