Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Flight MH17 - What You're Not Being Told

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Flight MH17 - What You're Not Being Told

    Korting op 420shop


    On July 17th, 2014 two major events took place: Malaysian flight MH17 was downed over eastern Ukraine, presumably by a missile, and Israel began a ground invasion of Gaza. Israel's invasion was granted an almost complete media blackout. The MH17 tragedy, however, got full coverage, and was immediately propagandized. (This in spite of the fact that far more civilians have been killed by Israel's bombardment of Gaza over the past few weeks.)


    The U.S. government and the western media pinned the responsibility for the MH17 tragedy on Russia within minutes, long before investigators had time to even arrive at the scene, much less provide any actual conclusions. Then came an all out information war, with lies, omissions and disinformation coming from all sides.
    The geopolitical implications of this event should not be underestimated. If this was ever in doubt, the fact that Obama just sent military advisers to Ukraine to help Kiev in its assault against the east should make it very clear. Depending on how much mileage Washington can get out of it, the downing of flight MH17 could end up being extremely pivotal.

    http://scgnews.com/flight-mh17-what-...not-being-told
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    #2
    Re: Flight MH17 - What You're Not Being Told

    Mjah....i dunno, maar ik geloof zeker wel dat die Amerikanoos met satellietbeelden erg goed hebben kunnen zien wat er gebeurd is.
    Tegenwoordig kun je zelfs je gras niet meer maaien zonder dat dit vastgelegd wordt per satelliet, vergis je daar niet in.
    Punt is dat je niet zomaar een vliegtuig vol burgers mag neerschieten !
    Dan ben je verkeerd bezig, whatever de reden is en wie je ook bent.

    Volgens Rutte kan je daar niks beginnen met militaire aanwezigheid..
    Nee dat snap ik, ongewapend kun je ook niks. En als je toch bewapend bent, en iemand z'n kop eraf schiet, kan je 5 jaar later jezelf verantwoorden voor een commissie en nog detentie in ook.
    Nouuu...
    Geef mij 10 F16's en een paarduizend bewapende mannen, dan ruim ik alles zo op daar.
    Het zijn toch gewoon varkens die daar nu de dienst uitmaken.
    Binnen een uur na neerstorten werden de stoffelijke resten al onderzocht, alle gsm's paspoorten en dingen van waarde werden toen al weggeroofd.
    Dan verdien je toch alleen een kogel ? Stelletje ratten.

    Vooral het ontkennende gedrag en gebrek aan leiderschap van meneer Putin stoort me hevig.
    Als je zo'n vent bent, dan regel je die zaken.
    Hij doet erg weinig, alleen het hoognodige, dat zegt mij genoeg.
    Mijn conclusie zonder satellietbeelden.


    gvd..nou moet ik om 11:00 een jointje gaan roken om weer rustig te worden...
    Bah, wat maak ik me kwaad over zoveel onrecht.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      sigpic

      Comment


        #4
        Re: Flight MH17 - What You're Not Being Told

        Het is een beetje zoals met de VS en de Mujahedin in Afghanistan. Lekker een stel rebellen trainen om jouw oorlog door hun te laten uitvechten. Alleen komt het op een gegeven moment wel weer terug in je gezicht. In dit geval schieten die kneuzen een burgervliegtuig uit de lucht.

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment


          #5
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: Flight MH17 - What You're Not Being Told

              In zijn aluminium-hoedje-verhaal vergeet hij een grote groep van de passagiers, de HIV wetenschappers te betrekken, er konden nog wat lagen folie extra op de hoed , big pharma, cia aids gemaakt etc etc etc

              Hoe het ook zit, het is gebeurd, dat is, wat het is. En het had niet mogen gebeuren.

              Ik stem om alle wapens om te smelten en er weer fietsen van te maken.

              Comment

              Bezig...
              X