Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet legaal in skioord VS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiet legaal in skioord VS

    Korting op 420shop
    Wiet legaal in skioord VS

    Door: Wim van de Pol
    In het skidorp Breckenridge, Colorado, is het bezit van een ounce (28,35 gram) marihuana niet langer strafbaar. Daarmee is het na Denver, Colorado, de tweede gemeente in de VS waar sofdrugs voor persoonlijk gebruik legaal zijn.


    De beslissing in in de gemeente is In november jongsleden genomenBreckenridge staat overigens bekend om zijn levendige nachtleven. Tegenstanders van de legalisering stellen zich nu zorgen te maken over gevaarlijke manoevres op de ski-piste door gebruikers van softdrugs.
    Het besluit van Breckenridge past in de trend dat Amerikanen steeds meer voor een vorm van legalisering van softdrugs zijn. In tal van staten worstelen beleidsmakers met de wens van hun kiezers voor de verstrekking van marihuana op medisch recept.
    12 januari 2010 14:35

    #2
    Re: Wiet legaal in skioord VS

    Ik ga alvast mee met je stafford en vraag een voorschrift voor de blauwe plekken die ik zeker zal oplopen
    Grtz $iR
    sigpic

    Comment


      #3
      Re: Wiet legaal in skioord VS

      Hahaha, ik ga naar amerika wonen xD

      Comment


        #4
        Re: Wiet legaal in skioord VS

        haha sir smoke allot is het niet beter als we een dokter meenamen ikzelf ga ook alleen maar neer haha

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: Wiet legaal in skioord VS

            het is zo veer, ik ga een snowbord kopen

            Comment


              #7
              Re: Wiet legaal in skioord VS

              Dit is echt goed nieuws. Amerika zet, helaas, het voorbeeld hier in voor veel landen. Als het op deze manier gebeurd is er niks mis mee. Nu de rest van de staten nog....

              Comment

              Bezig...
              X