Mededeling

Collapse
No announcement yet.

co² reductie grote onzin!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

co² reductie grote onzin!

Korting op 420shop
    ik weet niet goed waar ik dit moet plaatsen dus plaats ik hem maar hier.
    lees dit stukje even en je denkt er heel anders over

Re: co² reductie grote onzin!

Organized Crime in Charge of EU Carbon Trade, Europol Says

Daar gaat onze belasting, verdwijnt in de zakken van de ultra rijken
    Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Waar men vroeger bang werd gemaakt met het geloof wat we nu nauwelijks meer hebben, wijken ze maar uit naar klimaat, griep, financiële crisissen en meer. Om je dat te bedenken heb je eigenlijk geen filmpjes e.d. nodig maar slechts je boerenverstand.

Maar laat het gros van de mensen al gehersenspoeld zijn...

Comment

Triestig en zeer populistisch artikel dat enkel bewijst hoeveel gefrustreerde mensen er zijn , de auteur durft zijn eigen naam er zelfs niet onder te zetten, en hij spreekt zichzelf dan nog tegen in hetzelfde artikel.

Sterk staaltje riooljournalistiek dat enkel mensen beïnvloedt die geen ruggengraat hebben.

Wat de geldcarroussels betreft , dit is een normale gang van zaken , iedere nieuwe wetgeving wordt zoveel als kan misbruikt (kijk naar gedoogbeleid),zaak is van de leemtes in de wet de komende jaren te dichten.En ja de rijken worden er nog rijker van , maar dat heeft geen fluit te maken met de milieuproblematiek , wel met globalisering en kapitalisme.
        Last edited by Salmonello; 19 December 2009, 19:19.

Comment

420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Salmonello View Post
            Wat de geldcarroussels betreft , dit is een normale gang van zaken , iedere nieuwe wetgeving wordt zoveel als kan misbruikt (kijk naar gedoogbeleid),zaak is van de leemtes in de wet de komende jaren te dichten.En ja de rijken worden er nog rijker van , maar dat heeft geen fluit te maken met de milieuproblematiek , wel met globalisering en kapitalisme.
            Inderdaad, Maar door die nieuwe regels (die naar mijn mening weinig nut hebben en de spijker mis slaan) worden er weer kansen gecreëerd om te frauderen.

Het is wel vreemd om te zien dat de meningen van wetenschappers nog zo verschillen, terwijl de EU er al weer regelgeving voor heeft gemaakt.

Vervuiling word verplaatst naar landen zoals India, die het over het algemeen wat minder nauw nemen met milieu vervuiling.

Comment

Amai JD , serieus leesvoer!
              Maar wat me in eerste instantie aan die lijst opvalt is dat het voor 85% Amerikaanse wetenschappers zijn waarvan we weten dat de instellingen waarvoor ze werken worden gefinancierd door de US Governement, en die wordt gefinancierd door ... 2 keer raden...de zware industrie in de states.Als je dan ook weet dat velen van deze wetenschappers er naast hun academische carriere nog een bijverdienste op nahouden in diezelfde industrie of aan hun universiteit studies uitveren in opdracht van die industrie wordt het vrij logisch dat deze mensen hun broodheer niet in de hand willen bijten.Trek daar nog de Russen en andere nationaliteiten vanaf die tegen een klimaatakkoord zijn , en je houd nog maar een handvol onafhankelijke critici over.

Ik vind het net als jij wel schandalig dat de rijke landen voor een paar schamele euro's hun vervuiling kunnen afkopen van de armsten op deze planeet.
              Last edited by Salmonello; 21 December 2009, 18:00.

Comment

Het is zo'n groot onderwerp (Klimaat verandering) en er zijn zelfs mensen die denken dat het iets van de laatste 20 jaar is

Dit filmpje is een prachtig voorbeeld hoe mensen alles van andere aannemen zonder het te checken (en ik ben daar zelf ook schuldig aan)

Lord Monckton adresses a Greenpeace-campaigner on global warming

Comment

lol die heeft haar goed tuc.

Grtz

Comment

Nog een keer Lord Monckton...

Comment

Weet niet hoor maar ik zie een totaal onlogische fade-out, met het geluid doorlopend, doet niet veel goeds aan de geloofwaardigheid daar ze duidelijk iets gemonteerd hebben zonder dat ze willen dat het opvalt.

Kritisch kijken naar beide kanten heet dat.

Comment

opwarming van de aarde...... kijkt uit raam en besluit.... nu even niet

Comment

Bezig...
                        X