Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

swat team schiet honden dood en neemt 1 gram wiet in beslag

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    swat team schiet honden dood en neemt 1 gram wiet in beslag

    Korting op 420shop
    Amerika op zijn best

    Het zal je maar overkomen



    A Maryland mayor is asking the federal government to investigate why SWAT team members burst into his home without knocking and shot his two dogs to death in an investigation into a drug smuggling scheme.

    "This has been a difficult week and a half for us," Cheye Calvo, mayor of Berwyn Heights, Maryland, said Thursday. "We lost our family dogs. We did it at the hands of sheriff's deputies who burst through our front door, rifles blazing."
    The raid last week was led by the Prince George's County Police Department, with the sheriff's special operations team assisting, after a package of marijuana was sent to Calvo's home.

    Authorities say the package was part of a scheme in which drugs are mailed to unknowing recipients and then intercepted.
    Calvo said he had just returned home from walking his two Labrador retrievers, Chase and Payton, when his mother-in-law told him a package had arrived for his wife, Trinity Tomsic.
    Moments later, Calvo was in his room changing for a meeting when he heard commotion downstairs.
    "The door flew open," he said. "I heard gunfire shoot off. There was a brief pause and more gunfire."
    Calvo said he was brought downstairs at gunpoint in his boxer shorts, handcuffed and forced onto the floor with his mother-in-law near the carcass of one of dead dogs.

    bron cnn
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    #2
    Re: swat team schiet honden dood en neemt 1 gram wiet in beslag

    hier vind ik momenteel (ben juist terug van feestje) zelfs geen woorden voor om op te reageren....

    Comment


      #3
      Re: swat team schiet honden dood en neemt 1 gram wiet in beslag

      @jd , als honde-liefhebber vindt ik dat fragment er een klein beetje over
      sorry

      Comment


        #4
        Re: swat team schiet honden dood en neemt 1 gram wiet in beslag

        beetje opgefokt zooitje daar in amerika. opsporen en martelen dat team. ( ben zelf honden liefhebber)

        Comment


          #5
          Re: swat team schiet honden dood en neemt 1 gram wiet in beslag

          diego 007.JPGdiego 009.JPGDiego mijn old english bulldog hier een paar maanden oud ik moet er niet aan denken dat hij zo overhoop wordt geschoten.Geen woorden voor dat filmpje en dat gejank van die hond verschrikkelijk.

          Comment


            #6
            Re: swat team schiet honden dood en neemt 1 gram wiet in beslag

            Ik heb het ook moeten afzetten, dat gejank gaat door merg en been.
            Moest het mij overkomen.........
            Best dat ze mij dan ook afknallen want ik denk dat ik de eerstvolgende keer dat ik een agent zou zien hem los overhoop zou rijden!!!!
            Al had die kerel een kilo wiet!!! die honden hebben er toch niks mee te maken!!!

            Mijn oordeel gaat als volgt: ze konden de honden al horen voor ze binnen gingen, dus geef je ofwel de eigenaar de kans de deur zelf te openenen(huis is omsingelt dus er kan toch niemand weg), ofwel nemen ze een verdovingspijltje of zelfs een shocker is voldoende om een hond af te schrikken!!!

            Bij m'n broertje zijn ze ooit eens binnengevallen met een hond, mijn broer heeft 5katten en twee van die katten hebben de k9 zwaar aangevallen toen, de politie vertelde me achteraf dat ze normaal nooit ergens binnenvallen met hond als ze weet hebben van andere dieren in huis, en ook vertelde de agent me dat wanneer er honden aanwezig zijn ze altijd een dierenartspistool bijhebben met verdovingsdarts...... en dat vind ik wel aanvaardbaar.

            Ach ja 't zijn amerikanen voor iets he
            SPA51328.jpg
            Mijne beste vriend Rex

            Grtzzzzzzzzzzz.........

            Comment


              #7
              Re: swat team schiet honden dood en neemt 1 gram wiet in beslag

              Oorspronkelijk geplaatst door sprinterke2 View Post
              @jd , als honde-liefhebber vindt ik dat fragment er een klein beetje over
              sorry
              Sorry sprinter, Maar vond het zo smerig dat ik het niet voor mezelf kon houden.
              Dingen die het licht niet kunnen verdragen moeten toch in de schijnwerpers gezet worden vind ik.

              Nu we toch op weg zijn kan ik het niet laten om het volgende (schokkende) filmpje te delen.
              Ook al gaat het niet over cannabis..

              http://www.youtube.com/watch?v=is9sxRfU-ik

              Wikileaks has obtained and decrypted this previously unreleased video footage from a US Apache helicopter in 2007. It shows Reuters journalist Namir Noor-Eldeen, driver Saeed Chmagh, and several others as the Apache shoots and kills them in a public square in Eastern Baghdad. They are apparently assumed to be insurgents. After the initial shooting, an unarmed group of adults and children in a minivan arrives on the scene and attempts to transport the wounded. They are fired upon as well. The official statement on this incident initially listed all adults as insurgents and claimed the US military did not know how the deaths ocurred. Wikileaks released this video with transcripts and a package of supporting documents on April 5th 2010 on http://collateralmurder.com
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                #8
                Re: swat team schiet honden dood en neemt 1 gram wiet in beslag

                Die kant gaan wij in dat hypocriete gristeneuropa ook nog wel op hoor...
                Vreselijk!

                Comment


                  #9
                  Re: swat team schiet honden dood en neemt 1 gram wiet in beslag

                  vreselijk dit de honden overhoop knallen . vuile tyfus homos degene die mij dit flikte . zogauw ik vrij kwam zocht ik hem op en gaf hem de kogel. of het nu politie justitie, of de koningin was . ik schoot u zonder pardon overhoop en zo gek ben ik op dat moment greetzz robster

                  Comment


                    #10
                    Re: swat team schiet honden dood en neemt 1 gram wiet in beslag

                    Hell yeah Robster!!! kill em all

                    Grtzzzzzz...

                    Comment


                      #11
                      Re: swat team schiet honden dood en neemt 1 gram wiet in beslag

                      Het probleem ligt niet zozeer bij de inval en het neerschieten van de honden maar bij het afleveren van het bevelschrift voor huiszoeking en bij het inschatten van de ernst van de feiten en het mogelijke risico dat de verdachte inhield.
                      Diegene die op basis van voor ons onbekende maar blijkbaar foutieve informatie de opdracht aan het swat-team gaven heeft hier echt het bloed van die honden aan zijn handen.

                      We zien het niet gebeuren maar als die honden volgens inschatting van die agenten een bedreiging vormden voor hun fysieke integriteit dan twijfelt een swat agent geen seconde en schiet. Was het een afgerichte aanvalspapegaai of zelfs u 11jaar oude zoon met zakmes uitkomst hetzelfde.
                      Zo werkt een swat team nu eenmaal, situatie niet eerst analyseren maar gewoon mogelijke bedreigingen uitschakelen.
                      Zelfs in belgie gebeurd het regelmatig dat agent die zich bedreigd voelt door hond zijn dienstwapen gebruikt...
                      Vaak heel pijnlijke gebeurtenissen want een hond reageert nu eenmaal instinctief als een hoop aggressieve wouten u huisbinnenvallen.
                      Geval per geval bekijken want soms zal het zeker terecht zijn dat ze schieten maar misbruik zou zwaar bestraft moeten worden.

                      Maar hier is volgens mijn bescheiden mening het team niet volledig verantwoordelijk voor de dood van die honden maw justitie in fout ipv politie.

                      xxx Lien

                      Comment


                        #12
                        Re: swat team schiet honden dood en neemt 1 gram wiet in beslag



                        Grtz
                        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                        Comment


                          #13
                          Re: swat team schiet honden dood en neemt 1 gram wiet in beslag

                          1 woord, smeerlappen

                          Comment

                          Bezig...
                          X