Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wat een joint

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wat een joint

    Korting op 420shop
    nederlanders draaien grootste joint ooit

    #2
    Re: wat een joint

    hahaha nice is een ronde kweken en al die wiet bezigen voor un recordje te verbreken JD record

    MVg Izzz

    Comment


      #3
      Re: wat een joint

      zou ik ook wel is van willen lurken
      http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...hps-t9684.html

      Comment


        #4
        Re: wat een joint

        Wel spijtig dat er tabak in zit.
        -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

        Comment


          #5
          Re: wat een joint

          Pass die handel

          kwil wel een grotere draaien
          zou ik het record kunnen vestegen in belgie?

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: wat een joint

              ik heb de aflevering gezien van spuiten en slikken. Zwak.(nuja, sinds Sofie en Filemon weg zijn gaat het eigenlijk al altijd achteruit)

              joint was groot, maar daar stopte het ook bij. Harstikke lelijk samengesmeten en volledig onrookbaar (ik weet het, is moeilijk om zo'n joint rookbaar te houden, maar ze konden op z'n minst een deftige 'filter' voorzien hebben. Wat een 'waste' van lekkere wiet.

              Die gasten die de 'blowers' kwamen vertegenwoordigen waren ook een behoorlijk zielige bende. Ze waren niet eens op de hoogte van de leeftijd van het nederlands gedoogbeleid, terwijl dit de laatste 2 jaar constant in de actualiteit is geweest. Jammer dat het 'iedere blower is loom, wereldvreemd en dom' idee hierdoor alleen maar versterkt wordt.

              Comment


                #8
                Re: wat een joint

                Oorspronkelijk geplaatst door Barre View Post
                ik heb de aflevering gezien van spuiten en slikken. Zwak.(nuja, sinds Sofie en Filemon weg zijn gaat het eigenlijk al altijd achteruit)

                joint was groot, maar daar stopte het ook bij. Harstikke lelijk samengesmeten en volledig onrookbaar (ik weet het, is moeilijk om zo'n joint rookbaar te houden, maar ze konden op z'n minst een deftige 'filter' voorzien hebben. Wat een 'waste' van lekkere wiet.

                Die gasten die de 'blowers' kwamen vertegenwoordigen waren ook een behoorlijk zielige bende. Ze waren niet eens op de hoogte van de leeftijd van het nederlands gedoogbeleid, terwijl dit de laatste 2 jaar constant in de actualiteit is geweest. Jammer dat het 'iedere blower is loom, wereldvreemd en dom' idee hierdoor alleen maar versterkt wordt.
                idd ik dacht dat ik eerst verkeerdt zat

                Comment


                  #9
                  Re: wat een joint

                  Wat heb je nou aan zon mega toeter alleen maar onhandig
                  NLX outdoor kweek 2011
                  Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                  De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                  Comment


                    #10
                    Re: wat een joint

                    ja een mens kan van alles doen om ze kijkcijfers omhoog te trekken maar vindt dat dat altijd verkeerd over komt.
                    Is stom record zou moeten rollen en roken zijn.
                    Veel verspilling nog zoiets van deze eeuw.
                    Nu gelukkig kijk ik nooit naar tv alleen eens een film haha kan ik me ook niet ergeren.

                    Comment


                      #11
                      Re: wat een joint

                      Nicolette Kluijver bel me op aub.. you sexy thing..

                      Comment


                        #12
                        Re: wat een joint

                        Vond t ook zonde om al dat lekkers verspilt te zien worden.. beter deden ze een record poging om de meeste joints weg te geven of zo iets.
                        Of de dikste toppen kweken... heb je meer aan lijkt mij...
                        Maar jah

                        Comment


                          #13
                          Re: wat een joint

                          Oorspronkelijk geplaatst door BREWER View Post
                          Nicolette Kluijver bel me op aub.. you sexy thing..
                          Dammend, Nicolette mag hier ook wel ff lekker komen kluiven terwijl mijn vriendin haar wel ff onder handen zal nemen.
                          Tering wat een geil wijf, hmm en dat terwijl ik vaak toch wel op iets ouder val.

                          Comment


                            #14
                            Re: wat een joint

                            nu we het toch over haar hebben ze gaat ook in de playboy april editie

                            Comment


                              #15
                              Re: wat een joint

                              Zonde van de wiet, beter vele kleintjes rolle, effe noteren in agenda......april playboy kopen

                              Comment

                              Bezig...
                              X