Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wetenschappers leggen elektron vast op film

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Wetenschappers leggen elektron vast op film

    Oorspronkelijk geplaatst door SaRs! View Post
    Wat voor effect zou dat geven als je in de ruimte ringetjes blaast? :p
    Die blijven doorgaan tot ze tegen een wand, oid, botsen
    Denk ik toch

    Greetz,
    zion

    Comment


      #17
      Re: Wetenschappers leggen elektron vast op film

      En de rook gaat niet omhoog maar blijft gewoon stil hangen, juist alsof de tijd stilstaat, niet?

      Heeft de zwaartekracht eigenlijk wel effect op rook want de rook stijgt toch?

      Peace

      Comment


        #18
        Re: Wetenschappers leggen elektron vast op film



        Die man die zo ronddraait. Wel die blijft ronddraaien zolang er geen kracht is die dat tegenwerkt.
        Stel je hebt een oneindig lange tunnel met 0G. Je blaast een rookkringetje door die gang. Dat kringetje blijft eeuwig doorgaan

        Nu denk ik aan iets. Stel dat ze dat met jou ook doen. Je door een oneindig lange gang laten zweven. Je kan niet aan de wanden, dus je blijft eeuwig doorgaan. Haha moet grappig zijn

        Greetz,
        zion

        Comment


          #19
          Re: Wetenschappers leggen elektron vast op film

          Oorspronkelijk geplaatst door SaRs! View Post
          En de rook gaat niet omhoog maar blijft gewoon stil hangen, juist alsof de tijd stilstaat, niet?

          Heeft de zwaartekracht eigenlijk wel effect op rook want de rook stijgt toch?

          Peace
          Ja het heeft daar effect op, meestal zijn de rook deeltjes lichter dan lucht daarom zweeft het in de lucht. as daarin tegen valt op de grond, maar in de ruimte niet...
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #20
            Re: Wetenschappers leggen elektron vast op film

            Sinds een scheikunde les heb ik altijd al willen weten hoe zo'n ding eruit zag. (ben een beelddenker.) Maar ik vond dit maar een beetje suf..

            Comment


              #21
              Re: Wetenschappers leggen elektron vast op film

              Oorspronkelijk geplaatst door zion View Post
              Stel je hebt een oneindig lange tunnel met 0G. Je blaast een rookkringetje door die gang. Dat kringetje blijft eeuwig doorgaan

              Nu denk ik aan iets. Stel dat ze dat met jou ook doen. Je door een oneindig lange gang laten zweven. Je kan niet aan de wanden, dus je blijft eeuwig doorgaan. Haha moet grappig zijn

              Greetz,
              zion

              Comment

              Bezig...
              X