Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

How Weed Won The West . Doc.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    How Weed Won The West . Doc.

    Korting op 420shop
    Goede doc .

    Staat compleet op youtube.





    Greetzz GG

    #2
    Re: How Weed Won The West . Doc.

    Thanks mate ff kijken.

    Comment


      #3
      Re: How Weed Won The West . Doc.

      Vanaf deel 9 ben ik gestopt met kijken. Dit is geen documentaire, het is gewoon een film gemaakt over en door marginalen uit Amerika.
      Hoe kunnen ze in Godsnaam een vrouwelijke worstelaar/model/actrice vol getatoeerd en met een IQ van een goudvis 5 minuten lang in bikini laten rondlopen terwijl ze jointjes paft.
      Zo kan ik geloven dat cannabis gecriminaliseerd word. Een coffeeshopuitbater die een "klant" bespringt, gewapende Mexicanen, een man die tegen zichzelf praat in de spiegel en allemaal onzin vertelt enz. Dit is echt geen goeie reclame en een zeer subjectieve film.

      Er bestaat echt geen enkele film die gewoon puur voor en nadelen uitlegt, laat staan met wetenschappelijke studies. En waarom cannabis in eerste instantie verboden werd. (te grote concurrentie voor katoenvezel en houtproductie) Ze moeten gewoon realiseren dat cannabis veel problemen kan oplossen in deze tijd (zware CO2 verbruiker, pharmacie, etc), net zoals in WO2 toen cannabis legaal werd uit noodzaak door tekorten.

      Comment


        #4
        Re: How Weed Won The West . Doc.

        Ben net gestart met kijken, stop even dat eerste deel op 1:07, nogal wat spint en een rottige top wat ze daar tonen... Niet echt representatief

        Comment


          #5
          Re: How Weed Won The West . Doc.

          Ach ja zo heeft iedereen zijn mening .

          Greetzz GG

          Comment


            #6
            Re: How Weed Won The West . Doc.

            Je moet toch toegeven dat die docu niets kan veranderen aan de situatie he. Tis wel plezant om naar te kijken sommige stukjes, maar als ik die worstelares lang bezig zie zou ik gewoon willen stoppen met wiet

            Comment


              #7
              Re: How Weed Won The West . Doc.

              Ja vind er ook een hoop bull tussen zitten maar ook wel leuke stukken .

              Ja dat is inderdaad niet zo charmant .

              Greetzz GG

              Comment


                #8
                Re: How Weed Won The West . Doc.

                Deze docu is al iets meer aan feiten gebonden. Gaat over engelse reporter die experimenteert met cannabis en alles een beetje in vraag trekt.

                klik

                ik vind het ook altyd belachelijk als ze cannabis + autorijden bovenhalen, op die manier zouden ze evengoed een GSM kunnen verbieden.
                Het zelfde geld voor werken. In al die experimenten gaan ze eerst paffen en dan een bepaalde taak uitvoeren. Dat is ook echt de bedoeling niet van wiet. Wie drinkt er nou koffie voor het slapengaan bvb.
                En dan nog een andere reden die ze altyd bovenhalen is de psychosegevaren door de sterkere wiet tegenwoordig.
                Waarom kan de overheid in Belgie dan gewoon niet zelf instaan voor de distributie van wiet met een acceptabele verhouding tussen THC en cannabinoiden?
                Cannabinoiden gaan de kans op psychose tegen, dus ik wil gerust een jointje meer paffen dan een sterkere dosis THC.

                Comment


                  #9
                  Re: How Weed Won The West . Doc.

                  Lamnesial, dus je bent wel akkoord dat smoken achter het stuur niet zou mogen? Want telefoneren achter het stuur is eigenlijk hetzelfde als 0.2 promille alcohol in je bloed . Het verstoort je concentratie en reactievermogen, en bij wiet lijkt me dat gelijklopend.

                  Comment


                    #10
                    BELEID) doen ze enkel nog aan politiek, wat ik trouwens het lelijkste woord vind van de 20/21ste eeuw. Dat woord zegt zelf al dat het allemaal gaat om stemmen rondselen en propaganda, en niet over het beheer van een land...

                    Comment

                    Bezig...
                    X