Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kunstmatig sperma gemaakt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Kunstmatig sperma gemaakt

    Oorspronkelijk geplaatst door DaZeD View Post
    Good point, we zijn inderdaad overbodig nu....
    Ik schat dat er binnen 50 jaar al robots rondlopen die de mens perfect benaderen, als't zolang is, waarschinlijk vele malen intelligenter dan ons, dus het huidige crisiske zal niets zijn in vergelijking met wat ons te wachten staat, en dan gaan ze nog eens beginnen met sperma kunstmatig te fabriceren, precies of er lopen nog geen mensen genoeg rond op de wereld, ze zouden hun beter bezig houden met kankerbestrijding enzo...

    Hier ben ik het helemaal mee eens!! Wat heb je er nou aan dat je kunstmatig sperma kan kweken?! help liever mensen met kanker of spierziektes bijvoorbeeld, die hebben de hulp van wetenschappers veel harder nodig!! Het is het zelfde als met de politie, er worden gigantisch veel mensen aangehouden voor snelheidsovertredingen van tussen de 0 en 10 km bijvoorbeeld, terwijl er genoeg zwaardere misdaden worden gepleegd...

    naja, groetjes

    Comment


      #17
      Re: Kunstmatig sperma gemaakt

      Aan kanker word veel te veel geld verdiend, ik denk...







      Geen zuivere koffie die industrie, net zoals de wapenindustrie baat bij oorlog heeft hebben hun baat bij zieke mensen.
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #18
        Re: Kunstmatig sperma gemaakt

        Er word al eeuwen misbruik gemaakt van de zwaktes van een ander. En daar zullen we nooit iets tegen kunnen doen. En wat klonen betreft, we zullen het waarschijnlijk nooit weten, maar volgens mij zal daar wel nog een of andere donor-maffia kunnen achter zitten.
        Ik ben een echte natuurmens, ook al die natuur kunstmatig.

        Comment


          #19
          Re: Kunstmatig sperma gemaakt

          als er een spulletje in de wereld genoemd kan worden wat in werkelijk uitbundige hoeveelheden on-the-spot geproduceerd kan worden is het wel sperma. Waarom zou je dat nou willen namaken ?
          Dat wij mannen overbodig zijn is al jaren duidelijk, helaas mist het de vrouwelijke tegenspelers aan ballen -gniffel- en saamhorigheid met die wetenschap wat concreets uit te voeren.
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #20
            Re: Kunstmatig sperma gemaakt

            Warning: zever

            Ze gaan nooit een man kunnen kweken uit stamcellen van een vrouw.
            Naar mijn mening bevat het mannelijk gen een derde chromosoom

            Naast X en Y bezitten wij ook nog het "fuck-it" chromosoom.

            Zien we een lekkere griet, dan denken we damn, fuck her
            Zit er iemand maar te zagen en te zagen en te zagen, dan denken we fuck this
            Zijn we ergens waar we niet 'moeten' zijn en vervelen ons, dan denken we fuck it, let's go
            and the list goes on ...

            Stel je nu voor dat ze van 2 vrouwelijke donoren zaadcellen kunnen maken
            Stel nu dat het hen lukt om een mannelijk embryo te maken
            Where the fuck gaan ze dan de man zijn 'fuck-it' chromosoom gaan halen om het een echte man te maken?

            Nergens natuurlijk

            Stel nu dat zo een gemaakte man en een vrouw samen zouden zijn.

            Nooit is het daar is rustig, altijd maar ruzie over de kleinste dingen.
            Want niet een van beide zal opgeven en zeggen "fuck-it"

            Tijdens de rode week wil ik dan zeker niet in de buurt zijn

            einde zever

            greets

            Comment


              #21
              Re: Kunstmatig sperma gemaakt

              http://www.youtube.com/watch?v=3vAKSTOJwxk

              alstublieft.

              Comment


                #22
                Re: Kunstmatig sperma gemaakt

                Lekker verantwoord ja, stamcellen van ongeboren babies gebruiken.

                Zouden de ouders van deze ongeboren babies daar echt toestemming voor hebben gegeven ?
                (In de wetenschap dat ze e.e.a gingen gebruiken om kunstmatig sperma te ontwikkelen)

                bah bah
                sigpic

                Gertie's bescheiden bloemen tuintje

                Comment


                  #23
                  Re: Kunstmatig sperma gemaakt

                  Persoonlijk heb ik niks tegen het gebruiken van zulk soort materiaal. Beter er iets mee doen dan gewoon wegpleuren. Het zou inderdaad wel fijn zijn als het gebruik van dergelijk materiaal voorbehouden zou zijn aan NUTTIGE onderzoeken. Maar goed : wie bepaald wat nuttig is en wat niet...
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment


                    #24
                    Re: Kunstmatig sperma gemaakt

                    jammer genoeg is het bij die mannen nooit voor de wetenschap maar voor het geld.
                    in amerika vind de feministise vrouw dat ze best een kind kan hebben allleen.
                    Die zijn al gek gedraaid in de jaren 60.
                    En voor de rest waar wonen de meeste homo's ja hoor in amerika en die willen ook een kindje dus proppen van die kloonkinderen terwijl er miljoenen kinderen zonder ouders zitten.
                    Maar ik hou nog altijd van een natuurlijk product ook me vrouw en kinderen en me gvd eigen sperma en tis dan nog goeie ook hebben ze gezegt in gent toen ik eens een kwakje binnenpracht kan kan je niet nabootsen keltisch spermaaaaaaaaa. lekker dik en ruikt een beetje en het loopt nogal soepel in de gaten en kraten van de vagina op weg naar de moeder of al mothers de baarmoeder en dan moedig in de eierstock en pang bingo vol......daan.

                    Comment


                      #25
                      Re: Kunstmatig sperma gemaakt

                      ga maar es 'n maandje sapkuren met ananassap of zoiets Orias, likt je vrouw er de vingers bij af
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment


                        #26
                        Re: Kunstmatig sperma gemaakt

                        Ja lol.Moest dit er nog ff van komen de man overboodig.Maar tog voor de hetro vrouwen is een man nog altijd noodzakelijk.Maar ja als je weet dat de man tog ten doeme is opgeschreven.In canada zijn er in een heel jaar 10 jonges geboren, maar hou je vast mannen, maar liefst 1000meisje.Weet je hoe dit komt? De mannelijke embryo kan niet goed tegen vervuiling en canada heeft nog al een reputatie van vervuild land.Dus ik denk dat dit niet overbodig is.

                        De informatie komt uit de krant van bij ons in belgie.Maar is wel al 2jaar oud.

                        Comment


                          #27
                          Re: Kunstmatig sperma gemaakt

                          Een koppel waar 2 mannen een kind hebben? Ik weet het nog zo niet hoor... Al gaat dit alvast die richting uit... Dat mensen een kind adopteren tot daar, als de natuur hen niet gunstig is (vruchtbaarheidsproblemen en dergelijke) maar 2 mannen of 2 vrouwen die een kind hebben... Dit druist in tegen Darwin in het kwadraat gewoon. Als groene mensen mag je hiervoor gewoon niet pro zijn, zeker niet als het voor toch onnatuurlijke praktijken zal gebruikt worden (geloof me, dat is het enige waar ze in geinteresseerd zijn...).

                          Comment


                            #28
                            Re: Kunstmatig sperma gemaakt

                            Oorspronkelijk geplaatst door motion View Post
                            Ja lol.Moest dit er nog ff van komen de man overboodig.Maar tog voor de hetro vrouwen is een man nog altijd noodzakelijk.Maar ja als je weet dat de man tog ten doeme is opgeschreven.In canada zijn er in een heel jaar 10 jonges geboren, maar hou je vast mannen, maar liefst 1000meisje.Weet je hoe dit komt? De mannelijke embryo kan niet goed tegen vervuiling en canada heeft nog al een reputatie van vervuild land.Dus ik denk dat dit niet overbodig is.

                            De informatie komt uit de krant van bij ons in belgie.Maar is wel al 2jaar oud.
                            omg omg omg
                            PRACHTIG!
                            hoe lang is dit al aan de gang?
                            omg ik ga naar canada op reis!
                            daar lopen dus 100 grieten rond per mannelijk hoofd?
                            omg zaliggggggg

                            en jona tja ik vind dat ook niet kunnen bv 2 vrouwen die een zoon opvoeden volledig uit den boze eh die zoon is gedoemd om een janet te worden (ge ziet wel de problemen bij jongens met enkel nog maar een mama door scheiding bv)

                            edit: MAAR aan de andere kant is dit toch een veel veel veel te gevoelig / zwaarwichtig onderwerp om op een wietforum te bespreken, niet?
                            Last edited by Deerriz; 14 March 2010, 16:16.

                            Comment


                              #29
                              Re: Kunstmatig sperma gemaakt

                              Zal er verder geen woorden vies maken..plaatje zegt genoeg

                              http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/209b827c_image.jpg
                              Last edited by Jointjedraaien; 16 April 2010, 19:12.
                              Veel gestelde vragen over het forum

                              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                              Comment


                                #30
                                Re: Kunstmatig sperma gemaakt

                                Sperma maken in een labo???
                                Daar heb ik geen labo voor nodig hoor...
                                Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                                Comment

                                Bezig...
                                X