Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

usa studenten met ADHD krijgen wiet voorgeschreven

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: usa studenten met ADHD krijgen wiet voorgeschreven

    Ik heb dus al die symptomen van add die jij daar opnoemt. Kweet ni goed wat ik daarvan moet denken. Ik zie mezelf dus ook gewoon als een moeilijk lerend kind, niet als iemand met een ziekte die daarvoor medicatie moet slikken.

    Comment


      #17
      Re: usa studenten met ADHD krijgen wiet voorgeschreven

      Dat lijkt me sterk overdreven,ik heb zelf een zoon(13j) die ADHD heeft en wordt behandelt met relatine(ritalin voor de Nederlanders)zonder dit medicament is mijn zoon onhandelbaar hyperactief,nerveus enz....natuurlijk werd ADHD vastgesteld in't school,mij werd verteld dat kinderen met deze medicatie meer kans lopen op een verslaving aan ondermeer cocaine,speed en andere substanties.Ik vind dat ADHD een moderne ziekte is voor onrustige kinderen,geef hen een pilletje en daarna zijn ze rustig,de pharma-industrie is een miljarden industrie en laat niet met zich sollen.Fouten gebeuren vb:softenoon-baby's ook een gevolg van medicatie,geef mij maar natuurlijke middeltjes

      Comment


        #18
        Re: usa studenten met ADHD krijgen wiet voorgeschreven

        Het belangrijkste stond vanonder op die wiki pagina Vormt het een handicap en zijn de symptomen buitensporig. Daar kan ik gerust nee op antwoorden. Tis dus een dunne lijn om zoiets vast te stellen aangezien er geen echte medische testen voor bestaan.

        Comment


          #19
          Re: usa studenten met ADHD krijgen wiet voorgeschreven

          tsja, de medische testuitslagen worden mbv statistiek ge-analyseerd en dan komt er een lijstje uit met de meest voorkomende en meest gecombineerd voorkomende symptomen. Dat wordt dan weer gebruikt voor het stellen van een diagnose. Dat naampje is er alleen maar voor dat medische professionals makkelijk met mekaar kunnen praten, ongeacht zoiets als taal. Vandaar dat ze ook nog weleens wisselen daarmee

          Ik zou behandeling zoeken of aanbevelen als er sprake is van (kans op) schade voor mijzelf en/of omgeving. En dat dan weer afwegen tegen de mogelijke schade van behadeling. Dat kan een buitenstaander nauwelijks inschatten zonder gerichte info.

          Oftewel : zelf inschatten en je omgeving in de gaten houden. En eerlijk tegen jezelf leren zijn
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #20
            Re: usa studenten met ADHD krijgen wiet voorgeschreven

            gewoon jezelf zijn, we zijn allemaal anders. Het huidige regiem geeft niet om ons als persoon. Maar dankzij onze sterke evolutie, zorgt moedertje natuur voor nieuwe generaties, welke geinspireerd zijn om NEE te zeggen. nieuwe generatie's ''moeielijke kinderen, kinderen die niet in rij willen lopen, tieners die t instinctief niet eens zijn met de gang van zaken, pubers die een energie hebben om te protesteren en het
            Last edited by dokkie; 29 January 2010, 09:30.

            Comment


              #21
              Re: usa studenten met ADHD krijgen wiet voorgeschreven

              sjjt wij zitten ondergedoken en bereiden middels stiekeme grootschalige bushkweek de groene revolutie voor
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #22
                Re: usa studenten met ADHD krijgen wiet voorgeschreven

                Ik zie mezelf niet als iemand die ziek is
                Ik mis een stofje wat mijn hersenen niet uit zich zelf aan maken dat is een FEIT
                Er is een makkelijke test of iemand adhd heeft of niet geeft die persoon en Ritalin word je hyper
                dan heb je ze niet nodig... Ervaar je rust en stilte in je hooft dan is de kans groot dat je een vorm van adhd hebt.
                Daarna beslis je zelf of je er wat aan wil doen of niet beide beslissingen zijn goed

                groetjes Bella
                God was never on your side..

                Comment


                  #23
                  Re: usa studenten met ADHD krijgen wiet voorgeschreven

                  Oorspronkelijk geplaatst door stiff View Post
                  Amerikaanse ADHD-scholieren krijgen wiet voorgeschreven

                  "Iedereen met een voorschrift mag zoveel cannabis kopen of zelf kweken als hij wil voor persoonlijke doeleinden." (sps)
                  Nu nog eens kijken hoever Balkenende in de kont van Amerika zit .
                  Te Huur!

                  Suggesties ook welkom.

                  Comment


                    #24
                    Re: usa studenten met ADHD krijgen wiet voorgeschreven

                    Adhd is een overkoepelend woord geworden.. al heb je bepaalde symptomen dan wordt al snel add of adhd als diagnose gestelt.. moeilijk lerende kinderen hoeven geen domme kindjes te zijn.. bij mij was t probleem aandacht houden bij datgene waar ik me aandacht bij moest houden.. als ik iets niet interessant vond ging ik tekenen in de les.. maar vond ik een vak interessant dan haaldeb ik de hoogste cijfers.. adhd kan je dus weldegelijk je toekomst beinvloede. ik kon mn opleiding niet afmaken omdat ik bij sommige vakken gewoon mn aandacht er niet bij kon houden..

                    Comment


                      #25

                      Comment

                      Bezig...
                      X