Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Max Daniels, is gone....

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Max Daniels, is gone....

    Korting op 420shop
    Eindelijk is ie weg, maar wie komt er voor terug?
    Niet dat ik me als onschuldige homegrower ooit aangesproken voelde door deze akelige man, maar t is gewoon veel prettiger nu Max t voor gezien houd. Hij heeft in de afgelopen 2 jaar cannabis door t slijkt getrokken en een ieder die zich ermee bezig houd over 1 kam geschoren. Hij hoopt nu plaatsvervangend korpschef in Friesland te worden.

    bron: http://www.voc-nederland.org/2010/02/max-d...et-voor-gezien/
    Last edited by dokkie; 3 February 2010, 14:05.

    #2
    Re: Max Daniels, is gone....

    Die gast is echt belachelijk dat daar geen mens tegen in gaat snap ik echt niet.
    Elke intervieuw laten ze hem zen hal spuien zonder es effe stil te staan of er wel een woord van waarheid tussen zit.
    Door mensen als deze blijven onzinnige wetgevingen bestaan, die onschuldige mensen als criminelen afschilderen.
    Pffft schandalig gewoon 'gedoogbeleid' over een simpel plantje al even onzinnig als een hondenras discrimineren (pitbullwet)
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

    A. The cop!

    Comment


      #3
      Re: Max Daniels, is gone....

      Mooizo, wel een bummer voor de friezen dan.

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: Max Daniels, is gone....

        yup, windbuilen moet je de ruimte geven. Als ze hem 'n beetje opporren terwijl hij voor 'n windmolen staat kan je er nog energie uit terugwinnen. Groene energie die die friezen dan weer mooi omzetten in heerlijke northern lights. -woef-
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment

        Bezig...
        X