Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Herindeling van de forum lounge

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Herindeling van de forum lounge

    Korting op 420shop
    Ik zit te denken om de forum lounge opnieuw in te delen en ben benieuwd naar jullie mening.

    Momenteel is de forum lounge opgedeeld in een aantal boards. Natuurlijk zijn er veel meer onderwerpen die besproken kunnen worden dan cannabis alleen.
    Maar om nu voor elk onderwerp een nieuw board aan te maken is geen goed idee.

    Mijn idee is om een aantal boards te verwijderen uit de Forum Lounge en alle topics in te delen met Pre Fixes.
    Zo kan je bijvoorbeeld alle topics met humor een prefix geven waardoor ze makkelijk zijn terug te vinden.

    Het voordeel is:
    1. Dat er minder boards zijn.
    2. De topics zijn toch makkelijk terug te vinden per onderwerp.
    3. Er kunnen meer onderwerpen worden toegevoegd

    Ben benieuwd naar jullie feedback?
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    #2
    Aan welke prefixes denk je dan?
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #3
      Je zou wat kunnen samenvoegen
      Bijv. Muziek, Films en boeken
      Games, Internet en Computers
      Wetenschap, Filosofie en Maatschappij
      Pica's en ChitChat (Foto's en overig geleuter)
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
        Aan welke prefixes denk je dan?
        Een hoop prefixes staan er al, maak maar eens een topic aan in het chatbox forum.
        Op verzoek kunnen nieuwe prefixes worden toegevoegd, de voorwaarde is wel dat de prefix algemeen moet zijn.
        Bijvoorbeeld GAMES. En niet specifiek zoals een computer spel : SUPER MARIO


        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          misschien een ideetje om 2 aparte kanten voor kweekverslagen te maken, eentje waar mislukte verslagen gearchieveerd worden, zodat er heel overzichtelijk naar de succesvolle en nog lopende verslagen gekeken kan worden, maar het ook heel simpel is om te gaan kijken wat mensen nou juist meestal fout doen om te voorkomen dat men zelf die fout maakt.


          Maakt het teruglezen van verslagen een stuk makkelijker

          Nu we het daar toch over hebben, eventueel een optie om een subforum te maken waar "uitblinker" verslagen (verslagen met veel nuttige informatie erin) als sticky's staan.

          Mocht je al het bovenstaande doorvoeren is het heel simpel om supernuttige verslagen, succesvol afgeronde verslagen, in de soep gelopen verslagen en nog lopende verslagen van elkaar te onderscheiden, waardoor de verslagen die er zijn veel nuttiger gebruikt kunnen worden door ons leden maar ook door nieuwe leden

          Althans, dat denk ik er van, misschien een idee om het te overwegen?

          Gaat alleen wel ff een tijdje forum-mod spelen in zitten natuurlijk, om alles goed te archieveren

          en gaat dit helemaal tegen het minder boards idee in.. maar werkt erg goed in de hand van punt 2, De topics zijn toch makkelijk terug te vinden per onderwerp.

          Comment


            #6
            BackYardPlant , "Herindeling van de forum lounge"

            Je hele uitleg is hier totaal niet van toepassing, hier gaat het em niet over "kweekverslagen"
            Forum lounge is alles behalve dat.

            Comment


            • BackYardPlant
              BackYardPlant commented
              Editing a comment
              daar ben ik me bewust van, maar gezien het wel over herindeling gaat leek dit me de meest geschikte plaats, excuses als dat niet zo is

            #7
            Het board "wietplaatjes" en "filmpjes en foto's" zou ik samenvoegen en "amusement" noemen,
            Het board " games,films en boeken" zou ik samenvoegen met het board "muziek",
            het board "Computers en internet" is goed zoals het is,
            het board "wetenschap en filosofie" zou ik natuur en maatschappij bijvoegen,
            het board " chatbox" zou ik laten voor het chatten en algemene zwam- en zwans topics,
            Het board " cannabis chat" zou ik afschaffen, al wat je daar denkt te posten past thuis in de kweekfora zelf.

            Comment


            • Jointjedraaien
              Jointjedraaien commented
              Editing a comment
              Het boards wietplaatjes en " games,films en boeken" zijn verwijderd, de topics zijn verplaatst naar het board " games,films en boeken" welke is hernoemd naar amusement. Bedankt voor de suggestie. Cannabis chat ga ik ook afschaffen, moet de topics nog even uitzoeken.

            #8

            BackYardPlant commented
            43 minuten geleden
            daar ben ik me bewust van, maar gezien het wel over herindeling gaat leek dit me de meest geschikte plaats, excuses als dat niet zo is

            Toch helemaal geen excuzes nodig
            Maar het gaat over de herindeling van de lounge, en de lounge is nu net de plaats waar het niet over goed- en slecht kweken gaat, vandaar mijn reply naar jou en je plan toe

            Comment


              #9
              Feedback JD?

              Comment


                #10
                ik heb er niks van gemerkt.

                Comment

                Bezig...
                X