Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vanavond: Pauw & Witteman 9 April 23.00u, Onderwerp: Boek Yoram Stein

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vanavond: Pauw & Witteman 9 April 23.00u, Onderwerp: Boek Yoram Stein

    Korting op 420shop
    Pauw & Witteman

    Vrijdag 9 april, 23.00 - 23.50 uur, Ned 1
    Vandaag in Pauw & Witteman

    * In zijn nieuwe boek Stoppen met blowen beschrijft Yoram Stein de gevaren van cannabis.

    UPDATE: De hele aflevering is hier te zien...
    ( INCLUSIEF de stotteringen en onzin die hij eerder in de uitzending uitbraakte... maar die op de site van Pauw en Witteman 'weggelaten zijn ! )



    KIJKEN DUS !

    en graag uw aller commentaar !


    grtz,
    Peter Lunk
    http://MrLunk.tk
    Last edited by MrLunk; 11 April 2010, 01:36.

    #2
    Re: Vanavond: Pauw & Witteman 9 April 23.00u, Onderwerp: Boek Yoram Stein

    Heb de Video op onze site geplaatst

    Video:
    #Yoram Stein's 'DANGERS of MARIJUANA'

    Grtz,
    Peter Lunk

    Comment


      #3
      Re: Vanavond: Pauw & Witteman 9 April 23.00u, Onderwerp: Boek Yoram Stein

      Ik post dit zodat wij allemaal kunnen kijken en een goed verweer en of commentaar kunnen leveren als mensen om je heen dit hebben gezien en er heilig in geloven ....

      Ik post deze RECHTSE PROPAGANDA zodat wij blowers er tegen in verweer kunnen komen...
      Juist ook zodat we hier kunnen becommentariseren wat er wel allemaal niet mis is aan de LARIEKOEK van Yoram Stein e.a....

      Comment


        #4
        Re: Vanavond: Pauw & Witteman 9 April 23.00u, Onderwerp: Boek Yoram Stein

        Last edited by MrLunk; 11 April 2010, 01:37.

        Comment


          #5
          Re: Vanavond: Pauw & Witteman 9 April 23.00u, Onderwerp: Boek Yoram Stein

          Tsss... loser!!

          Het is niet omdat hij met z'n luie kont in de zetel blijft plakken dat anderen dat ook doen he!!!
          Het wordt stilaan tijd dat iedereen er gewoon voor uit komt, de meeste blowers die ik ken houden het netjes voor zich en blijven op de achtergrond waardoor enkel en alleen de probleemgevallen steeds in de spotlight komen.

          Niet om een dikke nek te hebben maar gewoon om te tonen dat het anders ook kan; mijn renovatiebedrijfje alle werken worden uitgevoerd door mij en m'n broer (allebei blowers) draaide vorig jaar een omzet van 936000 eurotjes, maar daar moet je natuurlijk wel wat voor WILLEN doen. Alles draait om wilskracht in het leven mensen, heb je dat niet zal je er nooit komen of je nu blowt of niet!!

          I say blowers unite!! show the true face of the herb

          Zo en nu tijd voor....

          Grtzzz...

          Comment


            #6
            Re: Vanavond: Pauw & Witteman 9 April 23.00u, Onderwerp: Boek Yoram Stein

            Blablabla.......verslaaft......wat een lul van een vent......filosoof ja zeker in nederland dan zeker......afkicken wat een megalul.
            Weet je wat ik heb geleerd van de nederlandse TV is dat jullie programma's ronduit slecht zijn en het ergste is dat jullie moedwillig desinformatie uitsturen om politieke macht te verzamelen zoals de rotte amerikanen altijd doen.
            Ik zie nederland de laatste jaren zo achteruit gaan dat het niet meer aangenaam is om er als buurland naast te wonen.
            Maar wat ik nu te horen en te zien kreeg is zelfs in ons landje niet voor reden vatbaar.
            Best dat ik dus nooit naar buitenlandse zenders kijk en gewoon een filpje opleg als ik wat TV. wil kijken.

            Al wat ik kan zeggen is dat jullie beter zo'n lul doodzwijgen dan er over te praten.
            Pffffffffffff

            Comment


              #7
              Re: Vanavond: Pauw & Witteman 9 April 23.00u, Onderwerp: Boek Yoram Stein

              "No Spine"...... zegt genoeg, deze beste kerel heeft geen ruggegraat en gaat een ander ermee lastig vallen.

              Comment

              Bezig...
              X