Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The End Of The Internet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    The End Of The Internet

    Korting op 420shop
    Het einde van het internet zoals wij dat kennen.. Als je de tijd hebt kijk allebei de filmpjes even!

    Part 1


    Part 2


    Aanvullende links: Infowars artikel
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    #2
    Re: The End Of The Internet

    Zal de filmpjes zeker bekijken, maar die Alex Jones is wel een sensatie zoeker die echt bij overal iets achterzoekt.


    Heb op me comp nog een film van hem staan "TerrorStorm"

    Comment


      #3
      Re: The End Of The Internet

      Inderdaad, Hij ziet bijna alles in een groter verband dat rechtstreeks uit de "elite" van de wereld komt.

      Maar waar rook is is vuur... Ook al heeft hij het niet altijd bij het juiste eind, er zijn genoeg schokkende dingen die bevestigd worden door andere media.

      Toch vind ik het wel de moeite waard om de filmpjes te bekijken
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Re: The End Of The Internet

        Ik lees net een artikel over heffing op het internet omdat de andere media het zo zwaar hebben

        Brinkman bepleit heffing op internet
        Commissie adviseert vandaag over toekomst kranten
        De commissie-Brinkman adviseert vandaag over de toekomst van de krantensector. Een heffing op internetaansluitingen is het kernpunt.
        Volledige artikel: Trouw

        Volgens de commissie kan de heffing ook helpen om de consument van media en internet duidelijk te maken dat nieuws en nieuwsgaring niet gratis is.
        Sinds wanneer is het nieuws niet gratis dan? ze worden betaald door adverteerders, en als dat wat minder oplevert als voorheen willen ze heffing aan iedereen gaan vragen die een internet aansluiting heeft, ook al lees je nooit nieuws op het internet..

        Het is gewoon een grote belangenverstrengeling, De Commissie Brinkman is gewoon een mooie naam voor bende hielenlikkers die er zelf direct of indirect belang bij zulke idiote heffingen hebben.

        Even googlen naar de meneer van het plaatje:

        Elco Brinkman

        Bilderberg Conferenties koningin Beatrix staat vermeldt, maar ook Wim Kok en Elco Brinkman, Koningin Beatrix heeft de laatste tien jaar, zonder uitzondering, de Bilderberg conferenties bijgewoond. Vele Amerikaanse leden van de Bilderberg conferenties zijn ook lid van de CFR.
        Ik sta er niet raar van te kijken als dit idee rechtstreeks uit de bilderberg groep komt...
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          Re: The End Of The Internet

          Nog een filmpje erbij om het een beetje luchtig te houden

          http://www.thedailyshow.com/video/in...itle=end-times
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #6
            Re: The End Of The Internet

            Weet niet zeker of dit gaat over een artikel wat ik eerder heb gelezen, maar d'r is toch niet een mongool die hiermee akkoord gaat?
            If so, ik heb communitys die nu al aan het speculeren zijn over het vervolg van internet zoals we het graag zien.

            Comment


              #7
              Re: The End Of The Internet

              Er zijn genoeg mongolen op deze wereld, soms krijgen ze een centje toe om mongool te spelen, en soms worden ze gemanipuleerd om voor mongool te spelen.

              Ik kan me ook niet voorstellen (vooral in NL) dat de meerderheid van de bevolking hiermee akkoord gaat, Het is ook in een te ver stadium om op zo'n manier te reguleren denk ik.

              Op de website van de commissie Brinkman staan bijna 100 reacties waarvan het het grootste deel het hiermee oneens is..
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                #8
                Re: The End Of The Internet

                als je een nederlander iets gratis geeft, en er later geld uit wil halen, trekt de eerder genoemde nederlander zijn/haar bek echt wel open.
                Dit wordt nooit van z'n leven doorgevoerd..

                Comment

                Bezig...
                X