Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hitte en Kou

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hitte en Kou

    Korting op 420shop
    Ik was gister goed stoned en toen zat ik te denken, als we het koud hebben kunnen we het warm maken door een vuurtje te maken, maar "god" of "moedernatuur" of ma net waar je in gelooft heeft geen bron gemaakt voor Kou zoiets als een lekker koud vuurtje van -10 ofzo Voor in de zomer zou dat ideaal zijn. Nu heb ik het niet over een afkoelbron van water wat waarschijnlijk in de reacties komt, want water warmt ook op.
    En nu ook niet zeggen koelkast ofzo want dat bedoel ik ook niet

    Waarom wel vuur warm maar geen kou

    grtzz
    Last edited by sneeper4life; 25 May 2009, 12:11.

    #2
    Re: Hitte en Kou

    Alles streeft naar chaos, daar ligt het antwoord!
    Warmte is meer chaotischer dan koude, omdat warmte meer energie heeft!

    Stel je ff voor een bokaal gevuld met knikkers, rode en blauwe. Onderaan liggen de rode en bovenaan liggen de blauwe mooi geordend.
    Nu gaan we die bokaal ne keer goed schudden, terwijl je aan het schudden bent vraag je je af zouden de knikkers weer even mooi geordend zijn, zouden de blauwe nu bv. allemaal onderaan liggen, of zouden de laagjes afwisselend rood-blauw zijn?
    Je mag zoveel schudden als je wilt, die ordening zal er nooit zijn!
    Chaos is veel makkelijker te bekomen dan orde, zodus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

    Snappie?

    vgl het anders met je kamer moest die kamer nogal rommelig zijn. Als je er niets aandoet komt die kamer rommeliger en rommeliger met de dag, die kamer gaat niet plots weeral kraaknet zijn

    Zodus ook met warmte en koude. Warmte is de rommelige kamer, koude is de nette kamer

    grtz

    Comment


      #3
      Re: Hitte en Kou

      de rivieren in de ardennen zijn altijd koud. brutaangas

      Comment


        #4
        Re: Hitte en Kou

        mja dat krijg je niet ff, vuur wel, paar vuurstenne tegenelkaar en je hebt vuur snappie

        grtzz

        Comment


          #5
          Re: Hitte en Kou

          goed zweeten, tshirt uit en in de wind gaan staan heel goed afkoeling "tijdelijk" lol

          Comment


            #6
            Re: Hitte en Kou

            ga in een ijs bad of hoe die dingen ook heten in een goed zwembad hebben ze die wel
            ben je wel goed afgekoeld as je daaruit komt haha
            ​fuck you, you fucking fuck

            Comment

            Bezig...
            X