Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Afschakelplan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Afschakelplan

    Korting op 420shop
    Wie zit er hier in met een draaiende kast? Persoonlijk vind ik dit echt degoutant moest het er van komen. Je weet op voorhand welke zone's zonder elektriciteit zitten. Ik denk niet dat partikulieren een ups hebben op hun alarm. Je zal de criminaliteit nogal zien gaan. Geen treinverkeer etc. Totale chaos wsl.
    Maar we moesten geen schrik hebben, zo'n scenario was totaal niet realistisch. Paar jaar later...

    #2
    Re: Afschakelplan

    Ik zit er mee in,misschien onnodig,ik denk dan ook,kunnen ze dat maken?al die frigo's die uitvallen,bedorven voedsel,verlichting,geen internet,waarschijnlijk geen gsm-verkeer mogelijk enz... .
    Verstand op nul zetten en starten met een minimum om eventuele verliezen te beperken,en er het beste van hopen.
    Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

    Comment


      #3
      Re: Afschakelplan

      Zal zo'n vaart niet lopen denk ik.
      We springen wel even bij.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Re: Afschakelplan

          en wat nou als zo'n lancering fout gaat en het neerstort op aarde. In je eigen achtertuin?

          Comment


            #6
            Re: Afschakelplan

            Tot er een raket ontploft in de atmosfeer.
            Dan hebben we een probleempje

            Comment


              #7
              Re: Afschakelplan

              Comment


                #8
                Re: Afschakelplan

                Kernenergie heeft veruit het hoogste rendement. Uranium steekt er verder nog met hopen in de grond. Dan lijkt het mij de moeite om daarin te investeren ipv er mee te stoppen.Enige nadeel is dat afval, maar rampen zoals Tsjernobil zijn ondertussen praktisch onmogelijk. Zoek dan naar oplossingen voor dat afval. Beetje cru gezegd, maar kanker krijg je tegenwoordig van alles.

                Hadden wij geen quota voor het importeren van elektriciteit? Alleen al het feit dat er zo'n plan bestaat... Dat we daar rekening mee moeten houden. Idd eten wordt slecht, bedrijven liggen stil, treinen rijden niet, verkeerslichten werken niet, ziekenhuizen etc etc. Iedereen zit thuis in het donker en in de kou. Als het hard begint te regenen op de moment dan starten de pompen niet op en lopen kelders onder.

                De schrik zit er wel goed in, al heel veel mensen hebben dieselaggregaten gekocht. Maja, heel uw huis stinkt dan wsl. Echt een oplossing is dat ook niet.

                Comment


                  #9
                  Re: Afschakelplan

                  Kolstoffiltertje ernaast

                  Comment


                    #10
                    Re: Afschakelplan

                    Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                    ...maar rampen zoals Tsjernobil zijn ondertussen praktisch onmogelijk...
                    Sinds een paar jaar dan zeker ?
                    Fukushima 2011 ?

                    Er zijn nog regelmatig verhoogde waardes die niet meteen te verklaren zijn.
                    Alleen hoor je daar niet zo veel van in het avondjournaal.
                    The radiation network.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11

                      Comment


                        #12
                        voor duizenden jaren.

                        Verzin maar wat anders, vind ik, en gelukkig is men daar druk mee bezig.
                        Laatste tijd komt de 'blauwe energie' wat meer in het nieuws.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #13
                          Re: Afschakelplan

                          En in afwachting daarvan ben ik blij dat er kern energie is. Niet erg slim om een eind datum voorop te stellen zonder een alternatief klaar te hebben, maar soit.

                          Comment

                          Bezig...
                          X