Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Echtheid ligt voorbij het rationalisme

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Heden ten dage de hypocrisie ten top. Menig omhoog gevallen politicus die grote ophef maakt over normen en waarden en wat al dan niet maatschappelijk verantwoord is. Het beschermen van minderheden etc. etc. Terwijl in de politiek toch ook het recht van de sterkste redenaar telt. Of met andere woorden gezegd welke politicus houdt de potentiele kiezer met zo min mogelijk beloftes een voor voor zo breed publiek mogelijk aantrekkelijke worst voor.

    Wat ik me persoonlijk altijd afvraag als ik een politicus in een auto met geblindeerde ramen zie vertrekken met zijn prive chauffeur, is wat hij zelf aan drugs zit te gebruiken. Want per slot waarom anders zou je geblindeerde ramen hebben en een chauffeur omdat je zelf niet in staat bent om te rijden.

    Terug naar onze natuurlijke roots zeg ik altijd maar. Een beetje gas terug zou vandaag de dag zeker geen kwaad kunnen. Voor je het weet is het over 10 jaar zelfs verboden om in je eigen tuin een krop sla of wat witlof te telen.

    Alhoewel als je daar over nadenkt zou dat nog niet eens een zo slechte wet zou zijn, immers daar hadden beter wietplanten kunnen staan.

    Nee mensen die thuis kweken zouden in mijn ogen een belastingkorting moeten krijgen. Immers planten produceren zuurstof en met alle natuur die onder het motto van de welvaart vernietigd wordt is het maatschappelijk toch zeer gewenst dat er meer planten zijn.

    Daarbij komt nog eens dat de criminaliteit op deze manier ook nog eens flink wordt terug gedrongen. Per slot iedere op half 11 liggende stonede gebruiker, zal lichamelijk en geestelijk verminderd in staat zijn om een misdrijf te plegen, en als deze al een misdrijf pleegt zal deze door zijn stonede toestand wellicht een dergelijk knullig spoor nalaten dat deze snel in de kraag gevat kan worden.

    Dit resulteert in minder blauw op straat, en meer groen in de tuin.

    euh euh shit helemaal vergeten wat ik nu eigenlijk wilde zeggen........

    Comment


      #17
      Man penta dat was fuckt up good man

      Comment


        #18
        Gedachtenkronkels.

        Ja hoor eindelijk is het dan concreet aan het worden, de regering gaat de AOW leeftijd verhogen naar 67 jaar. Voor de doorgewinterde wietkweker betekend dit dat deze pas 2 jaar later in zijn leven zichzelf fulltime toe kan gaan leggen op het kweken van wiet. Of niet?

        Aangezien de meeste arbeidsovereenkomsten automatisch een einddatum kennen van 65 jaar en de AOW pas vanaf 67 jaar uit gaat keren, ontstaat er een financieel gat gedurende 2 jaar van zon € 1.000,- bruto per maand.

        Rest dus de vraag hoe men dat gat op gaat vangen tussen de 65 en 67 jaar, wanneer de werkgever besluit je arbeidsovereenkomst niet te verlengen tot 67 jaar.



        Afijn we zullen het wel merken tegen die tijd. Maar hoe heeft het zover kunnen komen? Vroeger voor het AOW stelsel namen mensen veel kinderen omdat ze op hun oude dag door hun kinderen werden onderhouden. Veel kinderen betekende meer zekerheid omtrent je oude dag. De invoering van de AOW bracht een kentering in maatschappij teweeg. Daar mensen middels de AOW verzekerd waren van hun oude dag werd de noodzaak van een groot gezin ondermijnd. Hierbij werd uit het oog verloren dat de AOW een omslagstelsel is, dit betekend dat de AOW premie die nu op ons salaris wordt ingehouden uitgekeerd wordt aan de AOW’ers van nu.

        Daar bij invoering van deze maatregel er nog geen sprake was van vergrijzing kon deze premie laag zijn. Naarmate de samenleving steeds meer vergrijsde is de hoogte van deze premie fors opgelopen, en nu is door de vergrijzing deze zelfs bijna onbetaalbaar geworden. Dus is gemakshalve de AOW leeftijd maar opgetrokken naar 67 jaar.

        Tja de vergrijzing, door de toenemende kennis van de mens wordt de mens steeds ouder, en de oudere mens ook nog eens steeds duurder doordat door alle kennis de kosten van de gezondheidszorg maar op blijven lopen. Aangezien we niet meer als vroeger door onze kinderen verzorgd worden tot aan onze dood, zullen deze kosten de komende jaren zeker nog verder oplopen.

        Moeten we ons daarom nu afvragen of dat we ons zelf niet een oor aangenaaid hebben door het aantal kinderen dat we wilden te beperken.

        Als je het zo bekijkt dan zijn de opvattingen van het vaticaan nog niet eens zo gek. Die zien het liefst een verbod op het gebruik van alle anticonceptie middelen. Tja zonder anticonceptie zal het aantal kinderen toenemen en de vergrijzing tegengegaan worden. Een andere bijkomstigheid hiervan is dat het aantal gevallen van geslachtziekten weer drastisch toe zullen nemen. Ook homofilie wordt door het vaticaan streng veroordeeld. Immers de kans dat hier kinderen uit komen is nihil.

        Je vraagt je dan toch even af of het vaticaan in deze een vooruitziende blik heeft gehad? Ook kunnen we onszelf afvragen of dit niet de reden is dat mensen tegenwoordig op een steeds vroegere leeftijd seksueel actief worden. Het is nu eenmaal een feit heden ten dage dat de mens steeds vroeger geslachtsrijp wordt.

        Zouden al deze factoren meespelen daarin? Is dit de evolutie van het menselijke ras of neemt de natuur op deze wijze wraak op ons? Hoe lang nog voor de menselijke hermafrodiet een ingeburgerd en veelvoorkomend feit is?

        Denk dat ik voor nu nog maar eens een lekkere joint opsteek en deze gedachtenkronkels laat voor wat ze zijn. Als ik me nu maar niet af ga vragen of deze gedachten het resultaat zijn van het op regelmatige basis een joint roken.

        Damn wat is het leven toch verschrukkelijk*.


        *(kruising tussen verrukkelijk en verschrikkelijk)









        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door penta View Post
          Nee mensen die thuis kweken zouden in mijn ogen een belastingkorting moeten krijgen. Immers planten produceren zuurstof en met alle natuur die onder het motto van de welvaart vernietigd wordt is het maatschappelijk toch zeer gewenst dat er meer planten zijn.
          Zo had ik het nog niet bekeken
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #20
            Durf het bijna niet te vragen maar wat zou er gebeuren als jij een xtc pilleke zou nemen, dan gaat er een wereld voor je open dat wil je niet weten.

            Groentjes Sandra
            God was never on your side..

            Comment


              #21
              Ik heb die wereld al een tijd geleden dicht gedaan
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment

              Bezig...
              X