.............
Wie niet betaalt, krijgt geen hostie
Collapse
X
-
Re: Wie niet betaalt, krijgt geen hostie
Verrekt nog aan toe, nu moeten de Duitsers ook nog entree betalen -kerkbelasting dus- om in de hemel te komen. Trouwens, de Nederlands Hervormde Kerk kreeg in de jaren 70 van de vorige eeuw inkomensoverzichten van hun leden van de belastingdienst, waarna deze kerk aan de hand van deze inkomensopgaven een "kerkelijke belastingaanslag" oplegden en in voorkomende gevallen via dwanginvordering inden.Comment
-
-
Re: Wie niet betaalt, krijgt geen hostie
Het lijken wel coffeeshops , sinds die pas is er ook een leeg loop in de shops net als in de kerk en in de zin om te stemmen op een betrouwbaare regering
Ajo
VentjeLiving in Second live for real
Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegenComment
-
Comment






Comment