Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SPACE , the FINAL frontier. These are the voyagers of....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: SPACE , the FINAL frontier. These are the voyagers of....

    Dat filmpje mag misschien her en der tikkeltje overdrijven.
    We maken verandering in een sneltempo mee, sneller dan we de laatste eeuwen gewoon zijn.
    Van 1999 - 2008 is alles sneller gegaan dan het ooit ging!

    Veel oud culturen bespreken een doomsday, en veel culturen botsen op 2012.

    waar er rook is, is er vuur zei ons moeke altijd :p

    Comment


      #32
      Re: SPACE , the FINAL frontier. These are the voyagers of....

      2012 dat is niet zo ver meer he.
      Ik voel dat wij nog iets gaan meemaken dat de wereld voorgoed gaat veranderen.

      Btw de robot Phoenix is veilig geland en heeft al beelden van mars doorgestuurt.


      De Phoenix Mars Lander heeft na een reis van 680 miljoen kilometer en een succesvolle landing de eerste beelden van de Rode Planeet doorgezonden. Het is voor het eerst dat we een zicht krijgen op de noordelijke regio van de Mars.

      Het is de bedoeling dat de Phoenix met een robotarm gaten in de ondergrond van de planeet gaat graven, op zoek naar sporen van water en eventueel leven.







      Peace

      Comment


        #33

        Comment


          #34
          Re: SPACE , the FINAL frontier. These are the voyagers of....

          wou ik wist niet dat er hier zoveel mense waren die ook geinterseerd waren in zo'n onderwerpen.
          ik zit soms tijdens de les met een vriend te filosoferen over opwarming van de aarde, 2012, andere levensvormen en nog veel meer.
          ik geloof zeker dat er iets zal gebeuren op 2012 vooral omdat er zoveel verschillende culturen dit beweren maar of dat het iets te maken heeft met de opwarming van de aarde ben ik iet zo zeker van.
          ik kijk veel naar national geogrhaphic en heb daar eens een reportage gezien over de big bang en wat ik wel vet vondt is dat na een miljardste van een seconde fzo de hele ruimte in je hand paste maar het woog natuurlijk enorm veel want alles wat er nu is stak er ook in.
          volgens mij alles wat er nu in het heelal zit zal nooit weggaan maar er kan ook nooit iets nieuws bij komen. waarom? wel het alles bevat een bepaalde hoeveelheid energie die kan worden losgemaakt door bevoorbeeld verbranding deze energie wordt dan in warmte omgezet en hiervan kan men dan mechanise engergie maken enz.. je verliest wel iets maar dat wordt dan bevoorbeeld als warmte aan de lucht gegeven waardoor de lucht weer verwarmt en zo kan je blijven doorgaan. wat ik ook denk is dat ooit het heelal terug zal inkrimpen en weer tot een uiterst klein bolletje komt misschien kleiner dan een attoom en dan terug explodeerd end at alles terug opnieuw begint. maar spijtig genoeg zullen we dit nooit weten.

          Comment


            #35

            Comment


              #36
              Re: SPACE , the FINAL frontier. These are the voya

              Stel: De big crunch:

              Kzou het wel mooi vinden moest de big bang eindigen in hetzelfde waar hij mee begonnen is. Als je je een beeld probeert te vormen van die big crunch..die laatste minuten: het hele heelal dat naar 1 punt gaat met een duizelingwekkende snelheid van 'ontelbaar km/u'. en dan patss..zo'n plop geluidje (natuurlijk onmogelijk aangezien geluid zich via lucht verplaatst die er niet meer is :p), het laatste atoompje blijft over..wat dan?
              -blijft het zweven..?zweven in wat? want het heelal is weg ????
              -het atoompje bevat een heleboel genetica, in de zin van zwarte gaten, mensen, sterren, licht,...mss groeit het weer, maar ipv een heelal in iets anders, of gewoon terug in een heelal. Zoals een wietplant die sterft maar zijn zaadje laat vallen? De oneindige cyclus.
              -het atoompje krimpt ineen tot niets (onvoorstelbaar)
              -...

              Comment


                #37
                Re: SPACE , the FINAL frontier. These are the voya

                Ik denk dat de Big bang niet eenmalig is geweest, waarom zou het geen cyclus zijn?

                http://science.discovery.com/videos/...ig-crunch.html
                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #38
                  Re: SPACE , the FINAL frontier. These are the voya



                  Ik kwam gisteren op een "schrikwekkend" maar tegelijk een geruststellend artikel.
                  Jupiter is getroffen door een ijsblok ter grootte van maar liefst 80km tot 160 km. Wanneer: onbekend.

                  De impact van ongeveer 100 km per seconde heeft een krater nagelaten ter grootte van de aarde.

                  Het is een geruststelling dat Jupiter in ons zonnestelsel dient als stofzuiger om deze grote gevaren uit koers te halen en om te slokken.

                  Tegelijk denk ik hier ook bij, ons stelsel is toch in een fantastisch evenwicht dat op meer moet duiden dan toeval

                  Bron

                  Comment

                  Bezig...
                  X