Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Weetjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Weetjes

    Korting op 420shop
    Sommige dingen plaatsen we in een verkeerde tijd en in een verkeerde context.
    Vandaar dat ik dit topic open.

    Verbrandingsmotor versus fiets.

    De verbrandingsmotor -aangedreven door waterstofgas- werd omstreeks het jaar 1862 uitgevonden.
    De fiets echter bestaat -althans een vehikel wat op onze fiets lijkt- pas sinds het jaar 1867.

    Uit deze feiten blijkt: de verbrandingsmotor was er eerder dan de fiets.

    En het heeft mijn hele leven geduurd, voordat ik daar vandaag pas achter kwam.
    [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
    mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

    #2
    Re: Weetjes

    owkeej...
    https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

    Comment


      #3
      Re: Weetjes

      Wist je dat Einstein zijn relativiteitstheorie eigenlijk een kookrecept is?
      E=m x c2 betekend simpelweg dat het aantal benodigde eieren gelijk staat aan de hoeveelheid meel keer het aantal cake'jes dat je verwacht nodig te hebben, in het kwadraat.

      Comment


        #4
        Re: Weetjes

        Dat is net zoiets als een kerncentrale: het is een ingewikkelde manier om water aan de kook te brengen en het werkt nog ook.
        [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
        mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

        Comment


          #5
          Re: Weetjes

          Hey Einstein ik mis de cannabis ?
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: Weetjes

            Om een eitje te kunnen bakken op de stoep moeten de tegels minstens 70 graden Celsius zijn.
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #7
              Re: Weetjes

              Oorspronkelijk geplaatst door Cookaap View Post
              Wist je dat Einstein zijn relativiteitstheorie eigenlijk een kookrecept is?
              E=m x c2 betekend simpelweg dat het aantal benodigde eieren gelijk staat aan de hoeveelheid meel keer het aantal cake'jes dat je verwacht nodig te hebben, in het kwadraat.
              Het verdwijnen van de materie van een ei door atoomsplitsing houdt het einde van de wereld in.

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Ik heb overigens ook ooit een wc op het gym laten ontploffen.
              De directeur, waar ik geen vriend mee was, foeterde me bij voortduring uit zodra hij me zag.
              Van mijn geringe zakgeld had ik destijds een paar gram kalium gekocht en in de wc gepleurd.
              Uit de wc gekomen maakte ik mijn (te lange voor die tijd, het was 1963) haar in de war, wat voldoende was voor een reprimande.
              Tijdens deze reprimande ontplofte het vrijgekomen waterstofgas.
              Zelfs ik verschrok -terwijl ik het toch verwachtte- van de heftigheid van de explosie.
              De beste man -hij is inmiddels dood- vermoedde dat ik daarin de hand had gehad, maar het bewijs daartoe kon hij niet leveren.
              Hij werd wel razend toen ik zei: wie wind zaait, zal storm oogsten.
              Een jaar of twintig nadien heb ik mijn misdaad opgebiecht bij mijn vroegere klassenleraar.
              Hij zei dat hij en zijn collega's allen dachten dat ik dat rotgeintje had uitgehaald, maar dat ze geen flauw idee hadden hoe ik dat voor elkaar had gefabriekt.
              Last edited by Kwasimodo; 12 September 2014, 19:18.
              [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
              mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

              Comment

              Bezig...
              X