Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Politie haarlem pakt onschuldige blowers op en houd ze 1,5 uur vast !

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Politie haarlem pakt onschuldige blowers op en houd ze 1,5 uur vast !

    Korting op 420shop
    Donderdag, 15 April 2010, Door: Peter Lunk

    HAARLEM - Politie haarlem neemt blowers mee naar Buro.
    & THC-ondernemers in overleg met Haarlems raadslid Helga Koper (PvdA)

    De Haarlemse Politie heeft in de afgelopen dagen bij het NS Station Haarlem, ten minste 2 Coffeeshoppers aangehouden en meegenomen naar het politieburo om aldaar de zojuist gekochte hoeveelheid cannabis op gewicht te contoleren.
    In beide gevallen bleken de Coffeeshoppers minder dan 5 Gram bij zich te dragen.

    Van 1 jongens is bekend dat hij ruim 1,5 uur is vastgehouden op het politieburo.

    Pesterijen:
    Eerder werden er in Haarlem mensen bekeurd voor het voor handen hebben van cannabis. Ja zelfs in de vorm van een niet brandende joint! , en een man werd de cannabis afgenomen terwijl deze zich in de jaszak op de achterbank van de auto bevond.
    Hierop voerde het TEAM Haarlemse Coffeeshopondernemers actie voor het politieburo van haarlem en daarna werden er geen boetes meer gegeven voor zover bekend bij het THC-ondernemers.

    Nu is de nieuwste stunt dus om de Coffeeshoppers voor de deur op te pakken en mee te nemen naar het buro.
    Om aldaar te contoleren of de coffeeshop zich wel aan de maximum 5 gram per klant houd.

    Wat weegt een weegschaaltje?Overleg raadslid PvdA:Wordt vervolgd.

    #2
    Re: Politie haarlem pakt onschuldige blowers op en houd ze 1,5 uur vast !

    Ow ow ow

    Comment


      #3
      Re: Politie haarlem pakt onschuldige blowers op en houd ze 1,5 uur vast !

      dit is toch belachelijk zeg, is dit 1 wraak actie ofzo. zeg politie van haarlem stop met onnodig geld uitgeven aan deze pesterij en flauwekul, en spendeer liever jullie geld uit aan de echte misdaad.maar nee daar hebben jullie etterbakken geen behoefte aan, zoals het spreek woord luid, die werd gepest werkt later bij de politie. om wraak terug te nemen.

      robster

      Comment


        #4
        Re: Politie haarlem pakt onschuldige blowers op en houd ze 1,5 uur vast !

        Dat is echt scheef, hier in Almere kan je gewoon blowen. Zolang je loopt mag je blowen maar je mag niet stilstaandblowen. maar in iedergeval kan ik er niet bij als ze zoiets hier zouden doen.

        Comment


          #5
          Re: Politie haarlem pakt onschuldige blowers op en houd ze 1,5 uur vast !

          domme flikken,
          da moet ge ook nie hebben als gebuur, amai wa daar gebeurd de smeerlappen zeg.
          dan gaat da een jointje van straat gaan halen, ze zouden eerst beter de fucking killers gaan zoeken bij hun eigen.
          hoeveel corrupte zeikerds zijn er nie van da soort,
          ik kan mij der serieus kwaad in maken man, ze zouden beter de echte criminelen eens aanpakken.
          dan komt er te veel uit denk ik. want daar zit serieus wa verborgen hoor.das mijn mening.
          voor de rest aan alle blowers nog ne fijne zonnige dag.

          CD van copkiller bodycount altijd in mijnen auto de max van een cd'ke

          groene groeten.

          Comment

          Bezig...
          X