............
Venezolaanse president Hugo Chávez (58) overleden
Collapse
X
-
Re: Venezolaanse president Hugo Chávez (58) overleden
Achhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, wat jammer
-
Re: Venezolaanse president Hugo Chávez (58) overleden
lol, JD heeft de primeur in mijn geval > vast al eerder ergens anders gepubliceerd maar hier lees ik dit dus het eerst
Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the topComment
-
Re: Venezolaanse president Hugo Chávez (58) overleden
mee eens Ganjax, meelopers hebben we genoeg. Wel fijn dat nu de kans op een invasie in de ABC eilanden wat kleiner lijkt te worden.
Wild gespeculeer trouwens over dat zijn kanker als cadeautje van een niet nader te benoemen Noord Amerikaans gezelligheidsclub is aangespoeld.Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the topComment
-
Re: Venezolaanse president Hugo Chávez (58) overleden
Laat ik even democratisch zijn als Cháves.
"Allemaal je bek houden terwijl ik neuzel over Amerika en ondertussen milliarden achter over druk in naam van de revolutie.
Comment
-
Re: Venezolaanse president Hugo Chávez (58) overleden
Onze opperslager Rutte heeft naast prima knakworst al maanden de originele echte 'hansworst' n de aanbieding. Met oranje wimpel en voorgedragen door uw lokale VVD-knokploegSociety is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the topComment
-
Re: Venezolaanse president Hugo Chávez (58) overleden
Dit kunnen jullie toch niet menen? Die mens was een socialistische moordenaar...Comment
-
Re: Venezolaanse president Hugo Chávez (58) overleden
RIP Mr Chaves...
Gratis zorg voor de aller armste, bescherming vd interne markt tegen het casino kapitalisme enz....
A leader with cohones, you will be mist.
Grtz.Comment
-
Re: Venezolaanse president Hugo Chávez (58) overleden
Het wordt wel tijd voor een echt democratisch bewind daar.
Benieuwd of dat dit keer wel lukt.
Hugo Chávez is dood en daar hoeft Nederland niet rouwig om te zijn.Comment
-
Re: Venezolaanse president Hugo Chávez (58) overleden
Ik durf niet meer hardop te zeggen dat democratie wel de oplossing is Q, gezien waar het zowat overal toe leidt...
Heb je de berichtgeving rond Egypte een beetje gevolgd ?Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the topComment







Comment