Belasting is diefstal

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jointjedraaien
    Admin
    Admin
    • Oct 2007
    • 4362

    #1

    Belasting is diefstal

    Korting op 420shop
    Leuke discussie, die man ontploft bijna.



    Belasting is diefstal, dat vindt Toine Manders van het Haags Juristen College. Hij startte onlangs een campagne om ondernemers op de hoogte te brengen van de mogelijkheden tot belastingontwijking. In debat met hem gaat Leo Stevens, hoogleraar fiscale economie en columnist van het Financieele Dagblad. Hij is het principieel met Manders oneens.
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
  • Cookaap
    Elite Grower
    • Dec 2011
    • 2730

    #2
    Re: Belasting is diefstal

    Haha, hij krijgt er een rooie kop van.
    Zonder belasting geen verzorgingsstaat vind ik.

    Ik zou blij zijn om goed geholpen te worden als ik in het ziekenhuis beland voor welke reden dan ook.

    Comment

    • berry ryder
      Special member
      420 MemberLucky Member
      • Dec 2012
      • 2666

      #3
      Re: Belasting is diefstal

      Prachtig. Die zijn kop is al net zo rood als het kozijn erachter.
      Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

      The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
      Spliff Strawberry in scrogg, klaar



      sigpic

      Comment

      • Sole mio
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2012
        • 808

        #4
        Re: Belasting is diefstal

        Ik hou van mensen zoals die jurist,we hebben er zo nog veel te kort.
        Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

        Comment

        • moreweed
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Dec 2009
          • 5939

          #5
          Re: Belasting is diefstal

          gaandeweg het kijken kreeg ik dit liedje in m'n hoofd
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment

          • Jointjedraaien
            Admin
            Admin
            • Oct 2007
            • 4362

            #6
            Re: Belasting is diefstal

            Oorspronkelijk geplaatst door Cookaap
            Haha, hij krijgt er een rooie kop van.
            Zonder belasting geen verzorgingsstaat vind ik.

            Ik zou blij zijn om goed geholpen te worden als ik in het ziekenhuis beland voor welke reden dan ook.
            Kan je je voor stellen dat er zonder staat een betere verzorging zou kunnen zijn?
            Kan je je voor stellen dat er zonder overheidsbemoeienis betere ziekenhuizen kunnen zijn die ons ook nog eens geld besparen?

            Als het antwoord een absolute 'Nee' is ga ik je verder ook niet proberen te overtuigen.

            Nog een filmpje ter toevoeging:

            Waarom belastingontwijking uw morele plicht is en hoe u belasting kunt ontwijken
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment

            • EL Guerilliero
              Advanced Grower
              • Nov 2012
              • 1090

              #7
              Re: Belasting is diefstal

              zorg er voor dat je geen inkomsten hebt en niks consumeert, probleem opgelost

              Comment

              • Cookaap
                Elite Grower
                • Dec 2011
                • 2730

                #8
                Re: Belasting is diefstal

                Hehe ik word wel een prepper

                Comment

                • Whitebud
                  Junior Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2011
                  • 568

                  #9
                  Re: Belasting is diefstal

                  Oorspronkelijk geplaatst door Cookaap
                  Hehe ik word wel een prepper
                  Doomsday preppers hahahaa

                  Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
                  sigpic

                  Comment

                  • Cookaap
                    Elite Grower
                    • Dec 2011
                    • 2730

                    #10
                    Re: Belasting is diefstal

                    @Jointjedraaien,
                    Kan je je voor stellen dat er zonder staat een betere verzorging zou kunnen zijn?
                    Kan je je voor stellen dat er zonder overheidsbemoeienis betere ziekenhuizen kunnen zijn die ons ook nog eens geld besparen?
                    stelling 1 vind ik wel noodzakelijk, 2 kan echter nog eens goed uitpakken denk ik

                    Comment

                    • FlintStoned
                      Banned
                      • Oct 2012
                      • 5580

                      #11
                      Re: Belasting is diefstal

                      en wat met de mensen die geen stem hebben¿

                      Comment

                      • moreweed
                        Exquisite Grower
                        MemberLucky Member
                        • Dec 2009
                        • 5939

                        #12
                        Re: Belasting is diefstal

                        gorgelen met kamillethee, honing en het aftreksel van een psychotische blauwbilbaviaan
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment

                        • Jointjedraaien
                          Admin
                          Admin
                          • Oct 2007
                          • 4362

                          #13
                          Re: Belasting is diefstal

                          Oorspronkelijk geplaatst door EL Guerilliero
                          zorg er voor dat je geen inkomsten hebt en niks consumeert, probleem opgelost
                          Het gaat er niet om of je inkomsten hebt of consumeert.
                          Als je een appel van je boom plukt, en die vervolgens op eet consumeer je zonder belast te worden (op het consumeren).
                          Het zelfde geld natuurlijk voor je eigen gekweekte cannabis .

                          Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned
                          en wat met de mensen die geen stem hebben¿
                          Die hebben gebarentaal . Maar je bedoeld denk ik de 'zwakkere' in de samenleving?
                          Ik denk dat er genoeg mensen net zoals jou zich hier druk over maken.

                          Maar als je het eens bent met de stelling : 'belasting is diefstal' maar dit vervolgens wel goedkeurt omdat het mensen helpt.
                          Dan outsource je de roof van het geld en ook de hulp naar de zwakkere. Ik wil iets maar andere moeten het maar uitvoeren.

                          Veel gestelde vragen over het forum

                          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                          Comment

                          • moreweed
                            Exquisite Grower
                            MemberLucky Member
                            • Dec 2009
                            • 5939

                            #14
                            Re: Belasting is diefstal

                            interessant filmpje JD, om de vragen die het oproept rond wat acceptabel is of gevonden wordt. Of een alternatief van de huidige stand van zaken realistisch is of niet laat ik graag in het midden, maar er met anderen gezamelijk over nadenken en erover praten is wel het minste wat we kunnen doen.
                            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                            Comment

                            • Bombadil
                              Gandhi Ganjamaster
                              MemberLucky Member
                              • Dec 2011
                              • 465

                              #15
                              Re: Belasting is diefstal

                              Maw, hoe moeilijk het niet is om een gigantische populatie aan dieren van dezelfde soort te organiseren, ook al zijn ze evolutionair eerder gericht op kleine samenlevingen, families, stammen.

                              @JD: Erg interessant perspectief. Het heeft mijn nieuwsgierigheid geprikkeld
                              "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

                              Comment

                              Bezig...