Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier je beste stonede theorieën ...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Post hier je beste stonede theorieën ...

Die theorie van je klopt van geen kantenkom maar op met tegen bewijs,ipv te raaskalkken

Comment

Ijstijden zijn een normaal proces. Dat komt niet veel voor, maar het komt voor. Wat als dat nu aan het gebeuren is? Als de aarde opwarmt, dan gaat zij zich toch "koelen"? Stel u voor dat we echt vlakbij zo'n ijstijd staan seg...
      Het kan toch niet verder zoals het nu gaat?

Comment

een beetje ijstijd hiero (en niet zoiets lulligs als het maunders-minimum maar een echte ijstijd) betekend anders wel meteen tenminste 200meter ijs op je knijter.. dan helpe geen sneeuwlaarsjes meer.

Inderdaad, het kan zo niet langer. En dat wordt bewezen door destabilisatie op velerlei gebieden, zowel op intermenselijk vlak als met de interactie tussen mens en planeet en haar systemen. Waar het naar toe gaat ? geen idee. Maar dat hoeft ook niet want we zitten op de eerste rang
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

tijdens de bouw van de piramides was de omgeving daar volop groen,en kijk er nu eens.zo snel kan het gaan,van vruchtbare grond naar woestijn.regen is rijkdom.

Comment

en het rehegehehent... egyptenaren ...

toch is het -strikt theoretisch gezien- niet eens zo'n heel erg grote klus om van de sahara weer een bloemetjestuin te maken hoor.. wat lullig alleen dat er dan wel een einde komt aan de moessons van azië, en dat er dan dus pak-em-beet 2miljard verse grafjes gedolven dienen te worden.
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Ik denk dat het meer is dan mens en aarde alleen. Ik denk dat het er nog iets hoger boven ons hoofd hangt.
              De zon is nu in hare solar max, wat normaal is. Iedere 11 jaar shift ze. Maar de zon heeft wel enige tijd geen zonnenvlekken gehad, dus het ga echt stormen boven ons hoofd.

Alles in het univesum komt in cycli, behalve dingen dat dan puur verwoest worden. Ik denk niet dat de aarde verwoest zal worden door een in regen aan steenpuin, neen! Wel geloof ik zeer sterk dat ons klimaat zal veranderen en dat dit de hele wereld zal beïnvloeden/veranderen. De aarde is ondergronds ook lelijk aan het doen. Ze is echt buiten haar normale doen. Ik denk dat onze kern gewoon klappen van de zon krijgt en dat het niet lang meer zal duren voor we weer een tsunami hebben of andere natuurramp, ze volgen mekaar snel op dezer dagen.
              En wij beste mensen, zitten daartussenin. Enjoy the ride.

Comment

@micronaut, haha interrasente theorie deze had ik zelf nog niet zo gehoord, maar is toch een stukgeloofwaardiger dan dat de aarde in miljarden stukje opgeblazen word xD

ps. i know, beetje late reactie

Comment

Bezig...
                X