Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgen niet meer welkom in koffieshops te Goes. Shops blijven wel open.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Belgen niet meer welkom in koffieshops te Goes. Shops blijven wel open.

    Ja, hoeveel nederlanders komen er in belgie geen vuurwerk kopen? Met 15 man tegelijk binnen en dan een half uur staan kiezen wa pijlen ze willen.

    Comment


      #17
      Re: Belgen niet meer welkom in koffieshops te Goes. Shops blijven wel open.

      Klopt dat het lastig te lezen is van de bar. Ik zeg ook niet dat ik ze geen wietje gunt.
      Maar hele groepe vind ik gewoon niet relaxt.

      En gewoon een half uur in de rij staan is asociaal.

      Ze parkeren overal hun auto asociaal. Vaak met die open uitlaten. Dat vinden omwoonden niet fijn.
      Die gaan er over klagen.

      Dus ik vind een goede regel. Ze hebben het zelf verziekt.

      Comment


        #18
        Re: Belgen niet meer welkom in koffieshops te Goes. Shops blijven wel open.

        Ja als ik om vuurwerk ga voor het eindejaar is het net vuurwerktoerisme lol.
        Mensen er is hier al altijd een leuke verstandhouding geweest tussen nl en be hou het leuk aub!
        Z1000 als ik naar de shop ga zie ik toch wel enkele percantages meer fransen.
        Grtz
        Last edited by westport; 5 April 2010, 17:54.
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #19
          Re: Belgen niet meer welkom in koffieshops te Goes. Shops blijven wel open.

          zullen we voor de beestige nederlanders in belgie ook een kaartjessysteem invoeren om de overlast te verminderen?

          Comment


            #20
            Re: Belgen niet meer welkom in koffieshops te Goes. Shops blijven wel open.

            @Westport: Mijn reactie is zeker niet naar alle Nederlanders toe bedoeld, ik scheer geen hele bevolking over dezelfde kam. Eikels heb je overal.
            The more I see, the less I know, the more I like to let it go

            Comment


              #21
              Re: Belgen niet meer welkom in koffieshops te Goes. Shops blijven wel open.

              Tzou wat zijn moest Lloret de Mar alle Nederlanders beginnen weigeren, zijn ook drugstoeristen he. Ik ben vorig jaar veel Nederlanders tegengekomen, zonder over een kam te scheren, allemaal waren ze zat en vaak vielen ze meisjes lastig. Ik heb er zelfs een viertal een auto in mekaar zien rammen. Het gaat hier gewoon altijd om jongeren die te veel vrijheid in 1 keer krijgen; en denken dat ze kunnen doen wat ze willen. Dat geld voor elke cultuur, en spijtig genoeg voor sommige meer. En dan spreek ik over Noord-Afrikaanse Belgen, Walen (toch heel wat agressievere jongeren), gamins uit de industriesteden van frankrijk,...

              PS; Ben zelf nog nooit naar een coffeeshop geweest. Lijkt me wel leuk als ik toevallig in Nederland ben.. Maar het is goedkoper om gewoon in Belgie te kopen... En zeker als je benzine meerekent.

              Comment

              Bezig...
              X