Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgen opgepakt wegens drugsbezit

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Belgen opgepakt wegens drugsbezit

    Korting op 420shop
    BRESKENS - Op de Veerhaven in Breskens zijn woensdagmiddag twee Belgen van 21- en 22-jaar aangehouden wegens drugsbezit.

    Beide personen vertelden dat ze in Vlissingen drugs hadden gekocht. Het ging om circa 6 gram hennep en 3,2 gram hasj. De drugs werden in beslag genomen en de twee mannen werden overgebracht naar het politiebureau in Oostburg.

    Omdat ze de boete van 400 euro niet konden betalen, werden ze met een dagvaarding op zak weer in vrijheid gesteld. Ze zullen te zijner tijd voor de rechter moeten verschijnen.


    bron: hvzeeland
    ​fuck you, you fucking fuck

    #2
    Re: Belgen opgepakt wegens drugsbezit

    Nou het is weer een betere wereld geworden hoor!

    Laat die kutwouten eens boeven gaan vangen ofzo???

    Comment


      #3
      Re: Belgen opgepakt wegens drugsbezit

      mooi is dat gaat er echt over 9,2 gram waar is de 5gr norm naartoe ,echt schandalig KUTFLIKKEN

      Comment


        #4
        Re: Belgen opgepakt wegens drugsbezit

        400 euro dat is toch niet meer normaal het moet niet gekker worden!

        Comment


          #5
          Re: Belgen opgepakt wegens drugsbezit

          wat een criminaliteit zomaar wat wiet opzak hebben moet je voorstellen wat er allemaal niet had kunnen gebeuren. Goed dat ze hier zo'n hoge prio aan kunnen geven. Petje af hoor !!!
          In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

          Comment


            #6
            Re: Belgen opgepakt wegens drugsbezit

            ja 400€ is normaal dat je dat krijgt als je als "drugstoerist" gepakt word.

            staat heb geld tekort dus zo kunnen ze het aanvullen he
            ​fuck you, you fucking fuck

            Comment


              #7
              Re: Belgen opgepakt wegens drugsbezit

              abnormaal stomme wouten.

              Ik ben gister ook nog bekeurd door zo'n stomme.... vriend van mij hielp me met me scooter krijgt hij 300 euro omdat hij op de stoep aan het sleutelen was.

              Ze moeten echt eens iets nutigs gaan doen. liever gaan ze papier prikken ofzo daar hebben we meer aan.

              Comment

              Bezig...
              X