Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The Geopolitics of World War III

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    The Geopolitics of World War III

    Korting op 420shop
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    #2
    Re: The Geopolitics of World War III

    Hmm ja tis een domino effect e

    Comment


      #3
      Re: The Geopolitics of World War III

      Wel interessant. Zo zie je maar.
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

      Comment


        #4
        Re: The Geopolitics of World War III

        Interessant JD kijk ook naar Zeitgeist! Zie je in wat voor illusie we leven.
        Verstuurd van mijn GT-B5510 met Tapatalk

        Comment


          #5
          Re: The Geopolitics of World War III

          Die illusie is al zo lang lol. Ik weet bvb dat eens mens zelf zijn zaken kan kweken zoals groentjes, eitjes enzovoort en voor zelfvoorziening zorgen is perfect te doen met de technologie die we hebben en wat we weten.
          Geld is eigenlijk totaal niet nodig en werken voor 1 rijk te maken en zo ongelijkheid te brengen is eigenlijk ook totaal verkeerd.
          Ik zou super graag gewoon ergens mijn hut bouwen en gaan jagen en eigen groenten kweken.....maar nee dit kan niet want dan gaat er pipo van de staat u zeggen gij moogt hier niet wonen of bouwen want dit is staatsgrond bla bla.
          De mensen beseffen niet dat we leven in een moderne slavernij om anderen macht te geven en onze rechten om vrij te willen leven volledig af te pakken en ons proberen afhankelijk te maken van een systeem waar iedereen blind wordt gemaakt voor de werkelijkheid.
          Dit is wat ik erover denk natuurlijk. is gewoon mijn zicht op de huidige wereld situatie.

          Comment


            #6
            Re: The Geopolitics of World War III

            Oorspronkelijk geplaatst door LittleDwarf View Post
            Interessant JD kijk ook naar Zeitgeist! Zie je in wat voor illusie we leven.
            Verstuurd van mijn GT-B5510 met Tapatalk
            Het eerste deel van Zeitgheist (die de problemen aankaartte) heb ik jaren geleden gezien en beviel me wel. De delen daarna die een oplossing boden vielen me tegen (Recource bases economy).
            Dit zijn geen oplossingen maar communisme met robots.

            @ Matsy, hoezo is geld niet nodig? Het is toch een handig middel. Met vrijwillige transactie tussen 2 partijen is naar mijn mening niets mis.
            De staat heeft monopoly op geweld in een geografisch gebied, en controle over het geld.
            Door de grip die overheden op het geld hebben kunnen ze hun bevolking uit buiten, zelfs hun toekomstige generaties die met een schuldenberg geboren worden.

            Met crypto currencies zijn ze de controle aan het verliezen. De decentralisatie die dit soort technieken teweeg brengt is een bedreiging voor overheden, banken en andere door de staat beschermde monopolies.
            Kijk maar naar Uber die de taxi markt heeft opgeschud.
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #7
              Re: The Geopolitics of World War III

              @ JD

              Ja ik bedoel dat om te leven geld eigenlijk niet nodig is. Je kan altijd ruilen met u dichte buren met afgewerkte producten enzo. Zo wat gelijk vroeger in stammen en commune kan je zonder geld echt een goed en vrij leven hebben. zonder al die onnodige zaken waar we nu mee te maken hebben.
              Momenteel is geld nodig maar als je het anders bekijkt is geld eigenlijk een machtsmiddel om een hele meute mensen koest en in rangen te houden zodat ze u bevelen kunnen geven zonder dat jij ze hoort.
              Nu dit is mijn gedacht natuurlijk e

              Comment


                #8
                Re: The Geopolitics of World War III

                Idd is vuile wereld anderen rijk maken terwijl de overheden je toch liever in de schulden brengt. We leven nu eenmaal in ZOG, zionist ocupation goverment.

                Greetz LittleDwarf

                Verstuurd van mijn GT-B5510 met Tapatalk

                Comment


                  #9
                  Re: The Geopolitics of World War III

                  @Matsy80, Nu word geld als machtsmiddel gebruikt, vroeger was dat met goud en andere edele metalen en mineralen. wat eigenlijk nogal tijd zo is.

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  KIJK maar naar de afrikanen. zij leven op het rijkste continent op gebied van mineralen. en het is 1 grote 3de wereld

                  Comment


                    #10
                    Re: The Geopolitics of World War III

                    @ Cannista, Ja dat klopt maar een mens zou toch vrij mogen kiezen als ze mee doen of niet. Pas op je hebt wel het recht om niet mee te doen met de massa maar dan maken ze het leven voor u zo moeilijk dat je uiteindelijk toch bezwijkt en moet meedoen.
                    Dit zijn tactieken dat ze gebruiken om de mensen ye doen blijven werken want anders hebben ze geen macht meer over een ander. Dit is wat de hippie's ons wouden tonen. Dat dit systeem wat ze nu hanteren niet lukt voor de gewone hard werkende mensen.
                    Mijn gedacht is compleet weg met dit systeem en de mens terug zijn vrijheid geven om zelf te beslissen wat hij echt wil doen in zijn leven en niet een leven opgedragen door een ander.

                    Comment

                    Bezig...
                    X