Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De figuur Erdogan en zijn beleid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91

    Comment


      #92
      Erdogan wil nieuw begin in relaties met Duitsland: aanvraag van Turkije om lid te worden van de EU is zijn prioriteit


      Keulen verbiedt massale bijeenkomst voor opening grootste moskee in EU met Erdogan als eregast



      Gisteren werd nog verboden door Keulen en de overheid dat Erdogan de grootste Europese Moskee mocht openen ,
      Dat stond in alle kranten, vandaag vind je in verschillende kranten geen enkele link daarvan terug, van censuur gesproken maar wel :


      Protest in Berlijn: Erdogan toont teken van Moslimbroeders tijdens omstreden staatsbezoek

      Een omstaander antwoordt met de Grijze Wolven-groet


      Hoezo islamisering?

      1 ding moet je die Erdogan geven, die heeft dikkere kloten aan zijn lijf dan heel die EU bende vodden bij mekaar.

      Ik ga op een obscure manier nog respect voor die kerel krijgen ook al haat ik alles waar hij voor staat!


      Last edited by Ganjax; 29 September 2018, 22:18.

      Comment


        #93
        Alsof door Erdogan hier bij zorg premie omhoog houdt laat die vent toch lekker genoeg belangrijkere dinge hier in NL!!

        Comment


          #94
          Daar maak je je dan lid van een forum voor.
          Inhoudelijk ga ik op zo'n onzin niet eens reageren.

          En dat ganjagast dat liked dat gaat me helemaal de pet te boven.

          Comment


            #95
            Een troste Turk die met de vlaggen zwaait en "strijd" voor Erdo -daarom even geregistreerd denk ik? Voor welke redenen dan ook dat ie zich registreert op het forum zal mij voor de rest een worst wezen, ik gaf m een like aangezien hij wel een punt heeft .
            Hoor veel geschreeuw op dit forum over buitenlandspolitiek maar minder over eigen politiek, alwetend dat het misschien (ook) hier geen zin heeft om het erover te hebben

            En dan nog een quote van jou waar ik me bij aansluit.
            ik ga op een obscure manier nog respect voor die kerel krijgen ook al haat ik alles waar hij voor staat!
            Wij hebben te maken met ruggengraatloze achterbakse politici die continue (aan de lopende band) in herhaling vallen en niks concreets kunnen zeggen/ en doen, behalve voor de bedrijven en bankwezen en.. argh ga ik weer.
            Ad usum proprium!

            Comment


              #96
              ganjagast hij heeft helemaal geen punt, hoe kortzichtig kan je zijn als je een stijgende zorgpremie in NL gaat vergelijken met een narcistische psychopaat die meer dan een miljoen mensen de bak heeft ingestoken, die IS geholpen heeft, die de complete oppositie uitgeschakeld heeft, die van zijn land een islamitische totalitaire staat aan het maken is, waar meer dan de helft van de bevolking het niet mee eens is( maar zijn aanhangers hier in de EU stemmen op hem, maar leven wel ginder niet). En die dan nog eens zo spoedig mogelijk bij de EU wil komen, waar een hoop debiele elitairen en Europees politiek uitschot achterstaan. Wat denk je dat op termijn de gevolgen ervan zullen zijn voor mensen hier...
              Hoeveel miljoenen zijn er sinds 2015 via de Bosporus en de Turkse kusten naar hier gekomen, dat heeft ook geen gevolgen voor de eigen politiek en de samenleving hier of wat? Ga eens vragen aan de Duitse burgers om maar een voorbeeld te noemen.
              En over eigen politiek staat hier ook genoeg te lezen, en of het uitmaakt of je erover lult, vraag eens aan mensen die WO2 meegemaakt hebben, in de jaren 30 negeerden ze die kerel met zijn rare snor ook en je ziet wat er van gekomen is.

              Comment


                #97
                Er stond namelijk 'meer' dan alleen een kortzichtige vergelijking Ganjax
                Het is best wel kortzichtig als je een stijgende zorgpremie in ons kikkerlandje gaat vergelijken met een psychopaat die doet en laat wat ie niet laten kan...Trouwens al die mensen in de politiek, bijna allemaal dan, zijn psychopaten. Lees lichaam taal en let goed op wat ze zeggen en ermee bedoelen.. professionele leugenaars zijn t. Er zijn idd belangrijkere zaken hier in Nederland en daarom de like
                Ad usum proprium!

                Comment


                  #98
                  Wat staat er dan "meer" dan een kortzichtige vergelijking ganjagast ?

                  En dat is dan meer dan kortzichtig?
                  Er zijn idd belangrijkere zaken hier in Nederland
                  van kortzichtig gesproken.

                  Comment


                    #99
                    En dan nog in discussie willen gaan eh..

                    Nou, om maar wat minder kortzichtig te wezen. Enkele zaken waar bv meer aandacht op gevestigd moet worden in NL
                    -Rechters als wetgever.. wtf
                    -politiestaat
                    -klassenvorming
                    -rassenscheiding
                    -stijgende armoede
                    -stijgende zorgpremie
                    -belasting verhoging levensmiddelen
                    -verhoging belasting op vakantiegeld, of beter gezegd "bijzondere inkomen''
                    -stijging criminaliteit en de media die anders verkondigt
                    -politiek die niet luistert naar de burgers
                    -schulden door studie of je slaagt of niet.
                    -huizen tekort
                    -immigratieproblemen
                    -integratieproblemen
                    -kwaliteit zorghuizen en ziekhuizen
                    -eigen belang politiek
                    -verhoging vliegtax
                    -gedoogbeleid

                    ik kan nog wel even doorgaan hoor..
                    Ad usum proprium!

                    Comment


                      ganjagast, ten eerste ik hou voor niemand mijn bakkes toe.

                      En wat je daar opsomt, als je denkt dat die problemen enkel veroorzaakt of opgelost kunnen worden op Nederlands niveau of veroorzaakt worden door de wil en enkel de wil van Nederlandse politici dan ben je goed fout. In die zin is dat zeer kortzichtig.

                      En weet je wat nog het meest kortzichtige is van die nieuwe en u, beginnen zeiken over Nederland in een topic dat heet : "De figuur Erdogan en zijn beleid"






                      Comment


                        Niet zo vijandig jax. Ik heb nergens gezegd dat je je bakkes moest houden dus vooral niet doen kerel. Ik heb gezegd dat ik er geen discussie van wilde maken.. (beter lezen?)

                        En wat je daar opsomt, als je denkt dat die problemen enkel veroorzaakt of opgelost kunnen worden op Nederlands niveau of veroorzaakt worden door de wil en enkel de wil van Nederlandse politici dan ben je goed fout. In die zin is dat zeer kortzichtig.
                        En weet je wat nog het meest kortzichtige is van die nieuwe en u, beginnen zeiken over Nederland in een topic dat heet : "De figuur Erdogan en zijn beleid"
                        Ik heb enkel opgesomd met wat voor problematiek we te kampen hebben en dat daar wat aangedaan moet worden. Of dat nou door externe factoren komen of niet, daar ging het niet om.
                        Ik 'moest' toch minder kortzichtig wezen, ditto dat deed ik dus heb even wat opgesomd. Nu ga je dat tegen me gebruiken alsof ik hier kwam om te gaan zeiken over NL? lol

                        Inderdaad dit topic gaat over een figuur genaamd Erdogan, dus ik laat men lekker verder ouwehoeren over Erdo in alle rust.
                        Ad usum proprium!

                        Comment


                        • Ganjax
                          Ganjax commented
                          Editing a comment
                          Met minder kortzichtig wezen bedoel ik dat de problemen in Nederland in het niets vallen in vergelijking met een land met 80 miljoen inwoners zoals Turkije, dat door een zot omgevormd wordt tot een islamitische dictatuur. En dat bovendien veel van die Nederlandse problemen zie je gewoon in heel Europa en dat zijn rechtstreeks en onrechtstreeks de gevolgen van figuren zoals Erdogan. En ik gebruik niks tegen jou, trouwens je gaf zelf toe dat je die like gaf omdat die kerel over NL begon, verder heb ik je ook nog niet in dit topic gezien. En reageren op een reactie en daar weer op reageren en er komt een discussie van, so what? Daar is niks negatief aan op een forum in een politiek geladen topic.

                        • ganjagast
                          ganjagast commented
                          Editing a comment

                        • Ganjax
                          Ganjax commented
                          Editing a comment
                          Absoluut ontopic page 6, dat afhangen van gas via Turkije is overrated, we voeren pakken meer in van Rusland dan van Azerbeidzjan. Er zal trouwens nog een andere pijp aangelegd worden vanuit Rusland en niet via Ukraine.
                          Maar goed, geopolitiek werd bij ons thuis lang voor internet bestond over gesproken, alsook nationale/ lokale politiek.
                      Bezig...
                      X