Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dit is de ware reden dat hennep ‘illegaal’ is..!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Dit is de ware reden dat hennep ‘illegaal’ is..!

Korting op 420shop
    Cannabis, of ‘wiet'(naar het Engelse ‘weed’ dat onkruid betekent) is de Latijnse benaming voor hennep. Cannabis is helemaal niet schadelijk voor het menselijk lichaam of de menselijke geest. Hennep is niet ongezond of gevaarlijk. Wiet vormt geen bedreiging voor de samenleving. Maar wat is er dan aan de hand dat het verboden dient te worden..??
    Marihuana vormt namelijk wel een bedreiging voor de oliemaatschappijen, de alcohol- en tabaksindustrie en een groot aantal chemische bedrijven.. Tja, en die hebben elkaar natuurlijk vrij snel en simpel gevonden in hun strijd tégen hennep..!

(mooie repo) verder lezen => KLIK.
    ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

Re: Dit is de ware reden dat hennep ‘illegaal’ is..!

Waarom is hennep illegaal. De overheid en de bedrijven die lobbyen bij de overheid.

Crony-Capitalism-Pyramid.jpg
    Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Ik geloof zeker dat Wiet om andere redenen verboden is, dan alleen een gevaar voor de volksgezondheid.

Maar worden ook vaak claims gedaan door pro-wiet mensen , die nergens op zijn gebaseerd, of gewoon "fabels" zijn.

Zoals die Fort auto, leek me al sterk. Doen net overkomen (zeggen ze niet) alsof die voor 100% uit hennep is geproduceerd.

A friend of mine told me about a car by Henry Ford that was made almost entirely of hemp . It was unveiled as a prototype, and proclaimed ...

Maar interessant artikel; vanavond even goed lezen

Comment

Deze rede ben ik ook al in een aantal docu's tegen gekomen. Maar is dit ook hard te maken? Ik bedoel hiermee ga je niemand mee overtuigen toch?

Comment

Bezig...
        X