Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Driejarig meisje nu al slimmer dan Stephen Hawking

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Driejarig meisje nu al slimmer dan Stephen Hawking

    Korting op 420shop
    ............
    Last edited by Ganjax; 28 April 2013, 15:41.

    #2
    Re: Driejarig meisje nu al slimmer dan Stephen Hawking

    Heb medelijden met het arme deernke : tot haar puberteit zal ze vast fantastische dingen gaan doen maar owee wat dan ?

    de groep "slimme mensen" is de meest gediscrimineerde ter wereld, met superstip. Alleen lotgenoten -en dat zijn er maar zo weinig- hebben enigszins een idee wat er allemaal bij komt kijken, alle anderen zien alleen de zogenaamde lol ervan, maar niet de bijbehorende problemen.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: Driejarig meisje nu al slimmer dan Stephen Hawking

      Lijkt me kut...
      Je zal maar zo slim zijn, lijkt me ook niet leuk hoor...
      Op die leeftijd moet je spelen.....

      Comment


        #4
        Re: Driejarig meisje nu al slimmer dan Stephen Hawking

        "pappa ?
        "ja meissie"
        "m'n pop viel net onder de auto, en toen ik hem wou weghalen zag ik dat het nogal een troep is daaronder. Ik heb dus een beetje opgeruimd"
        "WAT heb je gedaan?"
        "nou eum.. alleen even wat dingen weggehaald die ik er niet zo logisch uit vond zien, en met de tuinslang en wat van die dingen uit je garage de auto op water larten lopen. stinkt die niet zo. Is je dat nooit opgevallen"
        "WAT HEB JE GEDAAN ? de auto op de tuinslang aangesloten?"
        "pahaap..doe nou niet zo stom, dit is echt veel grappiger zo"
        "maar..."
        "kjk, hier heb ik 'm aangesloten, en dan daar via dat dingetje met die zeg maar ronddraaiende vlinders op dit knopje waar van die leuke vonkjes uit komen, en dan hier...
        "STOP! Je gaat nu naar binnen verdorie!"
        "maar pahaap, kijk nou even.... ow..zit daar een klep voor ? da's raar bedacht, die autobedenkmeneer zal wel ergens anders mee bezig zijn geweest toen hij dit in mekaar knutselde.."
        "NAAR BINNEN zei ik! NU!"
        "maar pap, deze moet je nog zien.. kijk dit knopje heb ik hier...
        <PETS>"NAAR BINNEN!"
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #5
          Re: Driejarig meisje nu al slimmer dan Stephen Hawking

          yup....
          Het is niks om op die leeftijd slim te zijn... ookal is het nog zo goed en bijzonder, op die leeftijd kan je maar beter dom zijn

          Comment


            #6
            Re: Driejarig meisje nu al slimmer dan Stephen Hawking

            We worden gedomineerd door domme eikels en sociopaten. Die houden niet van slimme mensen.
            Arm kind krijgt nog wat te verduren.
            Maar waarschijnlijk het meest van haar showende ouders..............
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

            Comment


              #7
              Re: Driejarig meisje nu al slimmer dan Stephen Hawking

              Nou ik heb medelijden met die ouders, moet je je voorstellen over een paar jaar, de dochter is dan 16...
              Hoe bijdehand zal ze wel niet zijn joh, die ouders hebben dan niks meer te zeggen, ze weet alles beter dan..
              Nee... Slim zijn is zo leuk nog niet

              Comment


                #8
                Re: Driejarig meisje nu al slimmer dan Stephen Hawking

                IQ zegt alleen iets over de snelheid van de rekenmachine in je bovenkamer. Niets over de uitkomst van al dat gereken. Hitler had een hoog IQ en er kwam alleen bagger uit.
                EQ is een heel ander verhaal.
                Veel intellegente mensen lijken sociaal onaangepast.

                Kijk maar naar mij.
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                Comment


                  #9
                  Re: Driejarig meisje nu al slimmer dan Stephen Hawking

                  Ik ben ooit lid geworden van Mensa om mensen te ontmoeten die wat meer begrijpen van het leven, het heelal en de rest. Nou, dat viel tegen. Ik kwam er snel achter dat een "intelligent" brein zonder opleiding zoiets is als een supercomputer die alleen virussen draait. Het JD-forum heeft misschien een lagere intelligentie, maar het zit vol met mensen die tenminste iets weten - al is het maar hoe je een plantje kan laten groeien en dat bidden geen substituut is voor voldoende licht geven.

                  Toen was er ook al zo'n kleuter die met zo'n waanzinnig IQ lid mocht worden. Ik heb nooit geprobeerd met haar te praten over de werking van een supernova (om maar eens een zijstraat te noemen). Ik ben lid-af geworden. Jezus wat een club.

                  Anyway: Die kleuter behoort tot de intelligent 1% van haar leeftijdsgroep. 99% van de kleuters is dommer dan zij - wat betekent dat ze een paar dagen later hun schoenen leren strikken. Het blijven kleuters met een heel beperkt beeld van de realiteit. Om dat te gaan vergelijken met Hawking, daarvoor moet je typisch lid zijn van Mensa.

                  Comment


                    #10
                    Re: Driejarig meisje nu al slimmer dan Stephen Hawking

                    Die showende ouders inderdaad HJM, daar gaat dat deernke kapot aan. Heb het vaak genoeg gezien, van die "wonderkindjes" die inderdaad verbluffende vaardigheden bezitten op jonge leeftijd. En dan gepushed worden tot-en-met om nog meer, nog verder, nog hoger te komen. Tot het moment dat ze sterk en bijdehand genoeg zijn om tegen paps&mams te zeggen : je kan me wat.

                    en dan komen ze hier
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment


                      #11
                      Re: Driejarig meisje nu al slimmer dan Stephen Hawking

                      Het schijnt dat wiet toch weer niet je intelligentie verlaagd... maar je kan het altijd proberen.

                      Comment


                        #12
                        Re: Driejarig meisje nu al slimmer dan Stephen Hawking

                        Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
                        De gemiddelde Brit heeft een IQ van 100.
                        Bron: Nieuwsblad.be
                        het gemiddelde tout court is 100 dacht ik ..

                        Comment


                          #13
                          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                          Comment


                            #14
                            Re: Driejarig meisje nu al slimmer dan Stephen Hawking

                            als je maar niet doordraait en een sociaal leven hebt dan hoeven mensen het niet eens te zien en ben je gewoon een burger met een SUPER baan.

                            Comment


                              #15
                              Re: Driejarig meisje nu al slimmer dan Stephen Hawking

                              Oorspronkelijk geplaatst door Blani View Post
                              Het schijnt dat wiet toch weer niet je intelligentie verlaagd... maar je kan het altijd proberen.
                              Iemand die lid wordt van mensa kan bij mijn weten werkwoorden vervoegen . Bij een gebrek aan Extreme moet ik het effe doen.

                              Comment

                              Bezig...
                              X