Mededeling

Collapse
No announcement yet.

cannabis kan de wereld redden!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ja, ti's waar, moest de wereld niet om geld en winst draaien zou de hele wereld voorzien kunnen worden van alle mogelijke grondstoffen, in overvloed en ecologisch perfect aanvaardbaar, olie en benzine zouden niet gebruikt moeten worden, cannabis zuivert bovendien ook nog de lucht, de bomen kan je gewoon laten taan, want cannabis-vezel is perfect om papier van te maken.

Ook katoen kan vervangen worden door hennep, dat trouwens 3 keer zo sterk is, en 90 procent van de schadelijke UV stralen tegenhoud.

Katoen is ook heel vervuilend, meer dan 30 procent van alle pesticiden gaan in de katoenteelt, terwijl cannabis geen pesticide nodig heeft maar zichzelf beschermt tegen ongedierte.

Spijtig, maar de mens is ooit een verkeerd pad beginnen volgen, weg van de natuur, alles draait om geld, en aangezien cannabis zo gemakkelijk groeit maak je er minder winst op, dus winst gaat boven de natuur en de gezondheid van de wereld, triest hé!

Oorspronkelijk geplaatst door janleuri View Post
    allemaal masaal kweken voor zaad dan een balonvaartje doen en een kmters lange lijn van plantjes
    Inderdaad, dat zou ideaal zijn, als ik het juist heb is op die manier het gedoogbeleid in Nederland ontstaan, een Nederlander (de naam ontglipt me) heeft samen met een maat een cezna vliegtuigje gehuurd en heeft overal zaadjes beginnen rondstrooien, ook in publieke plaatsen heeft hij er geplant, tot bij de politie hun bloembakken toe.

Goed idee!
    Last edited by DaZeD; 22 December 2008, 15:01.
    -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

Comment

Cannab0y vind het nodig om andere leden te gaan beledigen...

Cannab0y = Banned
      Last edited by Jointjedraaien; 18 March 2009, 15:10.

Comment

Hier in een dorp (belgie) was er vroeger(+20jaar geleden) 1 boer die een veld vol weed had, ik en een vriend daar met de wagen naartoe(in de donker) en wij als kinderen in een snoepwinkel men auto volpropen met die weed, was net een film wij rijden in die auto met achter ons een muur van weed. Thuis bleek deze weed dus geen kloten waard é stinken naar gras en hoofdpijn, was ook weed(kemp)kweek voor het zaad ofzo. We waren dan ook nog onervaren snotneuzen é
        Maar was wel machtig mooi z'on veld met allemaal planten van + 2 meter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DaZeD View Post
          Ja, ti's waar, moest de wereld niet om geld en winst draaien zou de hele wereld voorzien kunnen worden van alle mogelijke grondstoffen, in overvloed en ecologisch perfect aanvaardbaar, olie en benzine zouden niet gebruikt moeten worden, cannabis zuivert bovendien ook nog de lucht, de bomen kan je gewoon laten taan, want cannabis-vezel is perfect om papier van te maken.

Ook katoen kan vervangen worden door hennep, dat trouwens 3 keer zo sterk is, en 90 procent van de schadelijke UV stralen tegenhoud.

Katoen is ook heel vervuilend, meer dan 30 procent van alle pesticiden gaan in de katoenteelt, terwijl cannabis geen pesticide nodig heeft maar zichzelf beschermt tegen ongedierte.

Spijtig, maar de mens is ooit een verkeerd pad beginnen volgen, weg van de natuur, alles draait om geld, en aangezien cannabis zo gemakkelijk groeit maak je er minder winst op, dus winst gaat boven de natuur en de gezondheid van de wereld, triest hé!

Inderdaad, dat zou ideaal zijn, als ik het juist heb is op die manier het gedoogbeleid in Nederland ontstaan, een Nederlander (de naam ontglipt me) heeft samen met een maat een cezna vliegtuigje gehuurd en heeft overal zaadjes beginnen rondstrooien, ook in publieke plaatsen heeft hij er geplant, tot bij de politie hun bloembakken toe.

Goed idee!
          ik zal u zelfs meer zeggen, in vezels van bomen zit er lignine, deze zorgt er voor dat papier vergeeld naarmate het papier ouder word. en in hennep zit dit niet

Comment

Ha!Da wist ik nog nie!
            Voila, nog een reden te meer om hennep te gebruiken!
            Er zijn er zo wel honderden redenen....

Maar ja, dat gaat nog een heeeel lang process worden, de elite van de industrie weet ook wel dat er betere producten op de markt zijn dan bv. katoen, goedkopere, ecologisch verantwoorde alternatieven.
            Betere manieren om papier te maken, een oplossing voor het CO2 probleem, er is geen probleem want ze hébben een oplossing!

Maar die mannen doen er alles aan om de mensen afhankelijk te houden van hen.
            Ford had al een hennep auto die duurzamer was en vele malen sterker was dan de door staalfabrieken geproduceerde stoffen, Tesla had een oplossing om de mensen thuis zelf hun eigen stroom te laten produceren, maar daar zie of hoor je vandaag niets meer van.
            Doodgezwegen, om het volk in hun zak te houden.

Ze weten maar al te goed dat er een veel goedkoper alternatief voor zwarte olie is, en dat de natuur kan gespaard worden, en zelfs gered worden, maar het probleem is, die mensen hebben geen geweten, de natuur kan hen gestolen worden, en geld is hun god!

Maar ik denk wel dat de mens aan het ontwaken is, dat er een revolutie op gang is, want je ziet bv. dat altijd maar meer kleding gemaakt wordt van hennep, dat is toch al een begin, China is al eeuwen bezig met hennep productie, die mensen staan ook veel dichter bij de natuur...
            -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

Comment

idd tzijn de grote manne die da tegenhouden, die zouden veel geld mislopen moest iedereen zelf brandstof zou kunnen maken voor zijn auto en zijn huis de verwarmen, in die zaadjes zit namelijk olie welke dienst kan doen als biodiesel gelijk koolzaad, tevens kunnen de planten ook tot brandstofblokken geperst worden en gebruikt worden ipv hout. dit zijn enkele eenvoudige dingen waar het van toepassing kan zijn, voor de rest ook kleren touwen natuurlijke polyester en de rest van de eindeloze rij

Comment

Re: cannabis kan de wereld redden!

leuke feitjes:

de eerste Diesel motor draaide helemaal niet op diesel, dat hadden ze toen nog helemaal niet.
                Maar waar draaide dat ding dan wel op?
                3x raden

De Decleration of Independance is geschreven op hennep papier en dat ding is in uitzonderlijk goede staat.

Het eerste gedrukte boek (Een Bijbel) was gedrukt op hennep papier.
                Last edited by Skafe; 15 August 2009, 17:34.

Comment

Re: cannabis kan de wereld redden!

Sorry als sommigen zich ergeren tegen deze thread necromancy, maar ik was specifiek op zoek achter een onderwerp over het nut van hennep en aangezien er al een bestaat zie ik het nut niet in van een nieuw aan te maken.

Ik lees vaak pleidooien voor legalisering op basis van het nut van de hennepplant, maar vraag me af of dat wel een sterk discussiepunt is aangezien industriële hennepteelt mogelijk is zonder de THC. Zou er specifiek aan rookbare cannabis telen nog extra voordelen zijn buiten het recreatieve of medicinale?

Comment

Bezig...
                  X