Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De capitulatie van Nederland?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    De capitulatie van Nederland?

    Korting op 420shop
    De zoveelste capitulatie ??? Het is echt niet te geloven en dat in ons Nederland !!




    Een toekomst onder een vreemde religie dictatuur waar ik niets mee heb.
    Ik vroeg mij af of ik niet droomde toen ik het hoorde maar het is WEL realiteit !!!

    Stuur dit door zodat iedereen kan nadenken waar wij in dit land mee bezig zijn. Ik dacht dat ik in Nederland woonde en niet in Marokko.

    Halaas ook al ben je niet gekeerd tegen moslims en vreemdelingen, als dit zo gaat ga ik vrezen dat ik juist wel aandacht ga krijgen voor de vrijheden die ik dreig te gaan verliezen.

    Albert van 2 januari 2010.


    Deze roep om aandacht kreeg ik in mijn mail-box, ik vraag jullie mening en open een discussie.

    Greetz Marco.
    Growing old is mandatory - growing up is optional....

    #2
    Re: De capitulatie van Nederland?

    Oorspronkelijk geplaatst door ElCanarioDiablo View Post

    De buurtbewoners mogen geen Christelijke symbolen voor de ramen hangen met kerst en ook geen Christelijke tekenen vertonen waaruit hun geloofsovertuiging kenbaar wordt.
    Lijkt me een beetje raar, staat dat in de wet ofzo? zoniet waarom zou je je eraan houden? Uit protest allemaal een kruis aan de deur hangen.

    Ik denk dat die gast die deze nieuwsbrieven rondstuurt leden ronselt voor de PVV van Geert Gordijn

    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: De capitulatie van Nederland?

      maak eens een scan van die brief, ben wel benieuwd

      geloof het nog niet helemaal, verder geloof ik sowiezo niet...

      Comment


        #4
        Re: De capitulatie van Nederland?

        Op een ander forum is laatst een dergelijke discussie gevoerd, hieronder een interessante quote :

        --
        Er is iets dat je moet weten vriend :
        West Europa en Amerika hebben wat betreft kindjes maken erg hun best gedaan in het verleden (de babyboomers), maar laten het nu al decennia lang afweten. Als gevolg daarvan zie je dat onze westerse maatschappij in rap tempo aan het verouderen is. Dit gaat er voor zorgen dat zonder immigratie de westerse samenleving gaat krimpen. En flink. We gaan mensen nodig hebben van overal om hier het werk te kunnen doen om onze levensstandaard vast te houden. Drie keer raden waar het grootste deel vandaan gaat komen...
        De arabische landen hebben een bevolkingsexplosie gekend, juist in de periode dat bij ons iedereen alleen nog maar met condoom aan de slag ging. Landen als Iran en Egypte hebben een naar verhouding ontzettend grote groep jongeren...
        Tel daar nog eens bij op dat wij onszelf hier hebben losgemaakt van geloof, heel veel mensen geloven uitsluitend nog in kapitalistische idealen (niks verkeerd daarmee, ik volg ze zelf ook). Niet gek ook, de kerk heeft eeuwen lang op een waanzinnige manier huisgehouden, dit zat er gewoon aan te komen. Maar waar wij ons hebben losgemaakt en "vrij" naar de wereld kijken, daar hebben anderen nieuw geloof gevonden in bv de islam, waarvan gelukkig maar een klein deel de radicale varianten verkiezen. De mainstream islamitische stromingen bieden vooral jongeren in arabische landen verdieping en saamhorigheidsgevoel, iets wat het individualistische westers-kapitalisme tegenwicht biedt.
        Een plus een : westerlingen geloven minder en het worden er minder, maar hebben werkkrachten nodig. Immigratie gaat dus hoe dan ook toenemen, en de islam gaat hoe dan ook de grootste wereldgodsdienst worden. Dat is een natuurlijk proces, wat wijzelf hebben gestart door enerzijds onze vrije sexmoraal(heerlijk) en anderszijds door de welvaart die wij hebben gecreeerd door arabische olie zo ontzettend hard nodig te hebben.
        ---

        Of dit waar is laat ik in het midden, maar het is een leuke aanvulling op de hier gestarte discussie
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #5
          Re: De capitulatie van Nederland?

          Ik hoorde onlangs dat een kerstboom uit een stadhuis moest omdat er een moslim bezwaar had ingediend. Hetzelfde verhaaltje heeft zich ook in een of andere gevangenis herhaald.

          ik vind zo'n dingen absoluut NIET kunnen!
          >>> LR2 mini-kweekje<<<

          Comment


            #6
            Re: De capitulatie van Nederland?

            Meestal is het onzin dit soort berichtjes, stemmingmakerij, wat zou jij doen als je zo'n brief door de bus kreeg?? Als je je kerststerretje niet meer tussen je vitrage mag hangen?
            Ik zou ermee naar de krant gelopen zijn.
            De kranten (sommige dan) zouden ermee vol gestaan hebben.
            Maar kranten moeten hun berichten kunnen verifieren en dat zal ze bij dit verhaal niet gelukt zijn waarschijnlijk, anders was het koren op hun molen, helaas.

            Comment


              #7
              Re: De capitulatie van Nederland?



              scary shit mensen

              in 2017 is 50% moslim in nedeland.
              Last edited by westport; 7 January 2010, 16:15.

              Comment


                #8
                Re: De capitulatie van Nederland?

                @debiel en zwof: met mail-box bedoelde ik mijn E-mail box.

                Marco
                Growing old is mandatory - growing up is optional....

                Comment


                  #9
                  Re: De capitulatie van Nederland?

                  Interessant, ik woon tegenover een extreem christelijke kerk, die hebben gemiddeld nog meer kinderen dan de gemiddelde moslim in nederland denk ik, ze hebben allemaal van die auto's met een extra achterbank.
                  Volgens het filmpje heeft de gemiddelde moslim 8 kinderen, maar alle moslims die ik ken in nederland hebben dat niet.
                  Ben benieuwd wie er wint van de extremen, de christenen hebben geen radio en tv en geen kerstboom, de vrouwen MOETEN een rok aan en lang haar hebben, hoedje op zondag.
                  Sommige takken van dat geloof hebben eigen kledingwinkels, daar verkopen ze alleen zwart en donkerblauwe kleding.
                  Dus het wordt dat of het suikerfeest en een hoofddoekje.
                  Over 7 jaar zullen we het weten denk ik.

                  Comment


                    #10
                    Re: De capitulatie van Nederland?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Methos View Post
                    Ik hoorde onlangs dat een kerstboom uit een stadhuis moest omdat er een moslim bezwaar had ingediend. Hetzelfde verhaaltje heeft zich ook in een of andere gevangenis herhaald.

                    ik vind zo'n dingen absoluut NIET kunnen!
                    En het zijn de Nederlanders (over het algemeen) die het toestaan / toezeggen.. Ik snap niet dat als een enkeling een kerstboom in het gemeentehuis kwetsend vind of aanstootgevend dat iedereen in die gemeente ervoor moet worden "beschermd" HET IS EEN FUCKING BOOM
                    What's next, concentratiekamp voor kerstbomen?

                    Als ik een kerstboom zie denk ik niet aan Jesus maar aan lekker eten en cadeutjes

                    Nog zoiets idioots in het volgende filmpje

                    Veel gestelde vragen over het forum

                    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment


                      #11
                      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                      Comment


                        #12
                        Re: De capitulatie van Nederland?

                        Ik begrijp het zo-wie-zo niet; met kerst vieren we de geboorte van JC, en hij is ook een profeet uit de Koran. Waar zijn ze dan tegen?

                        Marco
                        Growing old is mandatory - growing up is optional....

                        Comment


                          #13
                          Re: De capitulatie van Nederland?

                          mjummie kerst kom we gaan bomen knuffelen : met kerst vier je toch "de terugkeer van het licht", dat de zon zn laagste stand heeft gehad en aantoonbaar weer aan het klimmen is, richting fris groen en -o joepie- straks weer een fijne buitenoogst ?

                          en reken maar dat niet alleen is maar ikzelf ook lam ben dan...
                          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                          Comment


                            #14
                            Re: De capitulatie van Nederland?

                            Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
                            met kerst vier je toch "de terugkeer van het licht", dat de zon zn laagste stand heeft gehad en aantoonbaar weer aan het klimmen is, richting fris groen
                            Daar heb je ook gelijk in, en dat vieren ze in scandinavie nog steeds als de "zonnewende".

                            Marco
                            Growing old is mandatory - growing up is optional....

                            Comment


                              #15
                              Re: De capitulatie van Nederland?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Amsterdammer View Post


                              scary shit mensen

                              in 2017 is 50% moslim in nedeland.

                              Helaas/gelukkig kloppen de cijfers niet precies! Het is nogal overdreven en aanstoot gevend gemaakt maar indruk maakt het zeker wel! Ook bij mij!


                              Ik vind dat iedereen het elkaar een beetje naar de zin moet maken.
                              Iedereen moet een beetje water bij de wijn doen, anders komt er niks van!

                              Wij doen ons best en zorgen voor een goed integratie beleid en zijn zelfs berijd om de kerstboom maar even weg te laten!

                              Nu hebben wij ons ding gedaan en mogen zij eens over de streep komen!



                              En wat ik al helemaal belachelijk vind is, dat een advocaat met een buitenlandse afkomst die moslim is, niet hoeft op te staan voor de rechters, wanneer zij de rechtszaal in komen!
                              IEDEREEN heeft dit verdomme tot nu toe gedaan en volgens mij staat het nog in een artikel van de grondwet ook!

                              Zo zijn er nog wel talloze incidenten op te noemen!

                              Dit wou ik even kwijt!

                              peace
                              Battle the Ocean!

                              Comment

                              Bezig...
                              X