Het is alweer bijna 8 jaar geleden dat er 2 vliegtuigen in de WTC gebouwen vlogen. Na 8 jaar zijn er nog steeds veel mysteries rondom deze gebeurtenis
Volgens officiële cijfers uit februari 2005 kwamen bij de aanslagen 2973 mensen afkomstig uit meer dan 80 landen om het leven, wat meer is dan bij de aanval op Pearl Harbor. Van nog 24 vermisten wordt aangenomen dat ze overleden zijn.
Een hoop dingen zijn duidelijk geworden, met name dat het officiële verhaal voor geen kant klopt. Een daarvan zie je in dit filmpje over WTC7
Het is misschien een ver van je bed show, maar toch heeft het invloed gehad op de gehele wereld.. In Nederland kwamen er verscherpte veiligheidsmaatregelen. „Alle controles werden strenger. Als gevolg daarvan krijgen we in Nederland ook een algemene identificatieplicht. Uiteindelijk is het zelfs zo ver gekomen dat we als potentiële criminelen / terroristen worden aangezien..
Ik snap niet hoe ze het door hebben kunnen zetten, het grootste deel van de regering zijn struisvogels die tot hun reet in het zand zitten.
Ik heb mijn paspoort deze zomer al opgehaald, uitstel van executie zullen we maar zeggen.
Op 21 september 2009 worden de nieuwe eisen van kracht!
Aanvullende informatie http://www.paspoortinformatie.nl/Pas...ingerafdrukken
Volgens officiële cijfers uit februari 2005 kwamen bij de aanslagen 2973 mensen afkomstig uit meer dan 80 landen om het leven, wat meer is dan bij de aanval op Pearl Harbor. Van nog 24 vermisten wordt aangenomen dat ze overleden zijn.
Een hoop dingen zijn duidelijk geworden, met name dat het officiële verhaal voor geen kant klopt. Een daarvan zie je in dit filmpje over WTC7
Het is misschien een ver van je bed show, maar toch heeft het invloed gehad op de gehele wereld.. In Nederland kwamen er verscherpte veiligheidsmaatregelen. „Alle controles werden strenger. Als gevolg daarvan krijgen we in Nederland ook een algemene identificatieplicht. Uiteindelijk is het zelfs zo ver gekomen dat we als potentiële criminelen / terroristen worden aangezien..
nadeel is dat de vingerafdrukken van tenminste twee vingers in een database van de overheid worden opgenomen. Die komen ook in de RFID-chip van je paspoort. Op die chip staan ook al je biometrische foto en andere persoonsgegevens. Behalve om misbruik en valse paspoorten te voorkomen, want onder die vlag wordt het aan ons verkocht, is onze privacy heel serieus in het geding. De vingerafdrukken van alle Nederlanders vanaf 12 jaar zijn vanaf juni 2009 in het bezit van onze overheid en Justitie krijgt ook inzage in die database. Dus als jij in een cafe iets hebt gedronken en jou vingerafdrukken zitten op bijv. een glas en er wordt daar een moord gepleegd dan heeft de politie jou vingerafdrukken te pakken en ben je een potentiële verdachte. Voor welke doeleinden deze database nog meer gebruikt gaat worden, kan nu niet worden overzien. Maar dat landen en diensten met elkaar gegevens uitwisselen in het kader van bestrijding terrorisme en criminaliteit is zeker. Waar jou gegevens dus nog meer voor worden gebruikt, daar heb je geen inzicht in.
Verder zijn je vingerafdrukken heel erg eenvoudig na te maken en is identiteitsdiefstal heel erg eenvoudig.
Verder zijn je vingerafdrukken heel erg eenvoudig na te maken en is identiteitsdiefstal heel erg eenvoudig.
Ik heb mijn paspoort deze zomer al opgehaald, uitstel van executie zullen we maar zeggen.
Op 21 september 2009 worden de nieuwe eisen van kracht!
Aanvullende informatie http://www.paspoortinformatie.nl/Pas...ingerafdrukken

Comment