Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zo stoned als een rat

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    zo stoned als een rat

    Korting op 420shop
    Door Antje Veld, 25-1-2010
    Zo stoned als een rat

    Dat een jointje stressverlagend werkt, wisten we natuurlijk al lang. Maar nu is het gelukkig eens wetenschappelijk aangetoond.






    Dat een jointje stressverlagend werkt, wisten we natuurlijk al lang. Maar nu is het gelukkig eens wetenschappelijk aangetoond.
    Onderzoekers van de Universiteit van Haifa (Israel) stopten ratten in een kooitje en met elektrische schokken maakten ze de beestjes zo gestrest mogelijk. Vervolgens spoten ze THC (de werkzame stof in marihuana) in het gebied van de hersenen dat te maken heeft met angst. Het gevolg? De bange ratten werden meteen een stuk relaxter.
    Opvallend detail: de hoek van de kooi waar de schokken werden uitgedeeld, was een van de favoriete plekjes van de ratten. In de stress geschoten, vermeden ze deze plek. En hoe meer ze gepest werden, hoe langer het duurde voordat ze de plek na afloop van de pesterijen weer terugvonden. Als de ratten THC toegediend hadden gekregen, gingen ze veel eerder terug naar die plek.

    #2
    Re: zo stoned als een rat

    Ten eerste zouden ze liever stoppen met dierlijke proeven! Maar in israel mag alles,muren bouwen,Palestijnen laten verhongeren,enz...Dus nu kan men al THC uit planten halen of zo?Waar kan men die vloeibare THCverkrijgen?moet je mij eens de extractietechniek doorsturen,serieuze bedenkingen bij,dan kunnen we binnenkort stoppen met blowen en lekker bij de apotheek een pilletje of thc-siroop kopen! Je weet toch dat er maar 1 waarheid is in een krant of het nieuws nl: de DATUM,ik denk eerder dat het voor aan te tonen is dat THC verslavend werkt en weer GEEN goede reclame is voor ons geliefd kruid
    Groeten

    Comment


      #3
      Re: zo stoned als een rat

      monty smeert die vloeibare thc op z'n brood begreep ik Sjille, hij noemt het heel toepasselijk"wietboter" als ik me niet vergis.

      daarnaast : gasten die het leuk vinden om zomaar in 'n menigte -boem- te doen wil je op 'n gegeven moemnt best graag kwijt denk ik...
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Re: zo stoned als een rat

        de grootste reden waarom ze dat in israil doen is omdat daar de man woont en werkt die thc in de eerste plaats heeft ontdekt in 1964. Het is het mekka van mediwiet. Die kerel groeid zijn eigen wiet en dan vriezen ze de thc kristallen eraf en onttrekken de andere werkzame stoffen uit de plant dat wordt dan gedroogt en met olie vermengt en dat is dan het medicijn. Hij gebruikt het tegen alles en in zijn eigen hospitaal behandelt hij alle patienten met dit medicijn. hier wat uitleg over hem. En als je kan moet je eens de documentarie van national geographic over medi cannabis daar komt hij meermaals in.

        bron : http://en.wikipedia.org/wiki/Raphael_Mechoulam
        Last edited by Jointjedraaien; 31 May 2011, 01:08.

        Comment


          #5
          Re: zo stoned als een rat

          tanx Orias weer wat informatie rijker

          greetzzz tiezzz

          Comment


            #6
            Re: zo stoned als een rat

            @ sjille: in israel gebruiken ze het ook als een echt geneesmiddel, maw ze zien wat de invloed is van een bepaald aantal milligram, en schrijven echte dosages uit, net zoals er in aspegic bijvoorbeeld x milligram acetylsalicilzuur zit, maken ze daar een pil met x miligram thc in.
            is in 2009 reportage over geweest op of canvas op national geographic, dacht die op canvas de meer medicijngerichte was met redelijk stuk israel erin
            dus je ms eens wat meer informeren over het product dat je in je longen zuigt, vooraleer je luid begint te roepen van dikke zever

            Comment

            Bezig...
            X