Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

God is een crimineel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Het probleem is dat de mens de naam 'drugs' heeft gegeven aan cannabis. Drugs is bij definitie iets slechts. Kijk maar om je heen hoeveel mensen er een negatieve connotatie aan geven (je ouders, de kerk,...).

    Verder is het echt wel een gateway drug, wat ik ondertussen zelf heb ondervonden (ik heb nog nooit andere drugs gedaan buiten salvia, maar de laatste tijd denk ik er wel aan om een zegelke LSD te nemen ofzo ).

    Ik denk niet dat er iemand kan ontkennen dat cannabis verslavend is. Ik weet zeker dat iedereen het zou ontkennen inclus mijzelf, maar diep vanbinnen weet ik toch dat het verslavend is.

    Verslavend in de zin dat je het leuk vind. Je vind het leuk en wilt het nog eens proberen.

    Mja, verslavingen zijn er ook om te overwinnen.

    Soit.

    Ik vind het volledig normaal dat men cannabis illegaal maakt. Ook al zou ik het liever legaal zien.

    En wat de natuur betreft: thuis een plantje zetten onder hps lampen voor eigen kweek vind ik niet echt natuurlijk. HPS lampen en cannabis groeien om op te roken is niet iets wat God geschapen heeft, maar een creatie van de mens.

    Peace
    Last edited by SaRs!; 28 February 2009, 17:08.

    Comment


      #17
      zullen allemaal onze plantjes moeten buiten zetten en laten groeien tot prachtige struikjes van 3 meter.

      dat is namelijk de wil van god, wie heeft anders die planten uintgevonden.

      Comment


        #18
        Ja, maar jij plant ze nog altijd voor eigen winst, dus het is zogezegd niet de wil van God dat daar een plantje komt.

        Tsjah, tis niet omdat er een of andere kwibus de atoombom heeft uitgevonden dat ik die overal mag gooien ;D

        Comment


          #19
          Ik ken mensen die al 25 jaar roken die nemen geen andere drugs. Ik ken gezinnen die zo groot geworden zijn. De grote vraag is "wanneer is het genoeg voor je?"

          Ik ontken dat niet dat het verslavend is. Ik heb daar verder ook geen problemen mee. Dus ik zie dat ook niet als iets slechts. Ik denk dat de vraag van Goed of Fout niet relatief is aan drugs. Het is eerder aan een denksysteem verbonden waar je op leeft.

          Dat onder die lamp zetten vind ik geen voldoende argument om het onnatuurlijk te noemen. De middelen zijn kunstmatig maar het biologisch materiaal blijft nog hetzelfde. Sterker als ik het enkel buiten zou zetten zou ik nog meer en nog grotere toppen hebben. De binnenkweek is er gekomen omdat de buitenkweek niet mag. De rest van het jaar kweken onze boeren ook tomaten in serres. Zijn al die tomaten die jij eet dan onnatuurlijk?

          Het argument dat je gaf dat een plant onder een lamp niet gewilt is door God is ook zonder voldoende grond. Religie (eender welke) zal zeggen dat alle leven gewild is door die religie. Zijn al die proefbuis babytjes dan niet gewilt door God? Elke religie toont toch dat leven bezield is en in de meeste religies heeft de mens het voor zeggen en beslist de mens wat ze met de natuur doen.

          Ik plant niet met winst, Ik plant wat ik nodig heb en als het bijna op is maak ik nieuwe.

          Comment


            #20
            Gelukkig is recent bewezen dat God een man is en geen vrouw. Per slot anders was Mozes wel met meer dan 10 geboden van die berg afgekomen. Als je al ziet wat die 10 geboden al niet teweeg hebben gebracht door de eeuwen heen dan zou je er toch echt niet aan moeten denken, hoe de wereld er heden ten dagen uit zou zien als God een vrouw was geweest

            Comment


              #21
              ook maar goed dat ze hem niet verzopen hebben, anders hadden we nu allemaal een vissekom boven de deur hangen.

              Comment


                #22
                Een vrouw had wel meer van die berg af mee genomen
                God was never on your side..

                Comment


                  #23
                  tuk vrouwen hebben ook meer ervaring met bergen.

                  ff opsommen:

                  Bergen vuile was
                  een berg met zorg voor de kids
                  bergen boodschappen die gedaan moeten worden
                  en tot slot vrouwen sjouwenhun hele leven een klein bergje (venusheuvel) met zich mee.

                  Comment


                    #24
                    penta: wtf? ze sjouwen een bergje mee, penta ftw!

                    lolol

                    grtz

                    Comment


                      #25
                      je vergeet een berg gezeur

                      Comment


                        #26
                        ik geloof dat dat meer over jou vrouw zegt dan de mijne

                        Comment

                        Bezig...
                        X