Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aangehouden voor bezit (nep)pistolen en hennepkwekerij opgerold

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Aangehouden voor bezit (nep)pistolen en hennepkwekerij opgerold

    Korting op 420shop
    Politieberichten - IJsselland Geschreven door Arjan Penning zaterdag, 03 april 2010 18:35



    DEVENTER - Aan de Vetkampstraat werd vrijdagochtend 2 april een 33-jarige man uit Deventer aangehouden en ingesloten voor bezit van twee (balletjes)pistolen. Bij de doorzoeking van zijn woning werd tevens een hennepkwekerij van zo’n 200 planten aangetroffen.

    De planten en apparatuur werden in beslag genomen. De stroom werd vermoedelijk illegaal afgetapt. Hier wordt een onderzoek naar ingesteld. De man deed afstand van de pistolen. Hij kan voor zowel voor het bezit van de (nep)pistolen als de hennepkwekerij een proces-verbaal tegemoet zien.

    #2
    Re: Aangehouden voor bezit (nep)pistolen en hennepkwekerij opgerold

    das ballen heeft je zoon bv een bb gun kan je daar voor ook nog een 250 euro voor neerleggen per nep geweer

    Comment


      #3
      Re: Aangehouden voor bezit (nep)pistolen en hennepkwekerij opgerold

      Nederlandse intimidatie eerste klas. Liepen wij vroeger rond met loodjesgeweer gaan ze nu een man van 33 oppakken voor een BB gun met plastieke bolletjes en vinden ze toevallig een kweekerij ha das goe.

      Comment


        #4
        Re: Aangehouden voor bezit (nep)pistolen en hennepkwekerij opgerold

        vroeger reed ik met een tank op de baan en geen probleem, hahahaha
        nu mag een nagelknipper al nie meer,
        by the way, ik rij nog altijd met een tank op de straate maar nen andere.
        De vorige is wa te oud en heb hem verkocht, nu rijdt er een vriendin met dienen tank rond.
        Ik spreek hier duidelijk dan over het model, petroltank, onder mijn brommerke, hahahahahaha
        groene groeten

        Comment

        Bezig...
        X