Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jongeman (13) betrapt met hasj op zak

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Jongeman (13) betrapt met hasj op zak

    Korting op 420shop
    MECHELEN - Op verschillende plaatsen in Mechelen werden jongeren betrapt die drugs op zak hadden. Bij een controle aan de Antwerpsesteenweg werd zelfs een dertienjarige jongen aangetroffen die drugs probeerde te verkopen. Het ging om een blokje hasj. De politie onderzoekt de zaak zeer grondig.

    In dezelfde straat werd een zeventienjarige jongen geklist die drugs voor gebruik aan het prepareren was. Aan het Koning Albertplein werd een 14-jarig meisje uit Grimbergen gevat toen ze drugs gebruikte.

    Aan de Tervuursesteenweg liep een 20-jarige Mechelaar met drugs op zak tegen de lamp. Aan de Hanswijkvaart werd een 30-jarige man gevat en in de Maanstraat werden drie jongeren - 15, 17 en 19 jaar oud - geklist in het bezit van drugs. (tdk)

    Grtz

    #2

    Comment


      #3
      Re: Jongeman (13) betrapt met hasj op zak

      wanneer was dat?
      *SmokingggGG* !

      I wanna get high... so high!

      Comment


        #4
        Re: Jongeman (13) betrapt met hasj op zak

        Dit weekend gebeurd, ga er in het vervolg datum van artikel bij plaasten .

        Grtz

        Comment


          #5
          Re: Jongeman (13) betrapt met hasj op zak

          aight,
          nee ik vroeg het want vanochtend reed ik langst de tervuursesteenweg en stonden er ook een boel flikken rond een paar auto's die ze hadden tegengehouden en ik dacht "het kan toch niet zijn dat ze vanochtend daar drugscontroles aant doen waren"
          *SmokingggGG* !

          I wanna get high... so high!

          Comment

          Bezig...
          X