Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Growshops volgend jaar ilegaal

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Growshops volgend jaar ilegaal

    Als ze growshops sluiten, zal al het matteriaal nog steeds te koop zijn in andere winkels of internet. Zal wel zo een vaart niet lopen.
    sigpic
    Trixters kweekje

    Comment


      #32
      Re: Growshops volgend jaar ilegaal

      Zaden genoeg hier, TL en spaarlampen koop je overal.
      Afzuigertje en filter gaat ook wel lukken.


      Alleen de gedachten en acties van die trieste bekrompen gristenkutjes zijn te zielig voor woorden.


      Het is alleen maar prijsopdrijvens en criminaliserend, hirsch ballin smerige hypcriete gristenayatollah.

      Comment


        #33
        Re: Growshops volgend jaar ilegaal

        Niet iedereen is ruimdenkend als het op drugs aankomt. Snap ook ni da je u daar zo kunt in opjagen. Hoeveel van jullie zouden niet onder jullie voeten krijgen van de ma en pa als ze wisten waar jullie mee bezig zijn. Ik zal lang niet de enige zijn. Die mensen denken net hetzelfde en zullen het heel wsl eens zijn met het voorstel om growshops gewoon te verbieden.
        Leven en laten leven.

        Het enige wat een growshop rechtstreeks aan wiet kweken kan linken is de zaadbank. En dan nog, zolang kweken gedoogd wordt is het maar logisch da je ook zaden mag verhandelen.

        En voor zover ik al gesproken heb met Alien denk ik niet dat die zich zorgen maakt.

        Comment


          #34
          Re: Growshops volgend jaar ilegaal

          Mijn pa en ma hielpen mij vroeger bij de buitenteelt.. ;p

          Dom volk wordt dom gehouden door domme politici.

          Voor de handel is het alleen maar goed nieuws, alles wordt duurder...

          Comment


            #35
            Re: Growshops volgend jaar ilegaal

            Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
            Niet iedereen is ruimdenkend als het op drugs aankomt. Snap ook ni da je u daar zo kunt in opjagen. Hoeveel van jullie zouden niet onder jullie voeten krijgen van de ma en pa als ze wisten waar jullie mee bezig zijn. Ik zal lang niet de enige zijn. Die mensen denken net hetzelfde en zullen het heel wsl eens zijn met het voorstel om growshops gewoon te verbieden.
            Leven en laten leven.
            Precies je hebt helemaal gelijk leven en laten leven.
            Als dat andersom dan ook gebeurt , dan zou het helemaal perfect zijn.

            Comment


              #36
              Re: Growshops volgend jaar ilegaal

              ja maar het geringe groepje wat op de juiste partij stemt is niet genoeg tegenover de andere stemmers denk ik
              ​fuck you, you fucking fuck

              Comment


                #37
                Re: Growshops volgend jaar ilegaal

                Oorspronkelijk geplaatst door R()b View Post
                1 April mensen.
                Ik hoop het.....
                De mensen van Justitie zijn meestal geen grapjassen....

                http://www.officiervanjustitie.nl/me...9_nr10_web.pdf Vanaf pagina 14.
                En de Canna Chopper zal vast ook overuren maken.... http://groups.google.com/group/nl.po...lnk=raot&fwc=1

                Comment


                  #38
                  Re: Growshops volgend jaar ilegaal

                  Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                  Niet iedereen is ruimdenkend als het op drugs aankomt.
                  Het gaat niet alleen om ruimdenkend, the farmaceutische industrie hele grote belangen om cannabis verder de illigaliteit in te drukken. Stel je voor wat het betekent als hobby en prof. kwekers smeciale soorten tegen bv hoofdpijn gaan verkopen via de drogist. Daaaag grote winsten.


                  Het enige wat een growshop rechtstreeks aan wiet kweken kan linken is de zaadbank. En dan nog, zolang kweken gedoogd wordt is het maar logisch da je ook zaden mag verhandelen.
                  Dat klinkt logisch maar de NL wet is niet logisch

                  Comment


                    #39
                    Re: Growshops volgend jaar ilegaal

                    prachtig de verkoop van wiet mag wel. loesers, hoe komt de wiet er domme slimmerikken, dit is dus een truc om ook de coffeeshops te willen pakken, wat erg zeg, wanneer komt de wetvoorstel dat tuincentrums en bouwmarkten verboden worden dan?? en wanneer word het internet illigaal? kan het nog erger? stop gewoon eens met al deze nutteloze wetten die geld kosten en niks opleveren, stop het kat en muis spelletje en doe het echte werk toch eens 1x waar jullie voor zijn aub. nou zo zie je , de echte misdadegers blijven beloond woorden, zoals gevangen die een hotel tegemoet komen, en kerken die jaren lang kinderen verkrachtte, word niks meegedaan, erg genoeg. het is belachelijk gewoon met dit wetvoorstel schieten ze niks op. alles is verkrijgbaar overal dus ik zie het nut niet ervan in ,mja nl denkt niet aan het verleden, hennep en de wallen zijn nu eenmaal een deel van nl .zonder dat zouw het niet meer het nl zijn wat de hele wereld weet, en jaarlijks duizenden bezoekers trekt. nl word wakker en denk eens aan de geschiedenis dat ons nederland maakte. en kijk niet verder dan uw neus lang is

                    Comment


                      #40
                      Re: Growshops volgend jaar ilegaal

                      Haha. Tis verder kijken dan uw neus lang is. Tenzij gij ne extreem lange neus hebt.
                      ps: slimmerikkkken is met 4 k's.

                      @ Qaneh: kgeloof zeker in de medicinale kracht van wiet, ma of het goedkoper gaat zijn? Ook weer, ik zie de ma en de pa dat hier nog niet kopen. Terwijl iets op basis van wiet volges mij een pak gezonder gaat zijn dan de chemische brol. Ook voor mensen die afhankelijk zijn van slaappillekes, en da zijn er heel wat.
                      Last edited by beowulf; 5 April 2010, 00:26.

                      Comment


                        #41
                        Re: Growshops volgend jaar ilegaal

                        Haha pure propaganda jongens, niet druk om maken! En eigenlijk kom ik ook niet eens meer bij de growshop, alles wat de GS verkoopt kan je ook elders halen

                        Comment


                          #42
                          Re: Growshops volgend jaar ilegaal

                          Waaaaajo,

                          Als ze de growshops gaan sluiten, komen er demonstraties.. ik ga sws mee doen....
                          Kan hier zo slecht tegen he....
                          Stelletje hufters!

                          Comment

                          Bezig...
                          X