Oorspronkelijk geplaatst door Mister Green
View Post
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Eén Marokkaan minder": Nesim neemt afscheid van Nederlandse volk
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Ik hoop dat je de reiskosten voor die 500.000 Marokkanen lekker uit je eigen zak betaald! En dit vooral niet via afgeperst belastinggeld betaald!Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Postwilders zegt wat velen niet durven maar wel denken en graag willen
ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat niemand er ook maar 1 traan om zal laten (als blanke Nederlander) als er morgen 500.000 Marokkanen terug gestuurd worden naar Marokko.
gezien de criminele activiteiten grotendeels worden opgevuld door Marokkanen is het ook niks gek dat wilders dat tuig weg wil hebben uit ons Nederland!
geen enkele andere bevolkingsgroep is zo crimineel als de Marokkaanse!
trek de kranten open en 99 van de 100 keer gaat het om 'n Marokkaan.
IK STEUN WILDERS ( einde discussie)

Een Marokkaan heeft tenminste nog het lef om me persoonlijk te beroven. Die flippo's in Den Haag schuilen achter leugens en bedrog.
Niet persoonlijks Angel, gewoon mijn mening. Ik heb gewoon een hekel aan dieven, oneerlijke mensen, leugenaars en moordenaars.
Wat blijkt nou dat de 'overheid' een magneet is voor dat soort tuig!!!Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
Comment
-
Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.
Mike's 5x special kush #1 (RQS)
Comment
-
Hoe bedoel je precies met? "maar je wilt geen nederlander worden" wat houdt dit in: Geen Nederlander willen worden?Oorspronkelijk geplaatst door Groftick View Postwilders zegt gewoon wat veel niet durven, ik ben een buitenlander maar hij heeft gelijk
heb je een dubbele nationaliteit maar je wilt geen nederlander worden, moet je weg.
Volgens is dit juist de reden geweest dat wilders een beweging heeft opgericht en geen politieke partij. Hij hoeft nu niet bloot te geven waar zijn beweging de financiering vandaan haalt.Oorspronkelijk geplaatst door Groftick View Postwilders is een man van weinig begrepen daad, zoals dat hij geen subsudies wilt van zijn leden
ook de leden subsudies neemt hij niet aan omdat volgens hem de politiek nu wel daarop draaid op het binnen halen van nieuwe leden krijgen ze weer subsudie.i
Ondertussen staat hij met zijn keppeltje op in de V.S. te lobbyen bij organisaties zoals Friends of Israel.
3278617460_39530dc47d_o.jpg wilderssyna14.jpgMaar waar krijgt de PVV haar geld dan vandaan? Voor democratische politieke partijen bestaan de inkomsten voor een groot deel uit subsidies en de contributie van leden. De PVV krijgt alleen ruim 1 miljoen euro van de Tweede Kamer om de fractiekosten te dekken. Dat is natuurlijk niet genoeg om een partij draaiende te houden en het geld voor fractiekosten mag natuurlijk ook alleen aan bepaalde zaken worden uitgegeven. Waarschijnlijk bestaat een groot deel van de inkomsten van de PVV uit donaties van sympathiserende bedrijven en individuen, uit binnen- en buitenland. Wilders heeft echter nooit openheid over de geldstroom geleverd. Het is dus volstrekt onduidelijk waar de PVV zijn geld vandaan haalt en aan welke verplichtingen de PVV als partij ten opzichte van haar donateurs moet voldoen om de donaties binnen te halen.
Niet alleen religie verdeeld mensen, het is de propaganda die de mensen consumeren als waarheid wat gevaarlijk is. Ongeacht welke religie.Oorspronkelijk geplaatst door Groftick View Postmoslim geloof is het radicaalste wat er is en dus gevaarlijk, religie is gevaarlijk en er blijven altijd restanten van over, reigie verdeeld en veroordeeld mensen
Ik kan je voorbeelden geven van extreme joden die het normaal vinden dat een joodse priester hun kind oraal bevredigd na de besnijdenis.
Two more babies stricken with herpes after ritual ultra-orthodox Jewish oral blood sucking circumcision in New York City
Joden die zich verheven voelen boven ongelovige: GOJIM zoals we genoemd worden. Het volk dat zich als verkozen volk ziet. Kijk maar naar het volgende filmpje.
Ik ga het zeker niet opnemen voor de moslims, joden, christenen. Maar waar is het ultimieme wetenschappelijke bewijs dat god niet bestaat?Oorspronkelijk geplaatst door Groftick View Postde wetenschap heeft allang bewezen dat GOD,ALLHA en meer niet betsaan en ook nooit hebben bestaan ook komen we niet van de apen want er zijn nooit maar dan ook nooit overgangsbotten gevonden van aap naar mens en anders zouden er nu nog altijd mensen evauleren, voor de homorectus en de oermens zijn er ook geen botten van ons nu gevonden, hoe dan? we komen 25 duizend jaar plots op de aarde, we komen van de annunaki
Zelfs Steven Dawkins zegt 'It's extreme unlikely god exists'. Maar 100% bewijs heb je niet. Waar heb je dit gehoord?
@ HJM, ze hebben het altijd wel over de moslims, maar de joden zijn ook geen lieverdjes
Veel gestelde vragen over het forum
Comment
-
The latest cases bring the count to 13 infants since 2000, two of which suffered brain damage and two died from the virus which can rapidly spread throughout its body.
Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.
Om maar eens iets te roepen over de waanzin van geloven en niet weten.Last edited by HJM; 9 April 2014, 11:49.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HJM View Post@JD Zoals je onderhand wel zal weten; Ik kots op ELK geloof.
Om het simpele feit dat ze niet weten en er altijd misbruik en oorlog door wordt gerechtvaardigd.Veel gestelde vragen over het forum
Comment
-

Een bericht van een Marokkaanse vrouw. (Naam niet zichtbaar voor haar veiligheid)
Vind ik leukDelen
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Met zulke leraren krijg je vast veel beschaving, ......misschien net genoeg voor een zandbak.
Comment
-
Ik heb een vriend die is Marokkaans en moslim. Kan me herinneren hem een jaar geleden nog uitgelegd te hebben dat de maan om de aarde draait.Oorspronkelijk geplaatst door HJM View Post
Een tijd daarna probeert hij me uit te leggen hoe het universum is ontstaan. Vond het erg komisch in ieder geval.
Zoals Hans Teeuwen het zei: Gelovigen denken een monopoly op de waarheid te hebben. De zoektocht naar de waarheid denken ze al volbracht te hebben.Veel gestelde vragen over het forum
Comment

Comment