Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stel, je had de keus..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Stel, je had de keus..

    Korting op 420shop
    Zouden jullie terug gaan naar het moment waarop je je eerste hijs neemt om je zelf tegen te houden?
    Door het blowen is mijn leven toch best een hoop verandert. Ben met andere mensen om gaan gaan, omdat mijn primaire vriendengroep niet aan drugs deed. Mijn muziek smaak is aangepast, (Van extreme metal/grind tot reggae/easy listening/dub(step)) ed. Maar ook mijn levensvisie, eerst was ik van mening dat drugs alleen maar slecht waren. (ja ik was er zo een). En nu heb ik meer zoiets van, tsja als je je er lekker bij voelt, waarom niet?

    Wat ik probeer te zeggen is, denken jullie dat je leven veel is verandert sinds je ging blowen, maar vooral, zouden jullie het liever anders hebben gedaan?

    (Wil d'r even bij zeggen dat ik blij ben met mijn gemaakte keuzes, ben erg blij met m'n vrienden rook graag een jointje en m'n nieuwe muziek is erg fijn.)

    #2
    Re: Stel, je had de keus..

    Nope heb er geen spijt van blow van rond mn 16 de en ben met tussen tijden gestopt maar rook nog steeds en gebruik nooit alcohol vind blowe lekkerder en daar naast helpt het me goed tegen de pijn
    groetjes
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Stel, je had de keus..

      Oke, je gebruikt het voor medicinale redenen. Stel dat je nergens last van had, zou je het dan ook nog roken?

      Comment


        #4
        Re: Stel, je had de keus..

        Ik zou niks veranderen, ben blij met alle keuzes die ik gemaakt heb in mn leven, het hoeven niet altijd de beste keuzes te zijn geweest... maar op dat moment was dat voor me de oplossing of de beste keus....
        sigpic
        Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

        Comment


          #5
          Re: Stel, je had de keus..

          Ik ben heel blij met de keuze, alleen had ik niet willen roken, maar vaporizer of space-cake gebruikt. Smerige tabak, vervelendste drugs die er is .
          Voor de rest vooral mooie gevolgen.

          Comment


            #6
            Re: Stel, je had de keus..

            Nooit te laat om over te stappen op wiet zonder tabak.
            Pijpjes, bong zelfs tabaks vervangers!

            Comment


              #7
              Re: Stel, je had de keus..

              het is lastiger om te stoppen met roken dan stoppen met smoken...

              Comment


                #8
                Re: Stel, je had de keus..

                Tsja, als je het echt vies vind lijkt het me niet moeilijk. Kwestie van willen.

                Comment


                  #9
                  Re: Stel, je had de keus..

                  Ik zou wel terug willen gaan en zorgen dat ik nooit begonnen was met sigaretten.. Ik ben ervan overtuigd dat cannabis niet schadelijk is, waarschijnlijk is het ergste wat het kan doen een bronchitis en dat is een kwestie van een tijdje niet blowen tot de Cilla (trilhaartjes in de longen die al het slijm met troep naar boven brengen) weer werken, want deze worden alleen verdoofd.
                  Maar tabak is toch wel wat slechter; gegarandeerde bronchitis, verhoogde kans op hart-, vaatziekte en longkanker en nog een zooitje onprettige bijwerkingen.
                  Als ik altijd puur had gerookt zou ik waarschijnlijk wat minder blowen omdat ik door de tabak wel een drang krijg. Ik ben op mijn 18e gestopt met roken, maar ik ben altijd verslaafd gebleven aan nicotine door de jointjes.

                  Comment


                    #10
                    Re: Stel, je had de keus..

                    Ik zou het nooit doen, net zoals bij jou is heel mijn leven verandert. Ik heb nu een veel klaardere kijk op het leven, ik denk meer na over al de dingen. Het enige dat ik misschien zou willen veranderen is de leeftijd van de eerste blow; namelijk 14 jaar.
                    as it was in the beginning,
                    so shall it be in the end
                    -BM-

                    Comment


                      #11
                      Re: Stel, je had de keus..

                      Ik blow nu ook al een paar jaar maar ik blijf bij metal! xD
                      Er is altijd licht aan het eind van de tunnel, hoop maar dat het geen trein is.

                      Green power!

                      Comment


                        #12
                        Re: Stel, je had de keus..

                        Nee ik zou niets veranderen. ik rookte sigaretten van 9 jaar en dronk bier op me 14 maar dank zij de joint ben ik van de vorige smerigerij afgeraakt en neem ik zelf wat minder pillen das er graag bijgenomen. Mijn visie op het leven is veel veranderd sedert mijn eerste keer dat ik blowde (23) maar dat is door het leven en niet door te blowen me muziek is still old shool rock and hardrock/metal. maar voel me nu wel goe zelfs als het slecht gaat dus is me leven verbeterd en zou ik niet hebben geblowd dan zat ik zeker aan de harddrugs maar gelukkig ben ik daar nooit geraakt.

                        Comment


                          #13
                          Re: Stel, je had de keus..

                          Ik zou mezelf niet tegenhouden maar onderrichten
                          Als ik terug zou kunnen gaan in de tijd zou ik
                          1 - mezelf aanzetten om vroeger te beginnen
                          2 - al mijn kweekkennis van nu doorgeven
                          3 - aandelen kopen :p

                          Ps: ben een medicinale gebruiker, vandaar mijn overtuiging om er vroeger mee te beginnen.
                          Heb jarenlang aan de (legale) pillen gehangen, en voel me nu stukken beter.

                          Comment


                            #14
                            Re: Stel, je had de keus..

                            Oorspronkelijk geplaatst door Daggeroth View Post
                            Oke, je gebruikt het voor medicinale redenen. Stel dat je nergens last van had, zou je het dan ook nog roken?
                            Ja alleen zou ik wel wat later zijn begonnen denk ik
                            Ik vond blowen geen probleem zolang ik het in de hand kan houden en de wiet geen loopje met me gaat nemen.
                            Wel is het zo dat ik geen shop wiet mer zal roken dan stop ik nog liever met roken/blowen.
                            Ik vind eigen kweek wiet lekkerder en weet dat er dan oko veel aandacht aan besteed is.

                            Wel merk ik in mn leven dat niet veel mensen kunen omgaan mt iemand die blow , ze vinden het drug en drinken wel bier en alcohol en dat zal je mij nooit zien drinken
                            God was never on your side..

                            Comment

                            Bezig...
                            X