..............
Neil Armstrong (82) overleden
Collapse
X
-
Re: Neil Armstrong (82) overleden
Houston we have a problem
Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets
Comment
-
Re: Neil Armstrong (82) overleden
sterkte aan de familie met het overlijden van de man, die bekent stond als eerste op de maan te hebben gestaan, typis dat het weer Amerikanen waren die de rest kost wat kost moesten voor zijn...Comment






Comment